Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół ogłasza przetarg
- Adres: 77-320 Przechlewo, ul. Szkolna 4e
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 833-43-26 , fax. 059 833-46-31
- Data zamieszczenia: 2010-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół
ul. Szkolna 4e 4e
77-320 Przechlewo, woj. pomorskie
tel. 059 833-43-26, fax. 059 833-46-31
REGON: 77079054300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zeasz@przechlewo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju napędowego i silnikowego do Zespołu Ekonomiczno -Administracyjnego Szkół w Przechlewie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa oleju napędowego i silnikowego do Zespołu Ekonomiczno -Administracyjnego Szkół w Przechlewie. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 09.13.41.00-8 - oleje napędowe, 09.21.11.00-2 - oleje silnikowe Sukcesywne dostarczanie wg bieżących potrzeb, do pojazdów ZEASz w okresie od 10.02.2010 r. do 09.02.2011 r.Dostawa w ilośći: Olej napędowy - 26 000 litrów; Olej silnikowy - 240 litrów. Tankowanie czterech pojazdów marki:Autobus Thema-IVECO, Autosan H-9.41S ,VW LT 46 i Renault Trafic. Częstotliwość tankowania - 2 razy w tygodniu. Jednorazowe tankowania uzależnione od wielkości zbiorników pojazdów: olej napędowy od 55 do 150 litrów; olej silnikowy według potrzeb. Z uwagi na brak u Zamawiającego zbiorników i dystrybutora dopuszcza się możliwość dojazdu pojazdów do punktu tankowania w obrębie 10 kilometrów od miejscowości Przechlewo. Wymagany termin realizacji tankowania pojazdów nie później niż w dniu następnym po dniu zgłoszenia do godz. 9:00 (dotyczy tankowania z punktu ruchomego).Zamawiający zastrzega sobie odstąpienie od części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy,Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Termin wykonania zamówienia: od 10.02.2010 r. do 09.02.2011 r. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące: 1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;2.posiadania wiedzy i doświadczenia;3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;4.sytuacji ekonomicznej i finansowej.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - wykonali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zmówienia na postawie art. 62 ust. 1 pkt. 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; - nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art.46 ust.3, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą; - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania; - nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty wymagane: -formularz ofertowy - zgodny z załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ;- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisiedo ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;- oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; Zaakceptowany wzór umowy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty dla każdego partnera z osobna. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/przechlewo
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla ZGK Sp. z o.o. w Ustce
Dodano: 2016-07-18 - Sprzedaż paliwa do pojazdów służbowych w sieci podmiotów działających w systemie sprzedaży za pomocą paliwowych kart płatniczych
Dodano: 2016-07-06 - Zakup i dostawa oleju napędowego oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby taboru samochodowego SPS ZOZ w Lęborku. Znak sprawy ZP-PN/59/16.
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa oleju napędowego do zbiornika umiejscowionego na terenie ZGK w Dębnicy Kaszubskiej - przeznaczonego dla pojazdów Zakładu
Dodano: 2016-06-27 - Zakup i dostawa oleju napędowego oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby taboru samochodowego SPS ZOZ w Lęborku. Znak sprawy ZP-PN/44/16.
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa oleju napędowego
Dodano: 2016-04-22 - Dostawa oleju napędowego w systemie bezgotówkowym do samochodów i maszyn Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie, Sp. z o.o.
Dodano: 2016-04-22 - Sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości 150 000 litrów dla jednostki pływającej Urzędu Morskiego w Gdyni Kontroler-20
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa oleju napędowego na potrzeby Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP17/2016
Dodano: 2016-04-04