Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego do samochodów służbowych ZP5/1/paliwo/2009

Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 77-100 Bytów, ul. Lęborska 13
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8228500 , fax. 0-59 822 39 90
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o.
    ul. Lęborska 13 13
    77-100 Bytów, woj. pomorskie
    tel. 059 8228500, fax. 0-59 822 39 90
    REGON: 22079963600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.spzoz.bytow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego do samochodów służbowych ZP5/1/paliwo/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia są dostawy oleju napędowego do samochodów służbowych Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. Szacunkowa ilość na 12 miesięcy wynosi 45 442 litrów. II. Realizacja zamówienia: a) Zamawiający wymaga, aby proponowana przez Wykonawcę stacja paliw (Wykonawca w ofercie powinien podać nazwę ulicy i nr stacji) znajdowała się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego w miejscowości Miastko, przy ul. Wybickiego 30 i w Bytowie, przy ul. Lęborska 13 oraz była czynna całą dobę przez wszystkie dni tygodnia, b) dostawy będą realizowane sukcesywnie poprzez bezgotówkowe tankowanie pojazdów samochodowych Zamawiającego za pomocą Karty Pojazdu wydanej przez Wykonawcę na każdy pojazd z zaznaczeniem numeru rejestracyjnego, c) paliwo musi spełniać wymagania jakościowe zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z 16.08.2004r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 192, poz. 1969 ze zm.), d) określona ilość paliwa jest ilością maksymalną, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości; nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, przy dodatkowym oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. IV niniejszej specyfikacji, Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 i 24 ustawy pzp z dnia 29.01.2004 . z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 2. W przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Koncesję na wykonanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami. O której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006r. Nr. 89, poz. 625 z późn. zm.) 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 1) - 2) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego z Wykonawców. 5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyrazi zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.bytow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach