Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego dla Zakładu Usług Komunalnych

Zakład Usług Komunalnych w Wyszkach ogłasza przetarg

  • Adres: 17-132 Wyszki, ul. Usługowa 11
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 737 11 28 , fax. 85 737 11 28
  • Data zamieszczenia: 2009-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych w Wyszkach
    ul. Usługowa 11 11
    17-132 Wyszki, woj. podlaskie
    tel. 85 737 11 28, fax. 85 737 11 28
    REGON: 05059014900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugwyszki.bip.podlaskie.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego dla Zakładu Usług Komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiornika zlokalizowanego w Zakładzie Usług Komunalnych w Wyszkach wraz z transportem w ilości ok 25.000 litrów. Dostawa powinna być zrealizowana nie później niż 48 godzin od zamówienia telefonicznego średnio raz na ok. 45 dni w ilości ok. 3.000 l. Olej napędowy należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego. Wykonawca powinien dysponować specjalnym miernikiem do pomiaru dostarczonego oleju.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zmawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opracowanie oferty ściśle wg załączonego wzoru (Zał. Nr 1) w zgodzie z przepisami ustawy oraz wskazaniami zawartymi w niniejszej specyfikacji i złożenie w wyznaczonym miejscu i terminie. 2.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust.1 pkt 1-10 ustawy. 3.Spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 ustawy. Ocena ofert metodą spełnia - nie spełnia. 4.Złożenie oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. VI niniejszej specyfikacji. 5.Oferta winna być złożona w podwójnej kopercie. Na zewnętrznej kopercie zamieścić napis jak w pkt. X ust 5 niniejszej specyfikacji. Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę z załącznikami złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 3 do dnia 12.01.2010 r. do godz. 10.00 6.Posiadanie stosownych uprawnień - w załączeniu potwierdzone kserokopie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy wraz z załącznikami. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej lub umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. - Ważność aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przyjmuje się do 6 miesięcy od daty jego wystawienia przez organ wydający bądź potwierdzenia za zgodność z oryginałem przez tenże organ. 3.Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym). 4.Oświadczenie, że Oferent spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 1-10 ustawy (Zał. nr 2) 5.Parafowany przez wykonawcę formularz - Istotne Postanowienia Umowy z wykorzystaniem wzoru - (Zał. nr 3) 6.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Potwierdzenie wniesienia wadium. 8.Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugwyszki.bip.podlaskie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach