Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 17300 Siemiatycze, ul. Szpitalna
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 856 552 825 , fax. 856 552 825
- Data zamieszczenia: 2017-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 8
17300 Siemiatycze, woj. podlaskie
tel. 856 552 825, fax. 856 552 825
REGON: 5065348200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH DO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIEMIATYCZACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych do samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej w Siemiatyczach (w miarę zgłaszanego zapotrzebowania przez Zamawiającego) przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych objętych dostawą wymienionych w ust. 1 zawierają formularz asortymentowo ilościowy wraz z opisem, stanowi załączniki nr 2 do SIWZ w szczegółowo opisanych częściach pakietach od 1 do 5 do oferty, stanowiącym integralną jej część, a następnie integralną część umowy dostawy. Wymienione w przedmiocie zamówienia dane (parametry) oraz wszelkie wskazania dotyczące urządzenia (części składowe ) należy rozumieć jako określenie parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza składanie w tym zakresie ofert równoważnych. 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia - określonym w Załączniku nr 2 - znajduje się jakikolwiek znak towarowy patent, norma czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy dostawy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga, aby asortyment oferowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty spełniał warunki i posiadał niezbędne oznakowanie, certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium państwa członkowskiego, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876 z późn. zm.) Zamawiający zastrzega sobie możliwość (w trakcie badania ofert, w określonym przez siebie terminie) zażądania pojedynczych próbek asortymentowych, instrukcji użytkowania wyrobu oraz kart technicznych wyrobów do dokonania porównań oferowanego przedmiotu zamówienia. 7. Termin ważności oferowanego asortymentu wynosić będzie minimum 6 miesięcy licząc od daty dostawy do Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych i usługowych będących w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w podziale na 3 zadania - część I
Dodano: 2017-04-25 - Modernizacja i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków w Rajgrodzie
Dodano: 2017-04-13 - Zadanie nr 1 Wykonanie utwardzonej nawierzchni z przedłużeniem istniejącego ciągu pieszego na działkach o nr geod. 328/11 i 329/13 (obr. 9 – Nowe Miasto) przy ul. Zachodniej w Białymstoku. Zadanie nr 2 Opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę oraz budowa terenowej pochylni dla osób niepełnosprawnych wraz z przebudową wejścia do piwnicy budynku przychodni przy ul. gen. J. Bema 2 w Białymstoku dz. nr geod. 845/8 obręb 11- Śródmieście. Zadanie nr 3 Budowa chodnika, schodów terenowych oraz muru oporowego na części działki nr ewid. gr. 1352/19, obrębie 11 Śródmieście przy ul. I. Malmeda w Białymstoku zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę.
Dodano: 2017-04-13
Dodano: 2017-03-27- Wykonanie robót rozbiórkowych dla ZMK w Białymstoku – część IV Zad 1: Opr. dok. projektowej wymaganej do uzyskania pozwolenia na rozbiórkę oraz wykonanie rozbiórki budynków wraz ze wszystkimi składnikami budowlanymi znajdującymi się na działce przy ul. Kochanowskiego 20 w Białymstoku. Zad 2: Opr. dok. projektowej wymaganej do uzyskania pozwolenia na rozbiórkę oraz wykonanie rozbiórki budynków wraz ze wszystkimi składnikami budowlanymi znajdującymi się na działce przy ul. Skorupskiej 18 w Białymstoku. Zad 3: Opr. dok. projektowej wymaganej do uzyskania pozwolenia na rozbiórkę oraz wykonanie rozbiórki budynków wraz ze wszystkimi składnikami budowlanymi znajdującymi się na działce przy Szpitalnej 25 w Białymstoku. Zad 4 Rozbiórka murowanego ogrodzenia działki nr 1676/2 i 1676/1 obręb 2 przy ul. Jana Pawła II 62 w Białymstoku, muru na działkach nr 140/12 i 140/19 obręb 15 przy ul. Mościckiego w Białymstoku.
Dodano: 2017-03-14 - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZARZĄDU MIENIA KOMUNALNEGO W BIAŁYMSTOKU - CZĘŚĆ I/2017, tj.: Zadanie nr 1 Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy zasilania w energię elektryczną i instalacji elektrycznych w budynku użyteczności publicznej przy ul. Piłsudskiego 4A w Białymstoku Zadanie nr 2 Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę lokalu usługowego na potrzeby Biura Strefy Płatnego Parkowania w budynku przy ul. Lipowej 18 w Białymstoku
Dodano: 2017-03-02
Dodano: 2017-02-02- Budowa ogrodzenia II LO
Dodano: 2016-12-07 - Zadanie nr 1 Remont pomieszczenia wc nr 224 w budynku ZOZ przy ul. Swobodnej 24 w Białymstoku Zadanie nr 2 Remont pomieszczenia wc w podpiwniczeniu budynku ZOZ przy ul. Berlinga 8 w Białymstoku Zadanie nr 3 Remont pomieszczenia wc nr 110 i 124 w budynku ZOZ przy ul. Storczykowej 5 w Białymstoku
Dodano: 2016-11-14 - Dostawa: rorazdrabniarko – kruszarki przeznaczonej do remontu dróg leśnych, kosiarki wysięgnikowej (hydraulicznej) tylnej oraz łyżki do ładowacza czołowego Quicke 75.
Dodano: 2016-11-06