Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce ogłasza przetarg
- Adres: 16-100 Sokółka, ul. Torowa
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857118909 , fax. 857112229
- Data zamieszczenia: 2017-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce
ul. Torowa 12
16-100 Sokółka, woj. podlaskie
tel. 857118909, fax. 857112229
REGON: 050667308 - I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 2310B – ul. Południowa w Dąbrowie Białostockiej wraz z przebudową linii wodociągowej i kanalizacji sanitarnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: 1.1. Przebudowa drogi powiatowej nr 2310B – ul. Południowa w Dąbrowie Białostockiej wraz z przebudową linii wodociągowej i kanalizacji sanitarnej. 1.1.1. Branża drogowa 1. Roboty przygotowawcze, w tym: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; rozbiórki elementów dróg, ogrodzeń i oznakowania. 2. Roboty ziemne, w tym: wykonanie wykopów; wykonanie nasypów. 3. Odwodnienie korpusu drogowego, w tym: regulacja pionowa studzienek telekomunikacyjnych, kanalizacja teletechniczna. 4. Podbudowy, w tym: podbudowy z kruszyw naturalnych stabilizowanych mechanicznie, oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie, skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową. 5. Nawierzchnie, w tym: warstwa wiążąca i warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, z kostki brukowej betonowej na zjazdach i parkingu. 6. Roboty wykończeniowe, w tym: umocnienie skarp elementami prefabrykowanymi. 7. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu, w tym: oznakowanie pionowe, oznakowanie poziome jezdni. 8. Elementy ulic i dróg, w tym: krawężniki betonowe, betonowe obrzeża chodnikowe, kostka brukowa betonowa na chodnikach. 9. Zieleń drogowa, w tym: humusowanie i obsianie skarp. 10. Inne roboty, w tym: wykonanie schodów betonowych prefabrykowanych z poręczami. 1.1.2. Branża sanitarna 1. Sieć kanalizacji sanitarnej - rurociąg PVC DN 250, w tym: roboty ziemne (wykopy), zabezpieczenie ścian wykopów, roboty technologiczne, roboty ziemne (zasypanie z zagęszczeniem). 2. Sieć kanalizacji sanitarnej - rurociąg PVC DN 200, w tym: roboty ziemne (wykopy), zabezpieczenie ścian wykopów, roboty technologiczne, roboty ziemne (zasypanie z zagęszczeniem). 3. Sieć kanalizacji sanitarnej - rurociąg PVC DN 160, w tym: roboty ziemne (wykopy), zabezpieczenie ścian wykopów, roboty technologiczne, roboty ziemne (zasypanie z zagęszczeniem). 4. Sieć kanalizacji deszczowej - studnie rewizyjne, w tym: geodezyjne wytyczenie trasy i inwentaryzacja powykonawcza, roboty ziemne (wykopy), roboty technologiczne, roboty ziemne (zasypanie z zagęszczeniem), roboty demontażowe. 5. Sieć wodociągowa PE DN 160 mm, w tym: geodezyjne wytyczenie trasy i inwentaryzacja powykonawcza, roboty ziemne (wykopy), roboty ziemne (zasypanie z zagęszczeniem), roboty demontażowe. 6. Przyłącza wodociągowe PE Dn 63 mm oraz PE Dn 32 mm, w tym: geodezyjne wytyczenie trasy i inwentaryzacja powykonawcza, roboty ziemne (wykopy), roboty ziemne (zasypanie z zagęszczeniem), roboty demontażowe. 1.2. Wykonawca powinien zapoznać się z pełną dokumentacją przetargową oraz z lokalnymi warunkami realizacji wykonania robót, a także może dokonać wizji placu budowy w terenie. 1.3. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) urządzenia terenu budowy, 2) poniesienia kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, 3) niwelowania potencjalnych przerw w dostawie wody do odbiorców, 4) niwelowania potencjalnych utrudnień w odprowadzeniu ścieków gospodarczych do kanalizacji sanitarnej, 5) zapewnienia dostępu do posesji w sąsiedztwie placu budowy, 6) wykonanie kopi mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, 7) wykonania projektu czasowej organizacji ruchu wraz z jego wdrożeniem na czas prowadzenia robót (konserwacja oznakowania), 8) zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 9) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego, 10) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 11) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 12) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, 13) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego, 14) wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, 15) wykonania badań laboratoryjnych (wskazanych przez Zamawiającego) przy współudziale niezależnego laboratorium drogowego zaakceptowanego przez Zamawiającego, 16) dokonania odbiorów robót w zakresie branży sanitarnej i wodociągowej zgodnie z wymogami, 17) dokonania odbiorów robót w zakresie branży telekomunikacyjnej i elektrycznej zgodnie z wymogami gestorów sieci, 18) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego 1.4. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015 poz. 2164 z późn. zm.) wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. 1.5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi Kierownika budowy, Kierownika robót, geodety wykonującego obsługę geodezyjną, oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Wymóg nie dotyczy również osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą (samozatrudnienie), które wszystkie czynności wskazane przez Zamawiającego (jako podlegające zatrudnieniu na umowę o pracę) wykonuje samodzielnie. 1.6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.5. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Powyższy obowiązek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obowiązuje także pracowników Podwykonawców i dalszych Podwykonawców. 1.7. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w Rozdziałach II. – VI. SIWZ (Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 11 000,00PLN (słownie PLN: jedenaście tysięcy, 00/100PLN.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa mini tężni solankowej w ramach Budżetu Obywatelskiego 2022 w parku miejskim przy ul. Aleksandra Fredry, na części działki o nr ew. gr. 597/4 obręb nr 16 Wygoda w Białymstoku.
Dodano: 2024-04-09 - Modernizację infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Suchowola poprzez rozbudowę Stacji Uzdatniania Wody w Leśnikach, Chodorówce Nowej oraz budowę sieci wodociągowej w obrębie Chmielówka
Dodano: 2024-04-04 - Budowa drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 2115B z wyłączeniem robót bitumicznych i wykonania oznakowania pionowego.
Dodano: 2024-03-14 - Budowa mini tężni solankowej w ramach Budżetu Obywatelskiego 2022 w parku miejskim przy ul. Aleksandra Fredry, na części działki o nr ew. gr. 597/4 obręb nr 16 Wygoda w Białymstoku.
Dodano: 2024-02-22 - Modernizacja infrastruktury wodociągowej
Dodano: 2023-12-28 - „Przebudowa układu komunikacyjnego odcinków ulic gminnych w Krynkach o długości ok. 3,0 km.”
Dodano: 2023-12-07 - Budowa przyszkolnej hali sportowej w miejscowości Kleosin.
Dodano: 2023-11-28 - Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Koszarówce w formule „zaprojektuj i wybuduj” oraz rozbudowa budynku administracyjnego na potrzeby socjalne w Z Z O w Koszarówce
Dodano: 2023-10-31 - Modernizacja infrastruktury wodociągowej
Dodano: 2023-09-08 - „Przebudowa układu komunikacyjnego odcinków ulic gminnych w Krynkach o długości ok. 3,0 km.”
Dodano: 2023-08-28