Przetargi.pl
Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Łempicach

Gmina Ciechanowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 18-230 Ciechanowiec, Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86277-11-45 , fax. 86277-10-66
  • Data zamieszczenia: 2024-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ciechanowiec
    Mickiewicza
    18-230 Ciechanowiec, woj. podlaskie
    tel. 86277-11-45, fax. 86277-10-66
    REGON: 450670150
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechanowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Łempicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj:Etap I (dokumentacja projektowo-kosztorysowa)Wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia tj. Programu funkcjonalno-użytkowego (z zastrzeżeniem wymiarów boiska, zadaszenia boiska, zaplecza sanitarno-szatniowego oraz łącznika, określonych w ust. 2.1. w etapie II) uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę oraz innych decyzji niezbędnych do wykonania zamówienia, uzyskanie map do celów projektowych, opinii, warunków technicznych, wykonanie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót, kosztorysów, innych dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zamierzenia oraz uzyskanie pozwolenia na budowę. Projekty budowlane i wykonawcze muszą być przedstawione do akceptacji Zamawiającemu, przed wdrożeniem ich do realizacji. Opracowanie dokumentacji projektowej musi być poprzedzone koncepcją uzgodnioną z Zamawiającym oraz wykonanie na podstawie tej dokumentacji budowy nowego boiska oraz hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Łempicach.Rozpoczęcie robót budowlanych zostanie poprzedzone uzyskaniem przez wykonawcę na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych opinii i uzgodnień formalno - prawnych oraz decyzji niezbędnych do zrealizowania całego zakresu opracowanej dokumentacji projektowej. Etap II (realizacja robót budowlanych)Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.: - budowę łukowego zadaszenia boiska z powłoki PCV na konstrukcji z drewna klejonego,- budowę boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnia poliuretanową,- budowę zaplecza sanitarno-szatniowego,- budowę łącznika,- zakup 4 stanowisk strzelnicy laserowej, - zakup sceny mobilnej wraz z wykładziną ochronną pod scenę,- zakup siedzisk mobilnych dla 100 osób. Zamawiający wymaga, aby inwestycję przeprowadzić w ramach pozwolenia na budowę, uzyskanego przez wykonawcę prac.Po zrealizowaniu rzeczowego zakresu zadania, a przed dokonaniem odbioru końcowego, Wykonawca będzie miał obowiązek uzyskania pozwolenia na użytkowanie wykonanych obiektów.Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób z niepełnosprawnościami, w szczególności z uwzględnieniem obowiązków wynikających z art. 6 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062, z późn. zm.) w zakresie dostępności architektonicznej.W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia z uwzględnieniem aspektów, o których mowa w zdaniu powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępu alternatywnego, o którym mowa w art. 7 ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.Urobek pozyskany z robót ziemnych należy odwieźć na odkład w miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego. Zarówno pozyskany urobek z robót ziemnych, jak i materiał z wycinki drzew (jeżeli dotyczy) stanowi własność Zamawiającego. Szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia określony został przy pomocy:1) Programu Funkcjonalno-Użytkowego,2) Specyfikacji Warunków Zamówienia,3) Postanowień umowy – wzoru umowy.W przypadku, gdy w dokumentacji PFU zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne czy systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych /t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm./, Zamawiający dopuści za zgodą autora dokumentacji, materiały lub rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w PFU.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Ciechanowcu nr 54 8749 0006 0000 1241 2000 0070 z dopiskiem: „Wadium – Znak sprawy: RI.271.9.2024”.5. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Ciechanowiec;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);8) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.7. W przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 pzp zostanie odrzucona.9. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w ww. zakresie.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w ww. zakresie.3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (dot. robót budowlanych) na sumę gwarancyjną co najmniej 1.500.000,00 zł (jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100).W przypadku podania wartości sumy ubezpieczenia w walucie zagranicznej, Zamawiający przeliczy wartość ubezpieczenia z waluty zagranicznej na złotówki po kursie średnim NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.4) Zdolności technicznej lub zawodowej:a) doświadczenie Wykonawcy:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:- dwie roboty budowlane zbliżone do przedmiotu zamówienia, obejmujące swoim zakresem budowę, przebudowę lub rozbudowę hali sportowej łukowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na kwotę min. 1.500.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100), w tym jedna z robót w formule zaprojektuj i wybuduj,oraz- dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie boiska z nawierzchnią syntetyczną wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym o wartości min. 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100)z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.W przypadku podania przez Wykonawcę wartości robót budowlanych w walucie zagranicznej, Zamawiający przeliczy wartość tych robót z waluty zagranicznej na złotówki po kursie średnim NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych robót budowlanych wykonanych przez różnych wykonawców, co oznacza, że realizacją wszystkich wymaganych robót powinien wykazać się albo wykonawca składający ofertę, albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum (przynajmniej jeden z Wykonawców musi wykazać spełnienie powyższego warunku samodzielnie). Doświadczenie Wykonawcy, który wykonywał roboty budowlane w ramach konsorcjum, powinno być związane z faktycznym jego udziałem w ramach zrealizowanego zamówienia. Wykonawca posiadający doświadczenie w konsorcjum powinien w wykazie robót budowlanych potwierdzić, jaki zakres prac i jaki rodzaj oraz o jakiej wartości faktycznie zrealizował w ramach danego konsorcjum. Podmiot, na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega, będzie musiał wykazać zrealizowanie wszystkich robót w zakresie spełniania warunku określonego przez Zamawiającego w SWZ.b) Osoby skierowane do realizacji zamówienia:W zakresie spełnienia warunku wymagane jest dysponowanie osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w tym:- jedna osoba, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równorzędne i co najmniej 10-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności oraz posiada doświadczenie w kierowaniu minimum jedną robotą budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie hali sportowej łukowej o wartości, co najmniej 1.500.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100);- jedna osoba, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika robót branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych lub równorzędne;- jedna osoba, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych lub równorzędne;- jedna osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej lub równorzędne, posiadająca minimum 3-letnie doświadczenie w projektowaniu.Osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za projektowanie, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, zobowiązane są posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi), które są członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub inne ważne uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz ustawą o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach