Przetargi.pl
Dostawa materiałów promocyjnych

Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera ogłasza przetarg

  • Adres: 91-348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6314533 , fax. 42 6314573
  • Data zamieszczenia: 2013-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
    ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8 8
    91-348 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6314533, fax. 42 6314573
    REGON: 00028853800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów promocyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wyprodukowanie i dostawa do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus nr 8, 91-348 Łódź, materiałów promocyjnych do celów realizacji projektu e-CAPACIT8. Całość zamówienia została podzielona na 2 Pakiety, które obejmują: Pakiet 1 - Materiały reklamowe z indywidualnym nadrukiem w skład których wchodzą: 1.1 dostawa 500 kompletów zawierających : smycz z nadrukiem, długopis z nadrukiem, latarkę z nadrukiem, 1.2 dostawa 150 nośników danych typu pendrive z nadrukiem Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia przez Strony umowy, otrzyma od Zamawiającego niezbędne logotypy drogą elektroniczną w postaci plików lub linku do strony WWW, z której można pobrać pliki z logotypami Pakiet 2 - Materiały drukowane w skład których wchodzą: 2.1 ulotki w ilości - 2000 szt. 2.2 plakaty w ilości - 600 szt. Wykonawca sukcesywnie od dnia zawarcia przez Strony umowy, lecz nie później niż na 7 dni przed zakończeniem terminu realizacji umowy otrzyma od Zamawiającego niezbędne logotypy drogą elektroniczną w postaci plików lub linku do strony WWW, z której można pobrać pliki z logotypami Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia wymaganych nadruków na materiałach promocyjnych, zgodnie z wymaganiami jakościowo - technicznymi określonymi w Załączniku 1a - formularzu cenowym Szczegółowy wykaz zamawianych materiałów zawarty jest w Załączniku nr 1a - formularz cenowy do oferty do SIWZ. Zakup realizowany jest w ramach projektu Strengthening occupational health professionals capatities to improve the health of the ageing workforces e-CAPACIT8, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Zdrowie Zamówienie nie jest realizowane w częściach, w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany złożyć ofertę na obydwa pakiety. Oferta złożona na tylko jeden z pakietów będzie odrzucona jako nie zgodna z SIWZ (jej treść nie odpowiada treści SIWZ). Wykonawca może zaproponować towar równoważny tzn. taki, który posiada parametry co najmniej takie jak określone w SIWZ. Oferowane towary muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, dane indywidualizujące - marka - symbol) bez konieczności naruszania opakowania. Termin ważności towarów (przydatności do użycia) musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostawy. Wykonawca udzieli gwarancji minimum 12 miesięcy na dostarczone materiały. Przedmiot umowy będzie dostarczany przez Wykonawcę jego transportem, na jego koszt do magazynu IMP. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dostawę do czasu przekazania jej Zamawiającemu. W przypadku stwierdzenia wad fizycznych w dostarczonym towarze, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na towar wolny od wad w ciągu 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia wadliwości bez żadnej dopłaty. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych w dostarczonym towarze Wykonawca ma obowiązek dokonać zgodnych z zamówieniem korekt w dostawie w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania od Zamawiającego informacji o stwierdzeniu braków ilościowych. Dostawa brakujących pod względem ilościowym jak i dostawa wolnego od wad asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach