Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek w 2012r. - Część II na potrzeby projektu: Młody Einstein - wspieranie rozwoju uczniów szkół podległych gminie Stalowa Wola w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych

Gmina Stalowa Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Wolności 7
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 6433456 , fax. 015 6433412
  • Data zamieszczenia: 2012-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stalowa Wola
    ul. Wolności 7 7
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 6433456, fax. 015 6433412
    REGON: 83040908600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stalowawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek w 2012r. - Część II na potrzeby projektu: Młody Einstein - wspieranie rozwoju uczniów szkół podległych gminie Stalowa Wola w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oryginalnych i fabrycznie nowych materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek w 2012 r. na potrzeby projektu /Młody Einstein - wspieranie rozwoju uczniów szkół podległych gminie Stalowa Wola w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych/ według formularza cenowego / przedmiaru zamówienia na 2012 r., stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na następujące części zamówienia: a) Część I: Dostawa oryginalnych i fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, na potrzeby projektu p.n. Młody Einstein - wspieranie rozwoju uczniów szkół podległych gminie Stalowa Wola w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych, realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. b) Część II: Dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych, na potrzeby projektu p.n. Młody Einstein - wspieranie rozwoju uczniów szkół podległych gminie Stalowa Wola w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych, realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 3. Każda z wymienionych powyżej części finansowana jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4. Wymagania techniczne i technologiczne dotyczące dostarczanych w ramach zamówienia tonerów i tuszy: Zamawiający zamawia materiały oryginalne. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie wyłącznie materiały eksploatacyjne wyprodukowane od podstaw przez lub na zamówienie producenta sprzętu, w którym znajdą zastosowanie, które zostały opracowane /zaprojektowane/ razem ze sprzętem i nośnikami w celu zapewnienia optymalnej jakości druku, wydajności i niezawodności sprzętu, nieregenerowane, niereprodukowane oraz nieposiadające elementów z recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. Oferowane materiały muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i badania, muszą być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta /np. hologramy/. Materiały muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania. Muszą one posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt, znak firmowy producenta, kod produktu, typ oraz model sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony oraz termin ważności. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na materiały równoważne. W przypadku oferowania przez Wykonawcę produktu równoważnego do wymaganych przez Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych /pojemność, wydajność i jakość wydruku/ w stosunku do materiałów oryginalnych /pożądanych przez Zamawiającego/. Jednocześnie musi on być nieregenerowany, niereprodukowany oraz nieposiadający elementów z recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca obowiązkowo musi przedstawić dokładny ich opis oraz wskazać do jakiego urządzenia jest on przeznaczony. Produkt równoważny winien być określony z nazwy, symbolu, poprzez podanie producenta oraz pojemności i wydajności. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dla każdego produktu równoważnego, typu tusz/toner, dołączył do oferty zaświadczenie wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzające, że wydajność oferowanego produktu równoważnego jest taka sama lub wyższa w stosunku do oryginalnego, produkowanego przez producenta sprzętu, w którym zostanie on użyty. Normy umieszczone są w załączniku Formularz cenowy/przedmiar zamówienia na 2012 r., stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za każde uszkodzenie sprzętu niezależnie od tego czy sprzęt jest objęty gwarancją producenta, czy jest w okresie pogwarancyjnym, które spowodowane będzie używaniem dostarczonych materiałów. Stosowanie produktów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji sprzętu. Jeżeli na skutek awarii sprzętu wynikłej z winy zastosowania materiałów eksploatacyjnych Zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia, w ramach rekompensaty za utracone korzyści Wykonawca, w drodze umowy, będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji. W przypadku awarii drukarki lub kserokopiarki, spowodowanej zastosowaniem tonera lub atramentu dostarczonego przez Wykonawcę, Zamawiający powiadamia o tym zdarzeniu Wykonawcę. Jeżeli w/w awaria była spowodowana zastosowaniem toneru lub atramentu dostarczonego przez Wykonawcę, naprawa dokonywana jest przez Wykonawcę na jego koszt. Wykonawca w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii, na czas naprawy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach technicznych. 5. Wymagania jakościowe: dostarczane tusze i tonery muszą spełniać następujące wymagania: - nie mogą wpływać na złą jakość wydruku, tzn: na wydruku nie mogą znajdować się niepożądane kropki, plamki, kreski, smugi itp., - proszek znajdujący się w tonerach nie może się wysypywać, - nie mogą ujemnie wpływać na jakość pracy podzespołów drukarek. 6. Dostarczone materiały muszą być wysokiej jakości o wysokich walorach użytkowych oraz spełniać wymogi zawarte w przedmiarze zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować dostawę na własny koszt oraz dostarczyć przedmiot zamówienia na miejsca dostaw wskazane przez Zamawiającego. 9. Miejsca dostaw: 1. Biuro Projektu /Mlody Einstein/ w Urzędzie Miasta Stalowa Wola ul. Narutowicza 14, 37-450 Stalowa Wola 2. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Wacława Górskiego ul. Dmowskiego 9, 37-450- Stalowa Wola 3. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Bohaterów Westerplatte ul. Wyszyńskiego 14, 37-450- Stalowa Wola 4. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 im. E. Kwiatkowskiego ul. Niezłomnych 1, 37-450 Stalowa Wola 5. Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 7 im. Mikołaja Kopernika ul. Okulickiego 14, 37-450 Stalowa Wola 6. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 im. Szarych Szeregów ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola 7. Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II ul. Mickiewicza 15, 37-450 Stalowa Wola 8. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. Energetyków ul. Energetyków 18, 37-450 Stalowa Wola 9. Gimnazjum nr 7 ul. Energetyków 18, 37-450 Stalowa Wola 10. Gimnazjum nr 4 ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola 11. Samorządowe Liceum Ogólnokształcące ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola 12. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12 im. Jana Pawła II ul. Poniatowskiego 55, 37-450 Stalowa Wola 13. Gimnazjum nr 5 ul. Poniatowskiego 55, 37-450 Stalowa Wola 14. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9 im. Jana Kochanowskiego ul. Rozwadowska 10, 37-464 Stalowa Wola 15. Gimnazjum nr 6 ul. Rozwadowska 10, 37-464 Stalowa Wola 10. Realizacja dostaw przedmiotu zamówienia następować będzie w ciągu 2 dni roboczych licząc od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania za pośrednictwem telefonu lub faksu. 11. Wykonawca zobowiązany jest odebrać i zutylizować, wszystkie nabyte w ramach niniejszej umowy i zużyte przez Zamawiającego tonery, kartridże itp. w terminie do 7 dni od daty poinformowania Wykonawcy o możliwości ich odbioru. 12. Wykonawca, udziela 12 miesięcznej gwarancji na tonery i sprzęt biurowy, objęte umową, licząc od daty dostawy. 13. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie, na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw. 14. Należność przekazywana będzie przelewem na konto bankowe Wykonawcy wskazane w treści faktury VAT, w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi w formularzu cenowym /przedmiar zamówienia/ stanowiącym załącznik do SIWZ. Wartość dokonanych przesunięć nie może przekroczyć 5% ceny oferty wybranej w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany wyszczególnionego w załączniku do SIWZ asortymentu na inne typowe materiały biurowe, tonery. Wartość powyższej zamiany, nie może przekroczyć 5% ceny oferty wybranej w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza. 17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji do 30% przedmiotu zamówienia. 18. Jeżeli w okresie trwania umowy Zamawiający zrealizuje mniejszą ilość zamówienia, niż określono w przedmiarze zamówienia, Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. 19. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić rozliczenie przekazanych w wyniku realizacji umowy przedmiotów zamówienia i przekazać go Zamawiającemu w terminie do 30.04.2012 r. 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym zamówieniem, w tym dokumentów finansowych. 21. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 22. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty za pomocą aukcji elektronicznej. 23. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 24. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach