Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu: Powiatowe Centrum Rozwoju Edukacji - profesjonalny system doskonalenia nauczycieli w powiecie lubaczowskim

Powiat Lubaczowski ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Jasna 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6328700 , fax. 016 6328709
  • Data zamieszczenia: 2014-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubaczowski
    ul. Jasna 1 1
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 016 6328700, fax. 016 6328709
    REGON: 65090028100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu: Powiatowe Centrum Rozwoju Edukacji - profesjonalny system doskonalenia nauczycieli w powiecie lubaczowskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu: Powiatowe Centrum Rozwoju Edukacji - profesjonalny system doskonalenia nauczycieli w powiecie lubaczowskim. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty. Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 2. Zamówienie podzielone jest na dwa etapy. Etap I obejmuje dostawę następujących materiałów biurowych: 1) pendrive - 600 szt., 2) długopis - 700 szt., 3) notatnik - 600 szt., 4) teczka z gumką - 600 szt., 5) flipcharty - 25 szt., 6) papier do flipchartów - 2500 szt., 7) markery do flipchartów - 50 kpl, 8) magnezy do flipchartów - 25 kpl, 9) plakaty promocyjne - 120 szt., 10) papier ksero - 100 ryz, 11) papier ksero kolorowy - 25 ryz, 12) zakreślacz - 500 szt., 13) marker - 250 szt. Etap II obejmuje dostawę następujących materiałów biurowych: 1) flipcharty - 25 szt., 2) papier do flipchartów - 2500 szt., 3) markery do flipchartów - 50 kpl, 4) magnezy do flipchartów - 25 kpl, 5) papier ksero - 100 ryz, 6) papier ksero kolorowy - 25 ryz, 7) zakreślacz - 500 szt., 8) marker - 250 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) dostarczenie materiałów fabrycznie nowych, b) zapewnienie 24-miesięcznej gwarancji dla pendrivów i flipchartów, c) wystawienie faktury/rachunku z wyszczególnieniem poszczególnych pozycji, d) dostarczenie materiałów biurowych do Powiatowego Centrum Rozwoju Edukacji, ul. Mickiewicza 45, 37-600 Lubaczów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach