Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa ogłasza przetarg
- Adres: 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńska 199
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8506020 , fax. 076 8506468
- Data zamieszczenia: 2009-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
ul. Jaworzyńska 199 199
59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
tel. 076 8506020, fax. 076 8506468
REGON: 01034470803677 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Osoba Prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych do siedziby Zamawiającego tj. Administracji Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Legnicy, ul. Jaworzyńska 199. Szczegółowy wykaz oraz ilości materiałów zostały szczegółowo opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.anr.gov.pl. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien spełniać następujące warunki: 1 - Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2- posiadanie niezbędnego potencjału technicznego, 3- nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo ZP
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Załącznik nr 1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku Wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów wymagane jest załączenie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w art.23 ust. 2 Prawa ZP uprawnionego do wspólnej reprezentacji, bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Pełnomocnictwo powinno zawierać informacje o stronach konsorcjum oraz określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do załączenia do oferty wymaganych przez Zamawiającego dokumentów (zaświadczeń), potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu. 2. Oświadczenia stanowiące załącznik nr 2 do formularza ofertowego Dopuszcza się przedstawienie kserokopii z poświadczeniem za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę bądź osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych (MAT-KO/210-358/2016)
Dodano: 2016-06-09 - PRZETARG NIEOGRANICZONY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-05-13 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek (wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych celem ich utylizacji) dla Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytutu Badawczego Oddział we Wrocławiu
Dodano: 2016-03-09 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-02-05 - Dostawa materiałów biurowych dla Gminy Oborniki Śląskie w roku 2016
Dodano: 2015-12-17 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych z podziałem na 2 pakiety
Dodano: 2015-11-27 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytutu Badawczego Oddział we Wrocławiu
Dodano: 2015-07-14 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek (wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych celem ich utylizacji) dla Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytut Badawczego Oddział we Wrocławiu
Dodano: 2015-06-18 - DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2015-05-05 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę materiałów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2015-03-24