Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne

Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o. o. w Obornikach Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 55-120 Oborniki Śląskie, ul. Grunwaldzka 41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3101864 , fax. 071 3101472
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o. o. w Obornikach Śląskich
    ul. Grunwaldzka 41 41
    55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3101864, fax. 071 3101472
    REGON: 93221867700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk-oborniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 2. 2. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania, jednak nie więcej niż dopuszczalna liczba zadań Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne zadania 3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Sukcesywnych dostaw nowych pojemników 240l z PEHD - ilość 30 szt. - wykonane z PEHD - polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości, odporne na niskie temperatury, udary mechaniczne, chemikalia i promienie UV - kolor zielony - z klapą wyposażoną w uchwyt do jej podnoszenia - pojemniki powinny być wyprodukowane nie wcześniej niż rok przed datą dostawy, zgodnie z normą PN-EN 840 i posiadać atest PZH - pojemniki powinny być przystosowane do opróżniania przez typowe samochody śmieciarki posiadające tylne wysięgniki podnoszące lub listwę grzebieniową - pokrywa wyposażona we wzmocnienie - pojemniki winny być wyposażone w systemy jezdne - pojemniki powinny spełniać normy hałasu z wytycznymi EU 2000/14 120l z PEHD - ilość 300 szt. - wykonane z PEHD - polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości, odporne na niskie temperatury, udary mechaniczne, chemikalia i promienie UV - kolor zielony - z klapą wyposażoną w uchwyt do jej podnoszenia - pojemniki powinny być wyprodukowane nie wcześniej niż rok przed datą dostawy, zgodnie z normą PN-EN 840 i posiadać atest PZH - pojemniki powinny być przystosowane do opróżniania przez typowe samochody śmieciarki posiadające tylne wysięgniki podnoszące lub listwę grzebieniową - pokrywa wyposażona we wzmocnienie - pojemniki winny być wyposażone w systemy jezdne - pojemniki powinny spełniać normy hałasu z wytycznymi EU 2000/14 60l z PEHD - ilość 60 szt. - wykonane z PEHD - polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości, odporne na niskie temperatury, udary mechaniczne, chemikalia i promienie UV - kolor zielony - z płaską klapą wyposażoną w uchwyt do jej podnoszenia - pojemniki powinny być wyprodukowane nie wcześniej rok przed datą dostawy, zgodnie z normą PN-EN 840 i posiadać atest PZH - pojemniki powinny być przystosowane do opróżniania przez typowe samochody śmieciarki posiadające tylne wysięgniki podnoszące lub listwę grzebieniową - pokrywa wyposażona we wzmocnienie - pojemniki winny być wyposażone w systemy jezdne - pojemniki powinny spełniać normy hałasu z wytycznymi EU 2000/14 Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości pojemników, co nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez wykonawcę jakichkolwiek roszczeń Zamawiający nie dopuszcza powierzenia w całości lub w części zamówienia podwykonawcom 3.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Sukcesywnych Dostaw fabrycznie nowych metalowych pojemników 1100l - ilość 10 szt. - pojemniki metalowe 1,1m? wykonane z blachy o grubości min. 2 mm, - ocynkowane ogniowo, nie malowane, - dno pojemników z odpływem, - pokrywa półokrągła. - pojemnik ma mieć uchwyty umożliwiające przemieszczanie pojemnika. - pojemniki mają być wyposażone w kółka jezdne, ogumione o śr. 200 mm na obrotnicach ułożyskowane podwójnie, - przy każdym pojemniku ma być zamontowana blokada min. jednego koła. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości pojemników, co nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez wykonawcę jakichkolwiek roszczeń Zamawiający nie dopuszcza powierzenia w całości lub w części zamówienia podwykonawcom Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Zakład Oczyszczania Miasta ul. Wąska 10 w Obornikach Śląskich 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 6. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego 7. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia w całości lub w części zamówienia podwykonawcom 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: 8.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 8.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 8.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 8.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 8.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Wymagania organizacyjne Zamawiający będzie uzgadniał telefonicznie dostawy pojemników z Wykonawcą zamówienia 10. Wymagania dot. gwarancji: minimum 12 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284806
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, który stanowi, że wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia podlegają: a) wykonawcy, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; b) wykonawcy, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje likwidacji majątku upadłego; c) wykonawcy, którzy zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu; d) wykonawcy ( osoby fizyczne, wspólnika w spółkach jawnych, partnera lub członka zarządu w spółkach partnerskich, komplementariusza w spółkach komandytowych oraz komandytowo - akcyjnych, urzędującego członka organu zarządzającego osób prawnych ) których prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie lub związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; e) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; f) wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3; g) wykonawcy, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; h) wykonawcy, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; i) wykonawcy, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy; 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy, nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy, nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum trzy dostawy pojemników na odpady komunalne o wartości nie mniejszej od wartości przedmiotu niniejszego zamówienia oferowanej przez Wykonawcę (każda z dostaw). c) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż cena złożonej oferty. 4. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. XII niniejszej SIWZ, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 5. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy oraz odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy. 6. Ocena Wykonawcy pod względem formalnym dokonana będzie po otwarciu ofert, a przed ich oceną merytoryczną. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca, którego ofertę wybrano, przed zawarciem umowy dostarczy umowę między podmiotami występującymi wspólnie. 8. Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, cel działania, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców); 9. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-8 i 10 ( podmioty zbiorowe dodatkowo pkt 9 ) oraz art. 24 ust. 2 Ustawy. 10. Zamawiający dopuszcza, aby warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy i pkt. XI 2 b i c S.I.W.Z., spełniał jeden lub wszyscy łącznie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne załączając do oferty wymagane dokumenty i oświadczenia świadczące o łącznym spełnieniu wymogów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty, jakie winien złożyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: a) Oświadczenie, wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i 2 Ustawy. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum trzy dostawy pojemników na odpady komunalne o wartości nie mniejszej od wartości przedmiotu niniejszego zamówienia oferowanej przez Wykonawcę (każda z dostaw). wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców ora załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy wykonane zostały należycie - potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt XI 2 b s.i.w.z.. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć dokumenty wymienione w pkt XI 1 c, s.i.w.z. świadczące o spełnieniu warunków przez jednego przedsiębiorcę lub wszystkich łącznie . Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgk-oborniki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach