Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 53-413 Wrocław, pl. Hirszfelda 12
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3689584 , fax. 71 36 89 583; 36 89 234
- Data zamieszczenia: 2015-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu
pl. Hirszfelda 12 12
53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 3689584, fax. 71 36 89 583; 36 89 234
REGON: 00029009600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl,
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych z podziałem na 2 pakiety - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych z podziałem na 2 pakiety - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8.1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości łącznie 4.500 zł (cztery tysiące pięćset zł). Wysokość wadium na poszczególne pakiety wynosi:Pakiet nr 1 - 3.000,00 zł, Pakiet nr 2 - 1.500,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dodano: 2016-06-09Dostawa artykułów biurowych (MAT-KO/210-358/2016)
- Dodano: 2016-05-13PRZETARG NIEOGRANICZONY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Dodano: 2016-03-09Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek (wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych celem ich utylizacji) dla Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytutu Badawczego Oddział we Wrocławiu
- Dodano: 2016-02-05Dostawa materiałów biurowych
- Dodano: 2015-12-17Dostawa materiałów biurowych dla Gminy Oborniki Śląskie w roku 2016
- Dodano: 2015-07-14Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytutu Badawczego Oddział we Wrocławiu
- Dodano: 2015-06-18Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek (wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych celem ich utylizacji) dla Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytut Badawczego Oddział we Wrocławiu
- Dodano: 2015-05-05DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Dodano: 2015-03-24Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę materiałów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek
- Dodano: 2015-02-24Dostawa artykułów papierniczych i biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu na potrzeby realizacji projektu systemowego Wrocław Miastem Aktywnych. Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego