Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg
- Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Mikołaja Kopernika 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 460-80-00 , fax. 013 460-80-16
- Data zamieszczenia: 2010-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustrzyki Dolne
ul. Mikołaja Kopernika 1 1
38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
tel. 013 460-80-00, fax. 013 460-80-16
REGON: 37044007000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych . - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Płyta CD TDK CD-R-80 700 mb 80 m 60 2. Dyskietka 3.5 TDK VERBATIN 60 3. Marker kolor czarny PENTEL 15 4. Segregator A4 75 ESSELTE 15 5. Teczka wiązana tektura 120 6. Koszulka groszkowa A4 100 ESSELTE 300 7. Skoroszyt zwykły tektura 120 8. Skoroszyt plastikowy A4 Maxi Bantem 30 9. Tusz do stempli czerwony NORIS poj. 25 ml 60 10. Poduszka do stempli NO2 LAKO czerwona 30 11. Identyfikator CT 123 600 12. Długopis SN100 kolor niebieski Mitsubishi Pencil 600 13. Papier ksero A4 1 ryza 500 kartek, 80g m.2 białość 165 CIE lub większa 60 14. Klej w sztyfcie 36 g PRIT 60 15. Taśma klejąca 12x10 ESSELTE 60 16. Koperta C4 brąz ESK 250 180 17. Spinacz Trójkątny 25 mm 60 18. Pinezki srebrne S-50/szt. 60 19. Zszywki 2416 op. 1000 szt. LEIZ 60 20. Papier do drukarek 390x122 EMERSON 1 21. Taśma pakowa, brązowa 48 50 mm GRAND 75 22.Sznurek jutowy 3 dkg. 15 m. 60 23. Maczałka do palców 60mm. średnicy ICO 15 24. Papier pakowy szary 10 kg. 3 25. Reklamówka ucho mocne 60 26. Koperta C6 SK 1000 3 27. Kalka ołówkowa 50 arkuszy A4 DELFIN 15 28. Szpilki zwykłe 25 29. Papier Xero A3 1 ryza 5 30. Rolka do taśmy EMERSO 5 31. Koperty na CD bąbelkowe 60 32. Koperty na dyskietki bąbelkowe 60 33.Tusz HP DJ 840 C czarny oryg 5 34. Tusz HP DJ 720 C 710 C czarny oryg 5 35. Tusz HP DJ 3820 czarny oryg 5 36. Tusz HP DJ 5740 czarny oryg 5 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustrzyki-dolne.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa materiałów biurowych, akcesoriów komputerowych, tonerów do drukarek i innych dla SPZOZ Sanok.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa artykułów biurowych i piśmiennych dla 34 WOG (zamówienie z podziałem na 4 części).
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Rzeszowa
Dodano: 2016-04-27 - Dostawa niszczarek oraz artykułów biurowych i piśmiennych dla 34 WOG (zamówienie z podziałem na 2 części).
Dodano: 2016-04-19 - Dostawa materiałów administracyjno biurowych oraz sprzętu biurowego do 33 WOG Nowa Dęba. Sprawa Zp_10/2016
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa materiałów biurowych, etykiet i taśm barwiących na potrzeby Wydziału Gospodarki Odpadami
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa sukcesywna materiałów biurowych przez okres 12 miesięcy dla PRz.
Dodano: 2016-03-31 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2016-03-01