Przetargi.pl
DOSTAWA LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO W ILOŚCI 64 000 l, OLEJU NAPĘDOWEGO W ILOŚCI 26 000 l ORAZ BENZYNY Pb 95 W ILOŚCI 700 L

Gmina Domaniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 99-434 Domaniewice, Główna 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8383522 , fax. 046 8383377
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Domaniewice
    Główna 2 2
    99-434 Domaniewice, woj. łódzkie
    tel. 046 8383522, fax. 046 8383377
    REGON: 75014822000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.domaniewice.bipst.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO W ILOŚCI 64 000 l, OLEJU NAPĘDOWEGO W ILOŚCI 26 000 l ORAZ BENZYNY Pb 95 W ILOŚCI 700 L
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego oleju opałowego w ilości 64 000l do kotłowni będących w posiadaniu Gminy Domaniewice, Olej opałowego powinien posiadać następujące parametry podstawowe: Wartość opałowa- nie mniej niż 42,600 MJ/kg Gęstość w temp. 150C - nie większa niż 860 Mg/m3 Temperatura zapłonu - minimum 56oC zawartość siarki- max 0,20 %(m/m) zawartość wody - max 200 mg/kg , dostawa oleju napędowego w ilości 26 000l dla pojazdów będących w dyspozycji Gminy Domaniewice oraz dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości 700 l Dostarczany przez Wykonawcę olej napędowy i benzyna spełniać muszą wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.10. 2005 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz.U. Nr 216,po. 1825 z późn. zm.) oraz być zgodne z normami PN EN 590:2005(U).-olej napędowy , PN-EN ISO 4259:2002- benzyna bezołowiowa Pb 95 Olej napędowy i benzyna powinny być dostępne dla zamawiającego w miejscach dystrybucji oddalonych nie dalej niż 15 km od siedziby zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają wymogi Art. 22 ,ust 1, w szczególności : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: -prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym; -posiada koncesję, na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) zrealizował w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia dostawy oleju opałowego i/lub napędowego, benzyny w ilości nie mniej niż 20 000 litrów , każda 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) posiada środki finansowe na rachunku bankowym lub zdolność kredytową na kwotę minimum 50 000 zł 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny warunków spełnienia udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, według formuły: spełnia -nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda dostarczenia przez wykonawcę, następujących oświadczeń i dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdy podmiot. b) aktualnej koncesji na obrót hurtowy paliwami płynnymi jeżeli taki rodzaj działalności wykonawca prowadzi. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie koncesja musi być złożone przez każdy podmiot. c) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. d) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na druku, który stanowi załącznik do specyfikacji. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 2) W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw oleju opałowego i/lub napędowego , benzyny w ilości nie mniej niż 20000 litrów, każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania sporządzonym na druku, który stanowi załącznik do specyfikacji oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru). W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdy podmiot. 3) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 50 000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domaniewice.bipst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach