Przetargi.pl
Dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem i montażem dla budynku Gabinetu Lekarza Rodzinnego w Prusach

Gmina Kondratowice ogłasza przetarg

  • Adres: 57-150 Prusy, Kondratowice, ul. Nowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3927681 , fax. 071 3926021
  • Data zamieszczenia: 2010-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kondratowice
    Kondratowice, ul. Nowa 1 1
    57-150 Prusy, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3927681, fax. 071 3926021
    REGON: 93193494000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kondratowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem i montażem dla budynku Gabinetu Lekarza Rodzinnego w Prusach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Budowa kompletnych przyłączy systemu okablowania strukturalnego Sieci Komputerowej, zgodnie z nomenklaturą CPV (Wspólny Słownik Zamówień) 31213300-5 Szafa kablowa 32424000-1 Infrastruktura sieciowa 45314300-4 Instalacja infrastruktury kablowej, 45314320-0 Instalacja okablowania komputerowego. 2. Zakup i uruchomienie sprzętu komputerowego na potrzeby wdrożenia oraz Zakup licencji systemowych, zgodnie z nomenklaturą CPV (Wspólny Słownik Zamówień) 30200000-1 Urządzenia komputerowe 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne II. Zakres prac obejmuje: 1. Dostawę i montaż, instalację następujących elementów w Gabinecie Lekarza Rodzinnego w Prusach, ul. Pocztowa 33, 57-150 Prusy: 1.1. Kompletne przyłącza systemu okablowania strukturalnego wraz z niezbędnym sieciowym osprzętem pasywnym - 14szt. 1.2. Zarządzalny przełącznik sieciowy 24 porty - 1 szt. 1.3. Router Internetowy DSL - 1 szt. 2. Dostawę i montaż, instalację następujących elementów w Gabinecie Lekarza Rodzinnego w Prusach, ul. Pocztowa 33, 57-150 Prusy: 2.1 Serwer - 1 szt. 2.2 Stacja robocza Windows z monitorem LCD 19 - 11 szt. 2.3 Kopiarka cyfrowa - 1 szt. 2.4 Laserowa drukarka czarno biała - 9 szt. 2.5 Sieciowa laserowa drukarka czarno biała - 1 szt. 2.6 Skaner stolikowy - 1 szt. 2.7 Kompleksowy system ochrony sieci komputerowej - 1 szt. 2.8 Oprogramowanie antywirusowe dla stacji roboczych - 11 szt. 2.9. Oprogramowanie antywirusowe dla serwerów - 1 szt. 2.10 Licencja Windows 2003 Server (11 użytkowników) - 1 szt. 2.11 Licencja oprogramowania użytkowego - 11 szt. 3. Szkolenia informatyczne: 3.1 Szkolenie w zakresie podstawowych zagadnień obsługi komputera, oprogramowania biurowego i Internetu. 3.2 Szkolenie w zakresie obsługi programu (do obsługi Gabinetu Lekarza Rodzinnego) 4. Wykonanie zadań opisanych w pkt 3.1 musi być zgodne ze specyfikacją przedstawioną w zał. 1 do SIWZ, w szczególności musi być zgodne z normami branżowymi oraz przepisami polskiego prawa obowiązującymi w zakresie przedmiotu zamówienia i dokumentami opisanymi w specyfikacji technicznej przedstawionej w zał. 1 do SIWZ. 5. Wykonanie zadań opisanych w pkt 3.2 musi być zgodne ze specyfikacją przedstawioną w zał. 2 do SIWZ. 6. Dokumentem potwierdzającym zgodność przedmiotu zamówienia ze specyfikacją jest: 6.1 w przypadku pkt 3.1 - protokół odbioru robót 6.2 w przypadku pkt 3.2 - dokumentacja producenta 7. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) Dostawa i montaż urządzeń oraz wykonanie instalacji zgodnie z przedmiotem zamówienia; 2) Zabezpieczenie na czas realizacji zamówienia terenu prac wraz ze znajdującym się na nim mieniem Wykonawcy i Zamawiającego. 3) Udzielenia minimum 3 letniej gwarancji na dostarczone i zainstalowane urządzenia oraz minimum 25 letniej gwarancji na zastosowany system okablowania strukturalnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 2 000 PLN. Wadium słownie: dwa tysięcy PLN 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy, lub - nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: 10 9588 0004 0000 1111 2000 0030 w PBS w Strzelinie 5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w ofercie oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 6. W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 7. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie (przed terminem składania ofert) znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium prze Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie zapisów art. 46 ust. 1 Ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: kondratowice.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach