Przetargi.pl
Dostawa komputerów przenośnych typu laptop, systemów operacyjnych do komputerów przenośnych typu laptop, pakietów oprogramowania biurowego, oprogramowania antywirusowego, programów multimedialnych na potrzeby realizacji projektu (Program Rozwoju Gimnazjum Nr 1) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Gmina Miasto Boguszów-Gorce ogłasza przetarg

  • Adres: 58-370 Boguszów-Gorce, Pl. Odrodzenia 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8449311 w. 32 , fax. 074 8449165
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Boguszów-Gorce
    Pl. Odrodzenia 1 1
    58-370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8449311 w. 32, fax. 074 8449165
    REGON: 89071818800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boguszow-gorce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa komputerów przenośnych typu laptop, systemów operacyjnych do komputerów przenośnych typu laptop, pakietów oprogramowania biurowego, oprogramowania antywirusowego, programów multimedialnych na potrzeby realizacji projektu (Program Rozwoju Gimnazjum Nr 1) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 3.1 dostawa komputerów przenośnych typu laptop - 3 szt. Gwarancja 24 miesiące. Czas naprawy - do siedmiu dni roboczych licząc od dnia otrzymania zawiadomienia o usterce. W przypadku uszkodzenia dysku twardego dysk musi być naprawiany w miejscu użytkowania. W przypadku konieczności wymiany dysku na nowy uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego. 3.2Dostawa 3 sztuk systemów operacyjnych Windows Vista lub Windows XP lub równoważnych, kompatybilnch z Generatorem Wniosków Aplikacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki- Edytor w wersji 4.3.4, posiadających licencję pozwalającą na użytkowanie w siedzibie zamawiającego + nośnik 3.3dostawa 3 sztuk pakietów oprogramowania biurowego, Microsoft Office 2007 PL, lub równoważnych pakietów biurowych w wersji polskiej i obsługujących pisownię języka polskiego, kompatybilnych z Podsystemem Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego (PEFS). Pakiety oprogramowania biurowego muszą posiadać licencję pozwalającą na użytkowanie w siedzibie zamawiającego + nośnik 3.4dostawa 3 sztuk oprogramowań antywirusowych - wyposażonych w dwa niezależnie pracujące moduły - skaner i monitor, chroniące przed wirusami, trojanami, robakami i innymi rodzajami szkodliwym oprogramowaniem, w pełni chroniące przychodzącą i wychodzącą pocztę e-mail; mające możliwość pobierania na bieżąco aktualizacji definicji nowo odkrytych wirusów przez pobranie ich z Internetu; kompatybilne z dostarczonym systemem operacyjnym, posiadające minimum roczną licencję pozwalającą na użytkowanie w siedzibie zamawiającego + nośnik Oferent zobowiązuje się do zainstalowania na każdym zaoferowanym w niniejszym postępowaniu komputerze systemu operacyjnego, zintegrowanego pakietu biurowego oraz programu antywirusowego. Zadanie 2 3.5dostawa programów multimedialnych: Program eduROM fizyka gimnazjum klasa 1,2,3 - 10 szt Program eduROM matematyka gimnazjum klasa 1,2,3 - 3 szt Program Techland Ortografia - Nic Prostszego - 1 szt EduRom - pakiet przedmiotowy - język polski , gimnazjum klasy 1-3 - 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WYKONAWCA UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MUSI SPEŁNIAĆ NASTĘPUJĄCE WARUNKI: Spełniać warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonanie zamówienia c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zawartych w SIWZ wg formuły spełnia - nie spełnia. Spełnienie ww warunków udokumentowane poprzez oświadczenia oraz stosowne dokumenty pozwala uczestniczyć w postępowaniu przetargowym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY, W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, c)oświadczenie, że urzędujący członkowie władz firmy nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych oraz, że nie wszczęto wobec nich postępowania o popełnienie przestępstw, o których mowa wyżej (Załącznik nr 3), d)oświadczenie, że wobec podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia sąd nie orzekł zakazu ubiegania sie o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Załącznik nr 4), e)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Załącznik nr 5),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boguszow-gorce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach