Przetargi.pl
Świadczenie usług geodezyjnych na rzecz Gminy Mieroszów

Gmina Mieroszów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-350 Mieroszów, pl. Niepodległości 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8494318 , fax. (074) 84 94 323
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mieroszów
    pl. Niepodległości 1 1
    58-350 Mieroszów, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8494318, fax. (074) 84 94 323
    REGON: 89071826000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mieroszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług geodezyjnych na rzecz Gminy Mieroszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania prac geodezyjnych Zamówienie obejmuje wykonanie następujących prac : 1) podział nieruchomości: a) na dwie działki b) wydzielenie każdej następnej działki (w koszt podziału winna być wkalkulowana wartość czynności poprzedzających - od przyjęcia granic do sporządzenia wykazu zmian danych ewidencyjnych oraz sporządzenie szkicu służebności drogowej z podaniem miar i powierzchni) 2) rozgraniczenie nieruchomości: a) do 4 punktów granicznych b) za każdy następny powyżej 4 punktów 3) okazanie granic nieruchomości (teren miasta): a) do 4 punktów granicznych b) za każdy następny punkt powyżej 4 punktów 4) ustalenie granic nieruchomości łącznie z okazaniem (teren wiejski): a) do 4 punktów granicznych b) za każdy następny powyżej 4 punktów 5) sporządzenie szkicu służebności drogowej na nieruchomości nie objętej podziałem z podaniem miar i powierzchni 6) aktualizacja danych ewidencji gruntów i budynków - sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych (np. połączenie kilku działek w jedną nieruchomość, zmiana użytku). Współpraca w zakresie realizacji niniejszego zamówienia będzie odbywała się w ramach umowy głównej, której istotne postanowienia przedstawione są w części IV SIWZ. Poszczególne prace wykonywane będą na podstawie odrębnych zleceń, wystawianych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonywał poszczególne prace w terminie 5 tygodni od otrzymania zlecenia a wykaz zmian gruntowych w terminie 14 dni. Wyżej wymieniony termin mogą być niedotrzymane tylko i wyłącznie po wykazaniu przez Wykonawcę ich dotrzymanie staje się niemożliwe z przyczyn zależnych od organów administracji państwowej, samorządowej lub sądów. Lp. Wyszczególnienie Roczna Szacunkowa ilość 1 Podział nieruchomości: -- a) na dwie działki 20 b) wydzielenie każdej następnej działki 15 2 rozgraniczenie nieruchomości: --- a) do 4 punktów granicznych 5 b) za każdy następny powyżej 4 punktów 5 3 okazanie granic nieruchomości (teren miasta): --- a) do 4 punktów granicznych 10 b) za każdy następny punkt powyżej 4 punktów 10 4 ustalenie granic nieruchomości łącznie z okazaniem (obszar wiejski): --- a) do 4 punktów granicznych 25 b) za każdy następny powyżej 4 punktów 25 5 sporządzenie szkicu służebności drogowej na nieruchomości nie objętej podziałem z podaniem miar i powierzchni 5 6 aktualizacja danych ewidencji gruntów i budynków - sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych 5
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: dysponują osobą/osobami posiadającą(-cymi) uprawnienia zawodowe w zakresie prac geodezyjnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 maja 1989r, - prawo geodezyjne i kartograficzne - Rozdział 8 (tj.Dz.U.z 2005r. Nr 240, poz. 2027 z póz.zm) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przy założeniu, że płatność nastąpi w terminie 21 dni od otrzymaniu przez Zamawiającego faktury VAT. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do sytuacji Wykonawcy - wzór: Dokument 1a lub 1b oraz Dokument 2; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zmówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresie wykonywanych przez nie czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie przez nie uprawnień zawodowych w zakresie wykonywania prac geodezyjnych - wzór Dokument 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 9.1.3 siwz. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 9.1.2 siwz składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mieroszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach