Przetargi.pl
Dostawa jednorazowego zamkniętego systemu pobierania krwi oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji w Kamiennej Górze

Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. Korczaka 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7462570 , fax. 075 7462577
  • Data zamieszczenia: 2009-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.
    ul. Korczaka 1 1
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7462570, fax. 075 7462577
    REGON: 23113920700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dcrnzoz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa jednorazowego zamkniętego systemu pobierania krwi oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji w Kamiennej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego zamkniętego systemu pobierania krwi oraz drobnego sprzętu jednorazowego użytku dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze. Szczegółowe zestawienie asortymentowe zamawianych artykułów i ich szacunkowe ilości określono poniżej. Oferowany asortyment musi być wprowadzony do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 Nr 93 poz. 896 z późn. zm.). Zamawiający na bazie doświadczeń z lat ubiegłych oszacował zapotrzebowanie na okres 36 miesięcy. Ilości (podane w załącznikach ) stanowią wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie. Miejscem dostawy jest Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze z siedzibą przy ul. J. Korczaka 1, Pawilon I - Pracownia Diagnostyki Laboratoryjnej. Zamawiający będzie składał zamówienia w miarę potrzeb, telefonicznie lub faksem. Oczekiwany czas na realizację dostawy wynosi 5 dni od złożenia zamówienia (dotyczy dni roboczych). Za dni robocze zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt. Dostarczony asortyment musi posiadać minimum 24-miesięczną gwarancję, licząc od daty jego otrzymania przez Zamawiającego. W przypadku wykrycia wad dostarczonego artykułów lub niezgodności asortymentowej i ilościowej ze złożonym zamówieniem, Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę i prześle mu protokół opisujący stwierdzone nieprawidłowości. W przypadku złożenia uzasadnionej reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest wymienić niezwłocznie i na własny koszt towar wadliwy na wolny od wad i/lub dostarczyć (uzupełnić) asortyment i ilości zgodnie z zamówieniem. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest pisemnie potwierdzić fakt przyjęcia reklamacji. 1.Probówki systemowe - EDTA morfologia o pojemności nie mniejszej niż 2,0 ml, średnica 12-13 ml szt. 11.400 2.Probówki systemowe - EDTA morfologia o pojemności w zakresie od 1,0 do 2,0 ml szt. 600 3.Probówki systemowe - OB - wersja logarytmiczna szt. 6.000 4.Probówki systemowe - Cytrynian koagulologia o pojemności nie mniejszej niż 2,5 ml szt. 4.500 5.Probówki systemowe - Fluorek sodu - glukoza o pojemności nie mniejszej niż 2,0 ml szt. 6.000 6.Probówki systemowe - Surowica o pojemności nie mniejszej niż 9,0 ml, średnica - 16 mm szt. 7.500 7.Probówki systemowe - Surowica o pojemności nie mniejszej niż 4,5 ml, średnica - 13 mm szt. 7.500 8.Probówki systemowe - Gazometria (pakowana pojedynczo, sterylnie) szt. 150 9.Igły systemowe 0,9 szt. 5.400 10.Igły systemowe 0,8 szt. 7.800 11.Igły systemowe 0,7 szt. 4.200 12.Probówka do pobierania krwi włośniczkowej - EDTA o pojemności 200 ?l z kapilarą end-to-end; kształt probówki musi zapewniać właściwe mieszanie (probówki bez przewężeń) szt. 150 13.Probówka do pobierania krwi włośniczkowej - Surowica o pojemności 300 ?l szt.150 14.Probówka PS o pojemności 4-5 ml, średnica 11-12 mm, z gładkim dnem, bez podziałki, nadruków, etykiet szt. 75.000 15.Probówka PP o pojemności 10-11 ml, średnica 16-17 mm, z gładkim dnem, bez podziałki, nadruków, etykiet szt. 15.000 16.Probówka stożkowa do moczu PS 12 ml ze skalą szt. 3.000 17.Pojemnik na mocz z zakrętką, pojemność minimum 100 ml szt. 3.000 18.Pojemnik na kał z łopatką szt. 150 19.Mikroprobówki (naczynka reakcyjne) PP o pojemności 1,5 ml, stożkowe dno z zakrętką z gumową uszczelką szt. 1.500 20.Jednorazowe płyty serologiczne szt. 500 21.Końcówka do pipet automatycznych o pojemności 1.000 ?l (niebieska) szt. 30.000 22.Końcówka do pipet automatycznych o pojemności 200 ?l (żółta) szt. 30.000
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331413209
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem asortymentowi objętemu niniejszym postępowaniem, o wartości brutto minimum 20.000 zł każda. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 8.2. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uzna się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1 oraz stosownie do sytuacji Wykonawcy : Dokument 2A lub Dokument 2B. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem asortymentowi objętemu niniejszym postępowaniem, o wartości minimum 20.000 zł brutto. Wykaz powinien zawierać następujące dane: przedmiot zamówienia, wartość brutto dostaw, daty realizacji i nazwy odbiorców. 4. Dokumenty potwierdzające, że dostawy określone w pkt 3 zostały wykonane należycie. 5. Polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcrnzoz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach