Politechnika Białostocka ogłasza przetarg
- Adres: 15351 Białystok, ul. Wiejska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. (085) 7469750 , fax. (085) 7469752
- Data zamieszczenia: 2018-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Białostocka
ul. Wiejska
15351 Białystok, woj. podlaskie
tel. (085) 7469750, fax. (085) 7469752
REGON: 167200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://pb.edu.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa i montaż urządzenia – platformy windowej (podnośnik pionowy) do transportu osób niepełnosprawnych na wózkach w budynku Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej w Kleosinie przy ulicy Ojca Stefana Tarasiuka 2”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż platformy windowej (podnośnik pionowy) do obsługi (transportu) osób niepełnosprawnych na wózkach. Miejsce lokalizacji zostało wskazane na załączonych rysunkach graficznych nr 1,2,3,4. Platforma windowa musi zapewnić transport osoby niepełnosprawnej na wózku z poziomu dolnego na poziom górny zgodnie z oznaczoną lokalizacją na rysunkach nr 1,2,3,4 stanowiących Załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.2 Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według załączonego wzoru – załącznik nr 4 do SIWZ). Oświadczenie lub oświadczenie wraz z dowodami, o których mowa powyżej, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 7.1. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania: 1) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ pkt 11 SIWZ ppkt 11 lit. c). 2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 3) W odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeśli zostały określone przez zamawiającego), Wykonawcy występujący wspólnie musza spełniać łącznie. 4) W odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 (jeśli zostały określone przez Zamawiającego) ustawy. 5) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 7.2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia nie wymienione w pkt. 7 i 7.1 1. Wypełniony Formularz ofertowy (na/wg załączonego wzoru druku – zał. nr 1 do SIWZ); 2. Oświadczenie o zaoferowaniu urządzenia fabrycznie nowego (nieużywanego), o zaoferowanych parametrach technicznych, niewadliwego, w najlepszym gatunku pod względem technicznym, jakościowym, użytkowym oraz posiadającego oznaczenia CE, zgodnie z obowiązującymi przepisami (na druku Formularza oferty – Zał. nr 1 do SIWZ); 3. Oświadczenie o zgodności parametrów zaoferowanego urządzenia z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w pkt. 3 SIWZ (na druku Formularza oferty – Zał. nr 1 do SIWZ); 4. Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana windy osobowej w budynku Zespołu Szkół Rolniczych w Białymstoku
Dodano: 2024-03-28 - Wymiana poprzez dostawę, montaż i uruchomienie dźwigów osobowych szt. 2 w istniejących szybach windowych w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Białymstoku przy ul. Plażowej 17
Dodano: 2020-07-28 - Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż dźwigu osobowego elektrycznego linowego z napędem regulowanym w istniejącym szybie windowym w budynku „A” SP ZOZ MSWiA w Białymstoku wraz z kosztem dokumentacji technicznej dostosowania istniejącego szybu windowego oraz kosztem certyfikacji dźwigu przez UDT w ramach realizacji projektu nr WND-RPPD.08.04.01-20-0067/18 „Poprawa dostosowania ochrony zdrowia do trendów demograficzno-epidemiologicznych poprzez wzmocnienie opieki geriatrycznej w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej MSWiA w Białymstoku"
Dodano: 2019-09-06 - Dostawa i montaż dźwigu elektrycznego
Dodano: 2019-08-27 - Dostawa i montaż dźwigu szpitalnego elktrycznego
Dodano: 2019-08-13 - II przetarg nieograniczony na dostawę i montaż dźwigu osobowego elektrycznego linowego z napędem regulowanym w istniejącym szybie windowym w budynku „A” SP ZOZ MSWiA w Białymstoku wraz z kosztem dokumentacji technicznej dostosowania istniejącego szybu windowego oraz kosztem certyfikacji dźwigu przez UDT w ramach realizacji projektu nr WND-RPPD.08.04.01-20-0067/18 „Poprawa dostosowania ochrony zdrowia do trendów demograficzno-epidemiologicznych poprzez wzmocnienie opieki geriatrycznej w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej MSWiA w Białymstoku"
Dodano: 2019-08-13 - przetargu nieograniczonego na dostawę i montaż dźwigu osobowego elektrycznego linowego z napędem regulowanym w istniejącym szybie windowym w budynku „A” SP ZOZ MSWiA w Białymstoku wraz z kosztem dokumentacji technicznej dostosowania istniejącego szybu windowego oraz kosztem certyfikacji dźwigu przez UDT w ramach realizacji projektu nr WND-RPPD.08.04.01-20-0067/18 „Poprawa dostosowania ochrony zdrowia do trendów demograficzno-epidemiologicznych poprzez wzmocnienie opieki geriatrycznej w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej MSWiA w Białymstoku"
Dodano: 2019-07-30 - Dostawa i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych
Dodano: 2018-09-27 - Zaprojektowanie wraz z wykonaniem robót budowlanych polegających na wymianie wewnętrznego dźwigu szpitalnego (windy) w budynku głównym SP ZOZ w Łapach ”
Dodano: 2018-05-14 - Rozbudowa i przebudowa budynku Przedszkola Nr 5 w Sokółce – winda przyścienna
Dodano: 2017-06-27