Przetargi.pl
Dostawa i montaż stolarki drzwiowej przeciwpożarowej w budynku Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem.

Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Ciągłówka 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2068066 w. 22 , fax. 018 2068141
  • Data zamieszczenia: 2012-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
    ul. Ciągłówka 9 9
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2068066 w. 22, fax. 018 2068141
    REGON: 00029544900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacja.zakopane.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż stolarki drzwiowej przeciwpożarowej w budynku Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy, który w wymaganym terminie wykona roboty budowlane związane z wydzieleniem pożarowym istniejących klatek schodowych ewakuacyjnych i ciągów komunikacyjnych w budynku Szpitala na poziomie I, II, III i IV piętra poprzez: - dostawie i montaż stolarki drzwiowej przeciwpożarowej klasy odp. ogniowej EI 30 (stalowe, drewniane) na istniejących klatkach schodowych ewakuacyjnych i ciągach komunikacyjnych w budynku Szpitala (I, II, III i IV piętro), - dostawie i montażu stolarki okiennej, przeciwpożarowej klasy odp. ogniowej EI 60 na drodze ewakuacyjnej (I piętro), - dostawa i montaż ścianek działowych przeszklonych o konstrukcji aluminiowej wraz z drzwiami dymoszczelnymi (I i IV piętro), - roboty inne - instalacyjne, polegające na wykonaniu nowej instalacji hydrantowej, wewnętrznej na ciągach komunikacyjnych - ewakuacyjnych oraz prace towarzyszące i uzupełniające (m.in. roboty tynkarskie, malarskie, uzupełnienia posadzek) w ramach dostosowania budynku Szpitala do obecnie obowiązujących przepisów i norm w zakresie bezpieczeństwa pożarowego ze szczególnym uwzględnieniem warunków ewakuacji. W związku z przedmiotową inwestycją przewiduje się następujące roboty jak podano w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej: - rozbiórka konstrukcji z cegły, wykucie oraz rozkucie otworów drzwiowych w ścianach istniejących klatek schodowych ewakuacyjnych, bocznych (2- i 4-kondygnacyjnej) od strony zachodniej, - rozbiórka części ścianek działowych z cegły pełnej na istniejącej 4-kondygnacyjnej klatce schodowej bocznej od strony zachodniej, - wykucie z muru z cegły różnych elementów, demontaż stolarki drzwiowej i okiennej na istniejących klatkach schodowych bocznych j.w. oraz w pomieszczeniach portierni i szatni na poziomie I piętra budynku szpitala przy wyjściu głównym z budynku, - miejscowe odbicie starych tynków na ścianach, - demontaż istniejącej instalacji wodociągowej - hydrantowej (rurociągi, hydranty ścienne) na ciągach komunikacyjnych na poziomie parteru, I, II, III i IV piętra, - wykonanie ścianki działowej z cegły pełnej gr. 12cm - zamurowanie otworu w ścianie (na poziomie I piętra bocznej klatki schodowej ewakuacyjnej od strony zachodniej), - ułożenie w ścianach murowanych nadproży prefabrykowanych złożonych z jednej lub dwóch belek żelbetowych prefabrykowanych w systemie L o wys. 20 cm (na poszczególnych kondygnacjach bocznej kl. schodowej). - instalowanie drzwi stalowych przeciwpożarowych, przeszklonych o odp. ogniowej EI 30 o wym. w świetle 90x200cm w ilości 5 sztuk (oddzielenie istn. korytarzy budynku szpitala od bocznych klatek schodowych ewakuacyjnych od strony zachodniej - na poszczególnych kondygnacjach), - instalowanie drzwi stalowych przeciwpożarowych, częściowo przeszklonych o odp. ogniowej EI 30 o wym. w świetle 90x200cm w ilości 2 sztuk (oddzielenie przylegających pomieszczeń portierni i szatni na poziomie I piętra budynku szpitala od drogi ewakuacyjnej przy wyjściu głównym), - instalowanie drzwi drewnianych przeciwpożarowych pełnych o odp. ogniowej EI 30 o wym. w świetle 90x200cm w ilości 6 szt. (oddzielenie przylegających pomieszczeń od bocznej klatki schodowej ewakuacyjnej od strony zachodniej - na poszczególnych kondygnacjach), - instalowanie drzwi drewnianych przeciwpożarowych pełnych o odp. ogniowej EI 30 o wym. w świetle 80x200cm w ilości 1 szt. (oddzielenie poddasza na IV piętrze od bocznej klatki schodowej ewakuacyjnej od strony zachodniej), instalowanie okna stalowego przeciwpożarowego o odp. ogniowej EI 30 o wym. zewn. 60x105cm w ilości 1 szt. (oddzielenie przylegającego pomieszczenia portierni od drogi ewakuacyjnej przy wyjściu głównym z budynku), - instalowanie drzwi dwuskrzydłowych, przeszklonych, dymoszczelnych o konstrukcji aluminiowej o wym. w świetle 140x200cm wraz ze ścianką działową - osłonową, przeszkloną o śr. wys. 298cm w ilości 2 kpl. jak w dokumentacji projektowej ( oddzielenie komunikacji ogólnej szpitala od pomieszczeń oddziału szpitalnego na poszczególnych kondygnacjach budynku szpitala). - uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kategorii III z zaprawy cementowo - wapiennej na ścianach (przegrodach ppoż.) bocznych klatek schodowych ewakuacyjnych (od str. zachodniej) na poziomie I, II, III i IV piętra oraz w przylegających do nich pomieszczeniach budynku Szpitala, - uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kategorii III z zaprawy cementowo - wapiennej na sufitach, belkach i biegach schodowych bocznych klatek schodowych ewakuacyjnych (od str. zachodniej) na poziomie I, II, III i IV piętra oraz w przylegających do nich pomieszczeniach komunikacyjnych budynku Szpitala, - pokrycia tynków wewnętrznych ścian i sufitów gładzią gipsową jednowarstwową w pomieszczeniach przebudowywanych bocznych klatek schodowych ewakuacyjnych (od str. zachodniej) na poziomie I, II, III i IV piętra oraz w przylegających pomieszczeniach komunikacyjnych budynku Szpitala. - uzupełnienie wykładzin elastycznych z PCV w części oddziałów szpitalnych na ciągach komunikacyjnych - ewakuacyjnych na II i III piętrze budynku Szpitala, tj.: przygotowanie podłoża, projekt kolorystyczny posadzki, oszacowanie ilości materiałów, docinanie arkuszy, klejenie wykładzin, spawanie arkuszy, prace wykończeniowe, utrzymanie w czystości, zalecenia końcowe. - wykonanie malowania wewnętrznego na 4- kondygnacyjnej, bocznej klatce schodowej ewakuacyjnej od strony zachodniej oraz w części Oddziału Szpitalnego (ciągi komunikacyjne) na I, II, III i IV piętrze. W zakres tych robót wchodzą: malowanie nowych i starych tynków ścian, biegów schodowych i sufitów farbą emulsyjną na bocznej klatce schodowej ewakuacyjnej j.w. oraz w części korytarzy Oddziałów Szpitalnych na poszczególnych kondygnacjach budynku Szpitala. - wykonanie nowej instalacji wodociągowej ppoż.- hydrantowej po uprzednim zdemontowaniu części starej instalacji; instalacje należy wykonać w dowiązaniu do istniejącej zmodernizowanej instalacji na poziomie parteru, I, II, III i IV piętra. - częściowy demontaż istniejącej instalacji hydrantowej, montaż rurociągów, montaż armatury, montaż urządzeń, badania instalacji, wykonanie izolacji termicznej, regulacja działania instalacji hydrantowej, na poziomie parteru, I, II, III i IV piętra na głównych ciągach komunikacyjnych budynku Szpitala. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem został określony: - w przedmiarze robót załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, oraz w kosztorysie ślepym załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ jako element, który ułatwi konstruowanie kosztorysu ofertowego sporządzonego w pełnej formie przez wykonawców, - w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. - w dokumentacji technicznej będącej podstawą opisu przedmiotu niniejszego zamówienia ze względów praktycznych - została opublikowana na stronie Zamawiającego w postaci odrębnego pliku stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, która zawiera wszelkie niezbędne dla Wykonawcy dokumenty, uzgodnienia, opisy i rysunki - dokumentacja techniczna załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: VIII. Wymagania dotyczące wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Kwoty wadium: Kwota wadium 2 500 zł 4. Forma wpłaty: 1) Wadium można wnieść w jednej lub w kilku następujących formach: a) Pieniądzu - przy czym wadium wniesione w tej formie musi zostać wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego i musi w dacie otwarcia przetargu być już na nim zaksięgowane. Numer rachunku bankowego: ING Bank Śląski S.A. o/Zakopane 72 1050 1474 1000 0022 1051 3558 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - ZPM-2810-08/12. W pozostałych przypadkach (pkt. 3 b, c, d) należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na numer i nazwę sprawy, której wadium dotyczy. 9. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie, w określonym terminie i na wymagany okres, zostanie wykluczony a jego ofertę Zamawiający uzna za odrzuconą. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktów 10 i 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Dokładnie należy podać w ofercie sposób w jaki Zamawiający ma zwrócić wniesione wadium tj. adres banku, numer konta itd. !!! (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rehabilitacja.zakopane.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach