Przetargi.pl
Dostawa i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków dla Gminy Wieprz

Gmina Wieprz ogłasza przetarg

  • Adres: 34-122 Wieprz, ul. Centralna 5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8755118 , fax. 33 8755100
  • Data zamieszczenia: 2016-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieprz
    ul. Centralna 5 5
    34-122 Wieprz, woj. małopolskie
    tel. 33 8755118, fax. 33 8755100
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieprz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków dla Gminy Wieprz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są : 1) Roboty budowlane, w rozumieniu art. 3 ust.7 Ustawy oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane polegające na wybudowaniu 124 biologicznych oczyszczalni ścieków (PBOŚ) przy gospodarstwach indywidualnych oraz budynkach użyteczności publicznej (wyposażeniu nieruchomości) w Gminie Wieprz wg zestawienia podanego w specyfikacji . 2) PBOŚ - należy przez to rozumieć Przydomowe Biologiczne Oczyszczalnie Ścieków, w treści SIWZ zwane również w skrócie oczyszczalnią, zbiornikiem lub zespołem urządzeń. Przydomowa biologiczna oczyszczalnia ścieków (PBOŚ) to urządzenie lub zespół urządzeń, w których na drodze procesów mechanicznych, biologicznych i chemicznych następuje redukcja ładunku zanieczyszczeń w ściekach do wielkości dopuszczalnych określonych w Rozporządzeniu MŚ z dnia 18 listopada 2014r w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz.U. z dnia 16 grudnia 2014r. poz. 1800) jak dla oczyszczani poniżej 2000 RLM wg Załącznika Nr 1 do ww. aktu wykonawczego. 3) Zamówienie zostało podzielone na cztery zadania (podział uwzględniający termin złożenia dokumentacji projektowej w siedzibie Zamawiającego): Zadanie Nr 1 - 109 szt. oczyszczalni - pozycje wyszczególnione w załączniku do formularza ofertowego dla zadania Nr 1 (zał. 1A) Zadanie Nr 2 - oczyszczalnia ścieków w miejscowości Nidek - decyzja pozwolenie na budowę 608/2015 - formularz ofertowy dla zadania Nr 2 (zał. 1B) Zadanie Nr 3 - oczyszczalnia ścieków w miejscowości Gierałtowice- decyzja pozwolenie na budowę 606/2015- formularz ofertowy dla zadania Nr 3 (zał. 1C) Zadanie Nr 4 - 13 szt. oczyszczalni - pozycje wyszczególnione w załączniku do formularza ofertowego dla zadania Nr 4 (zał. 1D). Zamawiający informuje, że priorytet w realizacji przewidziany jest dla Zadania Nr 1 i w przypadku braku posiadania wystarczających środków zastrzega możliwość unieważnienia całego postępowania lub jego części (jednego lub kilku zadań). 4) Wykonanie prac projektowych (nie dotyczy zadania Nr 2 i Nr 3) polegających na analizie zastosowanych w projektach rozwiązań odprowadzania oczyszczonych ścieków (powierzchni chłonnej) i w przypadku zaistnienia konieczności, dokonanie zmian w dokumentacji (dokumentacja zamienna) wraz ze zmianą w kontekście przepisów prawa budowlanego. Weryfikacja powierzchni na podstawie wykonanych badań geologicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych (zamiennych do widniejących w projektach) sposobów odprowadzania oczyszczonych ścieków lecz muszą one być oparte na systemach rozsączenia w gruncie. W zakres prac projektowych wchodzi także zmiana (aktualizacja) projektu budowlanego w przypadku różnic wynikających z zaoferowanych urządzeń, a urządzeń zamieszczonych w projektach. W szczególnych przypadkach Zamawiający dopuszcza konieczność ponowienia zgłoszenia robót budowlanych przez Wykonawcę. 5) Dokonanie rozruchu technologicznego każdej oczyszczalni, indywidualne przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi urządzeń i instalacji oczyszczalni, a także przekazanie im instrukcji obsługi (DTR) oraz wykonanie badań w zakresie skuteczności oczyszczania dla ilości sztuk zamontowanych oczyszczalni wymaganych dla poszczególnych zadań wg poniższego wykazu (wymagane są badania oczyszczonych ścieków wykonane przez akredytowane laboratorium, lokalizacje oczyszczalni do badań wskazuje Zamawiający): Zadanie Nr 1 - 11 badań (11 oczyszczalni) w całym okresie gwarancyjnym dla urządzenia wg oferty. Zadanie Nr 2 i Zadanie Nr 3 - zgodnie z warunkami pozwolenia wodno prawnego (rozdział II) w całym okresie udzielonej gwarancji wg oferty. Zadanie Nr 4 - 3 badania (3 oczyszczalnie) w całym okresie gwarancyjnym dla urządzenia wg oferty. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 6) Uporządkowanie placu budowy do stanu pierwotnego (wywóz nadmiaru gruntu, niwelacja terenu). 7) Protokolarne przekazanie wykonanych oczyszczalni władającym nieruchomościami objętymi inwestycją (wszystkie formularze należy uzgodnić z Zamawiającym). 8) Obsługa geodezyjna inwestycji. 9) Obsługa w zakresie sporządzania badań i pomiarów przeprowadzonych przez uprawnione osoby lub podmioty, niezbędnych do odbioru urządzenia (instalacji) w tym badania instalacji elektrycznej; 10) Inwentaryzacja geodezyjna - powykonawcza obiektów (w 2 egz.) . 11) Sporządzenie i przedłożenie dokumentacji odbiorowej powykonawczej (w 2 egz.). 12) Dla zadania Nr 2 i zadania Nr 3 dokonanie zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia budowy oraz wykonanie wszystkich nakazów wynikających z posiadanych decyzji (pozwolenie na budowę oraz pozwolenie wodno prawne), odbiorów oraz decyzji w tym uzyskanie czynnego pozwolenia na użytkowanie. 13) Jako oczyszczalnie Zamawiający rozumie kompletny zespół urządzeń wraz z infrastrukturą (zasilanie energetyczne, sieć kanalizacyjna i inne- wg projektów) niezbędnych do odbioru ścieków z budynku, oczyszczenia, odprowadzenia w określony sposób, opartych na indywidualnych przydomowych oczyszczalniach ścieków zgodnych z indywidualnie wykonanymi projektami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Zadanie Nr 1 - 20 000 zł. (dwadzieścia tysięcy złotych) Zadanie Nr 2 - wadium nie jest wymagane Zadanie Nr 3 - wadium nie jest wymagane Zadanie Nr 4 - 3000 zł. (trzy tysiące złotych) w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ING Bank Śląski Nr 92 1050 1100 1000 0022 7925 7394 z opisem : WADIUM - Dostawa i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków dla Gminy Wieprz, zadanie Nr ....( można dokonać jednej łącznej wpłaty na kilka zadań). 3. Do oferty zaleca się dołączyć oryginał lub kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 4.O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wyznaczonym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert. 5.W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, określonych w ust.1, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium ( bez wpinania do oferty). Zaleca się dołączyć do oferty kserokopię dokumentu, o którym mowa powyżej, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium a w dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania a jego oferta zostanie odrzucona, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości lub wybranej formie spośród możliwych wymienionych w ust.1. 6.Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą.7.Zamawiający przechowa a następnie dokona zwrotu lub zatrzyma wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieprz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach