Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do nowego budynku Przedszkola Nr 4 przy ul. Armii Krajowej 7 w Gostyninie

Gmina Miasta Gostynina ogłasza przetarg

  • Adres: 09-500 Gostynin, ul. Rynek 26
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2360737 , fax. 024 2360712
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gostynina
    ul. Rynek 26 26
    09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
    tel. 024 2360737, fax. 024 2360712
    REGON: 61101543100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gostynin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do nowego budynku Przedszkola Nr 4 przy ul. Armii Krajowej 7 w Gostyninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli przedszkolnych i wyposażenia do nowego obiektu Przedszkole nr 4 w Gostyninie przy ul. Armii Krajowej 7 - wraz z ich transportem, rozładunkiem i montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Meble muszą być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich. Muszą posiadać wymagane certyfikaty bezpieczeństwa w/g obowiązujących norm bezpieczeństwa PN-EN 1729-2007 - meble, krzesła i stoły dla instalacji edukacyjnych oraz odpowiednie atesty na materiały (wyroby), z których są wykonane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące: 1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2.posiadania wiedzy i doświadczenia; 3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4.sytuacji ekonomicznej i finansowej; 5.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów wg reguły spełnia - nie spełnia. Wykonawca, który nie spełnia każdego z w/w warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy (zgodnie z zał. 2 do siwz), 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa równoważne dokumenty wymienione w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. W sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: estetyka i funkcjonalność
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umgostynin.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach