Gmina Miasta Gostynina ogłasza przetarg
- Adres: 09-500 Gostynin, ul. Rynek 26
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 2360737 , fax. 024 2360712
- Data zamieszczenia: 2009-12-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gostynina
ul. Rynek 26 26
09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
tel. 024 2360737, fax. 024 2360712
REGON: 61101543100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gostynin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw płynnych oraz płynów eksploatacyjnych dla potrzeb Urzędu Miasta Gostynina - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych oraz płynów eksploatacyjnych dla pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji Zamawiającego. Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez Zamawiającego sukcesywnie, stosownie do jego potrzeb, na zasadzie doraźnych bezgotówkowych tankowań paliwa do zbiornika, w stacji paliw Wykonawcy usytuowanej w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego, liczonej najkrótszą drogą publiczną. Paliwo do urządzeń należących do Zamawiającego będzie pobierane do kanistrów w oparciu o upoważnienie wystawiane przez Zamawiającego. Do poszczególnych paliw i płynów eksploatacyjnych będących przedmiotem zamówienia stosuje się wymagania jakościowe zgodne z obowiązującymi normami i przepisami prawa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 5) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy - Prawa zamówień publicznych; 6) posiadają stację paliw, która znajduje się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego, liczonej najkrótszą drogą publiczną, spełniającą wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005r. - w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. nr 243, poz.2063 ze zm.). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, wg formuły spełnia/ nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ); 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa równoważne dokumenty, o których mowa w §2, w formie przewidzianej w §4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). Oświadczenia wymagane przez Zamawiającego muszą, a dokumenty - mogą być złożone w oryginale. W przypadku złożenia dokumentów w formie kserokopii, Zamawiający wymaga poświadczenia ich za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty - chyba, że reprezentacja wynika z innych dokumentów załączonych do oferty (np. z odpisu z rejestru). W przypadku składania oferty przez podmioty działające wspólnie (konsorcjum), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania; 2) zobowiązani są ustanowić podmiot wiodący - lidera - pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia; 3) zobowiązani są dołączyć do oferty, dla podmiotu wiodącego - lidera - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcie umowy; 4) przyjmuje się, że w/w pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów; 5) jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Forma składania dokumentów i oświadczeń w przypadku podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum): - każdy z podmiotów tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1 i 2. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem wiodącym - liderem konsorcjum.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umgostynin.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe zaopatrzenie Polskiej Stacji Antarktycznej im. H. Arctowskiego w sezonie 2016-2017 w paliwa, oleje, smary i gazy wraz z usługami dodatkowymi
Dodano: 2016-07-26 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby Powiatu Sokołowskiego i jego jednostek organizacyjnych na okres od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa energii elektrycznej dla Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej w Warszawie do obiektów przy ul. Dorodnej 16 (taryfa B21) i do obiektów przy ul. Na Krańcu 3 (taryfa C21) oraz opracowanie propozycji kompensacji mocy biernej i jej wdrożenie w budynkach przy ul. Dorodnej 16
Dodano: 2016-07-22 - Zakup energii elektrycznej
Dodano: 2016-07-21 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ dla Powiatu Żyrardowskiego i jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-07-15 - dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
Dodano: 2016-07-12 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY STARY LUBOTYŃ
Dodano: 2016-07-06 - SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DLA POTRZEB DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRYTEM W II PÓŁROCZU ROKU 2016
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa energii elektrycznej
Dodano: 2016-05-20 - przetarg nieograniczony o wartości zamówienia poniżej 209.000 euro na Kompleksową dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji dla Gminy Błędów
Dodano: 2016-04-15