Przetargi.pl
Utrzymanie czystości dróg powiatowych w 2010r na terenie Gminy Wyszków

Gmina Wyszków ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, Aleja Róż 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7424201 , fax. 029 7424209
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyszków
    Aleja Róż 2 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 029 7424201, fax. 029 7424209
    REGON: 00052493800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości dróg powiatowych w 2010r na terenie Gminy Wyszków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Zamówienie obejmuje: 1) Usuwanie nieczystości z pasów drogowych dróg powiatowych ( wiat przystankowych znajdujących się w pasach drogowych- posprzątanie i usunięcie zebranych nieczystości). 2) Wykoszenie pasów drogowych przy drogach powiatowych (w tym: zebranie nieczystości widocznych po wykoszeniu). 3) Oczyszczenie i zamiecenie ulic ( parkingów) po zimie 4) Omiatanie ulic, parkingów ( w tym: zebranie, usuwanie nieczystości (liści) oczyszczenie opasek, usuwanie trawy ) 5) Omiatanie chodników (w tym: zebranie, usuwanie nieczystości (liści), usuwanie trawy między elementami drobnowymiarowymi) 6) Koszenie trawników ( w tym zebranie nieczystości widocznych po wykoszeniu) 7) Wygrabienie i wywiezienie skoszonego pokosu, liści ( w tym: usunięcie liści znajdujących się przy krawężniku lub na chodniku przy grabionych trawnikach) 8) Cięcia pielęgnacyjne drzew ( w tym: uprzątnięcie terenu) Szacunkowe obmiary poszczególnych elementów zamówienia zostały określone wF cenowym (zał. nr 2 do oferty) II . Zasady realizacji przedmiotu zamówienia 1. Prace wykonywane będą każdorazowo po zleceniu przez Zamawiającego. Zlecenie zawierało będzie wskazanie miejsca, określenie rodzaju prac. Wykonawca wykona prace w ciągu 7 dni od daty otrzymania zlecenia. 2. Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza materiały, urządzenia , sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia, ponosi koszty za utylizację odpadów. 3. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania umowy. 4. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji usługi zobowiązany jest do uzyskania zezwolenia od Burmistrza Gminy Wyszków na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1000 zł (jeden tysiąc złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadania wiedzy i doświadczenia - na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat zamówienie o podobnym charakterze jak w przedmiocie zamówienia potwierdzone referencjami lub dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia. c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca wykaże, że posiada co najmniej 1 zamiatarkę, d) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, e) sytuacji ekonomicznej i finansowej f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania 2. Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona według formuły spełnia - nie spełnia, wyłącznie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w § 6. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nastąpi na wezwanie Zamawiającego w celu ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Celem realizacji przedmiotu zamówienia, dwóch lub więcej Wykonawców może złożyć jedną ofertę wspólną. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa dołączonego do oferty. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania 4. Warunki uprawniające do ubiegania się o zamówienie (warunki formalne) muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, warunki potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia mogą być spełnione łącznie (sumarycznie) przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dostarczą 1. Wypełniony formularz oferty (według załączonego wzoru), 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg Załącznika nr 1 do oferty, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wypełniony Formularz Cenowy wg Załącznika Nr 2 do oferty. 5. Wykaz potencjału technicznego wg Załącznika Nr 3 do oferty. 6. Wykaz wykonywanych usług wg Załącznika Nr 4 do oferty. Do wykazanych usług należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia. 7. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach