Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli do nowo remontowanej Apteki

Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 72 60 124 , fax. 58 72 60 338
  • Data zamieszczenia: 2016-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o.
    ul. Powstania Styczniowego 1
    81519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 72 60 124, fax. 58 72 60 338
    REGON: 19014161200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli do nowo remontowanej Apteki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli do nowo remontowanej Apteki Szpitali Wojewódzkich w Gdyni Sp. z o.o. w lokalizacji przy ul. Powstania Styczniowego 1 w budynku nr 6. 2. Nazwa przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 39100000-3. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu cenowym (Załączniku nr 1a) do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia będzie dalej zwany „Meblami’. 4. Przed przystąpieniem do realizacji dostawca jest zobowiązany do pobrania wszystkich wymiarów z natury, wymiary podane w niniejszej specyfikacji są orientacyjne. 5. Meble muszą być fabrycznie nowe i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich. Ponadto Meble muszą być zgodne z wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy, ergonomii, a także wymogami i atestami jakościowymi. 6. Zamawiający wymaga, by Meble były nowe, kompletne, wolne od wad, nieuszkodzone, nienoszące śladów używania, wypoziomowane oraz były wykonane z materiałów wysokiej jakości. 7. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu Meble własnym transportem i na własny koszt wraz z wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza blokowania ciągów komunikacyjnych i pomieszczeń biurowych. 8. Dostawa i montaż Mebli wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, musi nastąpić w czasie uprzednio uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia na własny koszt opakowań oraz innych pozostałości po transporcie i montażu Mebli. 9. Meble należy dostarczyć do Zamawiającego do dnia 14 grudnia 2016 r. 10. Termin gwarancji Mebli objętych dostawą nie może być krótszy niż 12 miesięcy. 11. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych dostarczonych Mebli, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Mebli wolnych od wad, w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy. 12. Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Meble w pomieszczeniach biurowych nr 9 i 10 mają być wykonane z płyty meblowej laminowanej w kolorze wskazanym przez zamawiającego, wybranym spośród min. 10 kolorów zaoferowanych przez Wykonawcę. Pozostałe meble mają posiadać fronty mdf lakierowane – matowe w kolorze wskazanym przez zamawiającego, wybranym spośród min. 10 kolorów zaoferowanych przez Wykonawcę. Korpusy mebli powinny być wykonane z płyty meblowej laminowanej o grubości 18 mm. b) Wszystkie metalowe elementy typu: stelaże, stópki, nogi podestów itp. malowane proszkowo na kolor RAL 9006. c) Blaty robocze biurek o grubości 28 mm. d) W biurkach i blatach przepusty na kable uzgodnione z zamawiającym podczas montażu mebli. e) W szafach i regałach półki z regulacją wysokości. f) Plecy wszystkich szaf i regałów wykonane z płyty o grubości 18 mm. g) Prowadnice z pełnym wysuwem oraz zawiasy typu Blum. h) Uchwyty chromowane o rozstawie 128 mm typu Pronus firmy Nomet. i) Blaty robocze w pracowniach, jeśli nie zaznaczono inaczej - wykonane z laminatów kuchennych grubości 40 mm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach