Przetargi.pl
Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Miejskiej Piechowice. Znak sprawy IZP.271.1.1.2015.

Gmina Piechowice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-573 Piechowice, ul. Żymierskiego 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7548900 , fax. 075 7612274
  • Data zamieszczenia: 2015-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piechowice
    ul. Żymierskiego 49 49
    58-573 Piechowice, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7548900, fax. 075 7612274
    REGON: 23082161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://piechowice.bip.pbox.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Miejskiej Piechowice. Znak sprawy IZP.271.1.1.2015.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa (tytuł) zamówienia: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Miejskiej Piechowice. Znak sprawy IZP.271.1.1.2015. 2. Przedmiot zamówienia opisany jest następującymi kodami ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV: CPV 30 20 00 00 - 1 Urządzenia komputerowe CPV 48 00 00 00 - 8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne CPV 30 23 74 10 - 6 Myszka komputerowa CPV 30 23 74 60 - 1 Klawiatury komputerowe CPV 48 76 10 00 - 0 Pakiety oprogramowania antywirusowego CPV 30 23 21 10 - 8 Drukarki laserowe. CPV 66 51 80 00 - 4 Ubezpieczeniowe usługi brokerskie oraz agencyjne 3. Przedmiotem zamówienia jest: 3.1 Dostawa sprzętu komputerowego w zestawieniu: a) komputer stacjonarny typu All in One, system operacyjny z oprogramowaniem antywirusowym, pakiet biurowy - 67 szt. b) drukarka oraz toner eksploatacyjny - 30 szt. Termin dostawy sprzętu komputerowego - 30 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA: Szczegółowa specyfikacja sprzętu komputerowego i wymagane minimalne parametry a także Wykaz dokumentów jakie nalezy przedłożyć na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zawarte są w punktach 4 i 5 Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. 3.2. Instalacja sprzętu komputerowego w lokalizacjach: - Szkoła Podstawowa nr 1 w Piechowicach, ul. Szkolna 6 - 15 szt. (bez drukarek), - Gimnazjum im Jana Pawła II w Piechowicach, ul. Tysiąclecia 28 - 15 szt. (bez drukarek). - Miejski Ośrodek Kultury, ul. Żymierskiego 53 - 6 szt. (bez drukarek). - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Żymierskiego 49a - 1 szt. (bez drukarki). - Beneficjenci Ostateczni - Instalacja na terenie Gminy Miejskiej Piechowice - 30 szt. wraz z drukarkami. Miejsce instalacji sprzętu komputerowego zostanie uzgodnione z Wykonawcą po wyborze 30 Beneficjentów Ostatecznych projektu. Szacowany termin wyboru Beneficjentów Ostatecznych do projektu - do dnia 30 stycznia 2015r. Termin instalacji sprzętu komputerowego - 60 dni od dnia podpisania umowy. 3.3. Świadczenie usługi serwisu sprzętu komputerowego w okresie gwarancyjnym na następujących warunkach: - potwierdzenie rejestracji zgłoszenia serwisowego do 4h od zgłoszenia - gwarantowana wizyta serwisanta do końca następnego dnia roboczego od zgłoszenia, - naprawa sprzętu w terminie 14 dni od poinformowania o awarii lub dostarczenie w tym terminie sprzętu zstępczego o takich samych parametrach i standardach lub uzgodnienie z Zamawiającym urządzenia o podobnej funkcjonalności - do czasu naprawy sprzętu uszkodzonego. 3.4. Udzielenie gwarancji na prawidłowe działanie sprzętu komputerowego i oprogramowania na okres: a) Komputer stacjonarny typu All in One - min 36 miesięcy, UWAGA: Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na komputer stacjonarny typu All in One na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca winien mieć na uwadze, że okres (czas) trwania gwarancji na komputer stacjonarny typu All in One stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, o których mowa w SIWZ w Rozdziale XIII. Oferując minimalny 36 miesięczny czas trwania gwarancji otrzyma 0 punktów, natomiast oferując czas trwania gwarancji na okres 60 miesięcy i dłużej otrzyma maksymalnie 10 punktów. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy i krótszy niż 60 miesięcy otrzyma w tym kryterium ilość punktów wyliczoną zgodnie z wzorem określonym w punkcie 3 podpunkt 3.2 litera c) Rozdziału XIII SIWZ. b) mysz - min 36 miesięcy, c) drukarka - min 36 miesięcy. 3.5. Ubezpieczenie sprzętu komputerowego na okres na okres 12 miesięcy. Wykonawca będzie zobowiązany do ubezpieczenia dostarczonego sprzętu komputerowego w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Okres ubezpieczenie 12 miesięcy. Zakres ubezpieczenia od wszelkich szkód materialnych polegających na uszkodzeniu, zniszczeniu bądź utracie przedmiotu ubezpieczenia wskutek nieprzewidzianej i niezależnej od Ubezpieczającego przyczyny. Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje szkody powstałe wskutek każdego nagłego, niespodziewanego i niezależnego od woli Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego zdarzenia losowego, które nie zostało wyłączne w ogólnych warunkach ubezpieczenia lub jakichkolwiek postanowieniach dodatkowych. W szczególności ochrona ubezpieczeniowa obejmuje odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku: - działania użytkowników(w szczególności niewłaściwe używanie, nieostrożność, zaniedbanie, błąd w obsłudze), - działania ognia (w tym również dymu i sadzy), eksplozji, implozji, upadku statku powietrznego, - działania wody, w szczególności burzy, powodzi, sztormu, wylewu wód podziemnych, deszczu nawalnego, wilgoci, pary wodnej, cieczy w innej postaci, zalania wodą z urządzeń wodno-kanalizacyjnych, - wiatru, lawiny, mrozu, gradu, śniegu, osunięcia się ziemi, - kradzieży z włamaniem, rabunku, - celowego uszkodzenia lub zniszczenia przez osoby trzeci, - wad produkcyjnych, błędów konstrukcyjnych, wad materiałowych, które ujawniły się po okresie gwarancji (rękojmi), - zwarcia, spięcia, przepięcia, uszkodzenia izolacji, w tym wskutek niewłaściwych parametrów prądu zasilania (np. zbyt wysokiego lub zbyt niskiego napięcia w sieci), - bezpośredniego i pośredniego oddziaływania wyładowań atmosferycznych i zjawisk pochodnych jak indukcja, działanie pola elektromagnetycznego, itp., - akcji ratowniczej prowadzonej w związku z jakimikolwiek zdarzeniami objętymi umową Ubezpieczenia. Ochrona obejmuje również następujące koszty dodatkowe, powstałe w związku z zaistniałym zdarzeniem losowym: - zabezpieczenia mienia w razie jego bezpośredniego zagrożenia szkodą, - akcji ratowniczej mającej na celu ograniczenie rozmiaru szkody, - uprzątnięcia pozostałości po szkodzie, - pracy w godzinach nadliczbowych, nocnych oraz w dni wolne, a także koszty transportu ekspresowego sprzętu i części na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz przejazdów techników i ekspertów na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Ubezpieczeniem ma zostać objęty: - stacjonarny sprzęt elektroniczny,: elektroniczny sprzęt biurowy, w tym:, komputery stacjonarne i urządzenia peryferyjne - drukarki. Klauzula likwidacyjna w sprzęcie elektronicznym - zapewnia wypłatę odszkodowania w kwocie pozwalającej zastąpić ubezpieczony sprzęt przez fabrycznie nowy, jak najbardziej zbliżony parametrami do sprzętu zniszczonego, Franszyza integralna i redukcyjna: zniesione. Udział własny zniesiony, Suma ubezpieczenia w wartości odtworzeniowej. Jako wysokość ubezpieczenia przyjmuje się: przy szkodzie częściowej - wartość niezbędnych kosztów naprawy uszkodzonego przedmiotu z uwzględnieniem kosztów demontażu, transportu, montażu oraz innych tego typ u opłat, przy szkodzie całkowitej - wartość kosztów nabycia i zainstalowania nowego przedmiotu tego samego rodzaju. 4. Rozwiązania równoważne. W każdym przypadku użycia przez Zamawiającego do opisu przedmiotu zamówienia nazw producentów, znaków towarowych , patentów lub pochodzenia , o których mowa w art. 29 ust. 3 ustawy PZP bądź norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 do 4 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, tzn. o parametrach technicznych i funkcjonalności nie gorszych niż opisane przez Zamawiającego w niniejszym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania Zamawiającego opisane niniejszym Opisem przedmiotu Zamówienia. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca ma obowiązek wykazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania Zamawiającego opisane niniejszą SIWZ. 5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. Termin realizacji (wykonania) niniejszego zamówienia wynosi 60 dni od dnia podpisania umowy, przy czym: a) w zakresie dostaw wynosi 30 dni od dnia podpisania umowy b) w zakresie instalacji przedmiotu zamówienia 60 dni od dnia podpisania umowy. Termin ten oznacza wszelkich prac i podpisania końcowego protokołu odbioru. 6. UWAGA: Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ, którego integralną częścią jest wzór umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. 7. UWAGA: Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu użyto skrótu: - SIWZ lub specyfikacja należy przez to rozumieć Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na Dostawę i instalację sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Miejskiej Piechowice. Znak sprawy IZP.271.1.1.2015 - PZP, ustawa lub ustawa PZP należy przez to rozumieć ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2013 r. poz. 907 wraz z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100złotych). 2.Forma wadium. 1)Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 li-stopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2)W przypadku złożenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń - dokumenty te muszą być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem. Gwarancja/poręczenie musi być nieodwo-łalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji lub poręczenia d)termin ważności gwarancji lub poręczenia e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające następujące lub analogicznie brzmiące oświad-czenia: Zobowiązujemy się nieodwołalnie i bezwarunkowo wypłacić Państwu/Beneficjentowi całą kwotę zo-bowiązania na pierwsze pisemne żądanie wraz z oświadczeniem, że: Wykonawca ................ (nazwa Wykonawcy): - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pra-wo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ww. ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ww. ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej , lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ww. ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako oferty najkorzystniejszej, - w przypadku kiedy nie wywiązał się ze zobowiązań wynikających z poniższych warunków wynikają-cych z art. 46 ust. 5 ww. ustawy: -- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Wadium w formie gwarancji lub poręczeń nie podlega przeniesieniu na osoby trzecie. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: prowadzony przez bank PKO PB S.A.: Nr 57 1020 2137 0000 9102 0147 6241 z adnotacją na tytule wpłaty: wadium - IZP.271.1.1.2015 - Przetarg na komputery. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, za skuteczne wniesienie Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. Dołączenie do ofer-ty kopii polecenia przelewu nie jest wystarczającym warunkiem stwierdzenia terminowego wniesienia wa-dium przez Wykonawcę. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał takiego dokumentu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w pok. 10 (Referat Finansowy I piętro). Jeżeli Wykonawca prześle ofertę pocztą/przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał dokumentu wadialnego umieścić np. w odrębnej kopercie oznaczonej -oryginał dowodu wniesienia wadium, przy czym oryginału dokumentu wadialnego nie należy trwale spinać z ofertą. 8. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie oraz w przypadku za-istnienia okoliczności, o których mowa w punkcie 16 niniejszego Rozdziału. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najko-rzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium nie-zwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o któ-rym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie. UWAGA: W przypadku wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzu-lę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu w/w okoliczności - patrz punkt 2 ppkt 2) lit. e. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachun-ku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 15. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16. UWAGA: Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego. W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpiecza-ły w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego, określonych ustawą PZP - Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o któ-rym mowa w art. 26 ust.3 ustawy PZP , z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 okt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najko-rzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas trwania okresu gwarancyjnego na komputery stacjonarne typu All in One
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://piechowice.bip.pbox.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach