Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, faxów i urządzenia wielofunkcyjnego dla Sądu Rejonowego w Myszkowie, nr zamówienia 1/SRM/2012

Sąd Rejonowy w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Kwiatkowskiego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 315-98-15 , fax. (034)315-98-95
  • Data zamieszczenia: 2012-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Myszkowie
    ul. Kwiatkowskiego 2 2
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (034) 315-98-15, fax. (034)315-98-95
    REGON: 00064182200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myszkow.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, faxów i urządzenia wielofunkcyjnego dla Sądu Rejonowego w Myszkowie, nr zamówienia 1/SRM/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, faxów i urządzenia wielofunkcyjnego dla Sądu Rejonowego w Myszkowie ul. Kwiatkowskiego 2, nr zamówienia 1/SRM/2012 w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2012 r., realizowana dwa razy w roku, bądź częściej w przypadku uzupełnienia braków materiałów eksploatacyjnych. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz ilości materiałów eksploatacyjnych do poszczególnych typów drukarek, kopiarek, faxów urządzenia wielofunkcyjnego w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia w tabeli nr 1 (zał. Nr 1 do SIWZ). Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery do drukarek, kopiarek, faxów i urządzenia wielofunkcyjnego będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. 2) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 3) Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, faxów, kopiarek i urządzenia wielofunkcyjnego Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (e-mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. 4) Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, kopiarki, faxu, urządzenia wielofunkcyjnego, gdy ich uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki, faxu, kopiarki, urządzenia wielofunkcyjnego (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki, faxu, kopiarki i urządzenia wielofunkcyjnego. Naprawa drukarki, faxu, kopiarki i urządzenia wielofunkcyjnego wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki, faxu, kopiarki i urządzenia wielofunkcyjnego w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (faksem lub e-mailem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. 5) Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. 6) Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. 7) Materiały eksploatacyjne będą realizowane dwa razy w roku, bądź częściej w przypadku uzupełnienia braków materiałów eksploatacyjnych na podstawie zamówień telefonicznych lub pisemnych Zamawiającego, od dnia podpisania umowy do 31.12.2012 r. 8) Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne, swoim transportem, w ciągu 3 dni roboczych do siedziby Zamawiającego, w godz. 8.00-15.00 od poniedziałku do piątku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 złotych, które należy wnieść na rachunek: BGK O/ KATOWICE 31 1130 1091 0003 9087 8790 0001. Jeśli wadium nie znajdzie się na wskazanym rachunku do chwili otwarcia ofert - Zamawiający uzna, iż oferta nie została zabezpieczona wadium (nie dotyczy wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna). 2. Wniesienie wadium w innej formie niż pieniężna winno być stwierdzone dokumentem załączonym do oferty w oryginale. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Termin wniesienia wadium upływa dnia 26.01.2012 r. do godz. 10:00. Oznacza to, że na koncie Zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze lub inne formy wadium w miejscu składania ofert. 5. Wadium może być wnoszone : a) w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego: b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych - bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych - bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 roku, Nr 42, poz. 275). 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o którym mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myszkow.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach