Szkoła Podstawowa Nr 7 ogłasza przetarg
- Adres: 41-253 Czeladź, ul. Spacerowa 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 265 35 03 , fax. 0-32 265 35 03
- Data zamieszczenia: 2012-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 7
ul. Spacerowa 2 2
41-253 Czeladź, woj. śląskie
tel. 0-32 265 35 03, fax. 0-32 265 35 03
REGON: 00072709600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp7.czeladz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja kolonii śródrocznej tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 7 w Czeladzi. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja kolonii śródrocznej dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 7 w Czeladzi na tzw. zielonej szkoły nad Morze Bałtyckie, w tym przewóz uczniów autokarem z Czeladzi do miejsca pobytu zielonej szkoły i z powrotem . CPV: 55240000- 4 Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 63510000-7 Usługi biur podróży i podobne 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1.Przewidywalna liczba uczniów 70, w tym 2 dzieci bezpłatnie (z rodzin najuboższych) Liczba uczestników może ulec zmianie - na podstawie rzeczywistej liczby uczestników , która będzie pochodną zgłoszeń przez rodziców . Liczba dzieci (z rodzin najuboższych) uczestniczących w koloniach bezpłatnie nie ulegnie zmianie. a)zapewnienie bezpłatnego pobytu kadry, tj. kierownika + jeden opiekun na piętnastu uczniów. b)czas trwania wypoczynku 14 dni (łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu), w tym 13 noclegów . 2.2.Podstawienie w obie strony, zgodnie z ustalonym harmonogramem, czystego, sprawnego technicznie autokaru wysokiej klasy klimatyzacja, WC - sprawne, sprzęt DVD, spełniającego wszelkie wymogi zezwalające na przewóz dzieci: a)zapewnienie obsługi dwóch kierowców. b)zapewnienie ubezpieczenia autokaru oraz wymaganych koncesji . c)w przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia autokar zastępczy na własny koszt. d)w przypadku awarii klimatyzacji koszt transportu zostanie obniżony o 10% proporcjonalnie do długości trasy. 2.3.Zapewnienie pobytu w ośrodku wypoczynkowym: a)obiekt oddalony maksymalnie do 1000 m od morza, ogrodzony. b)zakwaterowanie w pokojach 2-4 osobowych lub typu studio (max.5 -osobowe ) z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, wyposażonych w łóżka jednoosobowe - nie piętrowe, szafę ubraniową, stolik, krzesełka (wyklucza się pawilony z wyjściem z pokoju bezpośrednio na zewnątrz budynku). c)umieszczenie wszystkich uczestników wyjazdu z naszej szkoły w jednym budynku na sąsiednich piętrach. d)wychowawcy zakwaterowani w oddzielnych pokojach. e)stołówka w budynku ośrodka (dopuszcza się usytuowanie stołówki na terenie obiektu). f)wyżywienie 4 x dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) oraz suchy prowiant na drogę powrotną i wycieczki całodniowe, zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia określonymi w obowiązującego prawa .Posiłki mają być urozmaicone, syte, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości jak i wartości odżywczych. Turnus rozpoczyna się od kolacji a kończy śniadaniem + suchy prowiant na drogę powrotną . g)preferowane śniadania i kolacje w formie szwedzkiego stołu. h)Wykonawca zapewni uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do napojów i pieczywa z dżemem. i)zapewnienie ogrzewania budynku w przypadku niskich temperatur. j)pomoc przy wnoszeniu i wynoszeniu bagaży. k)rezydent z ramienia biura 2.4.Zorganizowanie: a)dwóch całodziennych wycieczek autokarowych do miejsc atrakcyjnych turystycznie lub rekreacyjnie z przewodnikiem i opłaconymi biletami wstępu do zwiedzanych obiektów (min.2 obiekty) . b)ogniska z pieczeniem kiełbasek . 2.5.Wymagania dotyczące zaplecza edukacyjno-sportowego: a)co najmniej jedna świetlica, sala (pomieszczenie odrębne niż jadalnia ) z możliwością zorganizowania dyskotek, konkursów. b)zapewnienia jednego pomieszczenia ( sali ) do prowadzenia zajęć dydaktycznych mieszczącego około 30 uczniów . c)możliwość nieodpłatnego korzystania ze sprzętu TV i DVD. d) zorganizowania co najmniej czterech dyskotek w turnusie . e)możliwość korzystania z placu zabaw , boisk sportowych oraz sprzętu sportowego . f)zapewnienie drobnych nagród i dyplomów dla każdego uczestnika. 2.6.Zapewnienie opieki medycznej: a)pielęgniarka z dyspozycyjnością 24 h na dobę na terenie ośrodka ( w przypadku dziecka umieszczonego w izolatce opiekę nad nim zapewnia pielęgniarka ). b)zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczenia zdrowotnego , polegającej na wezwaniu lekarza do obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej ( przychodnia lub szpital ) bezpłatnym transportem. c)Wykonawca zapewnia zaopatrzenie w podstawowe leki i środki opatrunkowe . 2.7.Pozostałe warunki zamówienia: a)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo i opiekę nad dziećmi w czasie podróży , jak i pobytu , w ramach kosztów ujętych w oferowanej cenie . b)Zamawiający wymaga , aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż kwota brutto złożonej oferty. c)Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmujący okres wykonania usługi na kwotę brutto złożonej oferty , najpóźniej do dnia 30 kwietnia 2012 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp7.czeladz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja i przeprowadzenie wyjazdu edukacyjno-integracyjnego dla młodzieży w wieku 13-17 lat, przebywającej w pieczy zastępczej w ramach projektu pozakonkursowego Razem, więcej, lepiej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa IX, Włączenie społeczne, Działanie 9.1. Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.6. Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym.
Dodano: 2016-06-21 - usługi związane z organizacją programowego obozu szkoleniowego z windsurfingu dla studentów Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach w zakresie zakwaterowania, wyżywienia i udostępnienia sprzętu pływającego nad Zatoką Pucką
Dodano: 2016-04-28 - Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego uczniów klas III -Zielona Szkoła w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-03-22 - usługi związane z organizacją letnich obozów szkoleniowych (żeglarstwo, kajakarstwo, ratownictwo wodne, terenowe formy aktywności ruchowej) dla studentów Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach na Warmii i Mazurach
Dodano: 2016-03-15 - Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego uczniów klas III -Zielona Szkoła w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-02-22 - Świadczenie usług hotelowych i gastronomicznych na potrzeby kolonii letnich dla dzieci i młodzieży w ramach akcji Lato dzieciom 2016 organizowanych przez MOSiR w Rybniku
Dodano: 2016-02-03 - usługi związane z organizacją programowego obozu szkoleniowego z windsurfingu dla studentów Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach w zakresie zakwaterowania, wyżywienia i udostępnienia sprzętu pływającego nad Zatoką Pucką
Dodano: 2015-05-25 - usługi związane z organizacją letnich obozów szkoleniowych (żeglarstwo, kajakarstwo, ratownictwo wodne, terenowe formy aktywności ruchowej) dla studentów Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach na Warmii i Mazurach
Dodano: 2014-05-28 - usługi związane z organizacją letnich obozów szkoleniowych (żeglarstwo, kajakarstwo, ratownictwo wodne, terenowe formy aktywności ruchowej) dla studentów Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach na Warmii i Mazurach
Dodano: 2014-05-16 - Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. Zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich szkoły podstawowej
Dodano: 2014-03-10