Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 61-538 Poznań, ul. Czarnieckiego 9
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8345640, 8345688 , fax. 061 8339808
- Data zamieszczenia: 2009-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Czarnieckiego 9 9
61-538 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8345640, 8345688, fax. 061 8339808
REGON: 63969471700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ OBEJMUJĄCA USŁUGE KOMPLEKSOWĄ, POLEGAJĄCA NA ŚWIADCZENIU USŁUG DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ SPRZEDAŻY ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA BUDYNKU GŁÓWNEGO POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W POZNANIU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ OBEJMUJĄCA USŁUGE KOMPLEKSOWĄ, POLEGAJĄCA NA ŚWIADCZENIU USŁUG DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ SPRZEDAŻY ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA BUDYNKU GŁÓWNEGO POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W POZNANIU - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie pobiera się
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Złożą ofertę spełniającą wymagania określone w SIWZ 2.Wraz z ofertą złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i potwierdzające, że: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: -posiadają aktualną koncesję wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energia elektryczną, -posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub posiadają (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej) podpisaną umowę z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii z operatorem w zakresie dystrybucji energii elektrycznej. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia / lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3.Wykonawca wraz z ofertą składa dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z zasadą spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania, iż spełnia wymagane warunki Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wskazane poniżej dokumenty: 1.Oświadczenie określone przepisami art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o dokonaniu wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym: -aktualna koncesja wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energia elektryczną, -aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub posiadają (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej) podpisaną umowę z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii z operatorem w zakresie dystrybucji energii elektrycznej. 4.W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować, że spełnia warunki określone w art. 22 ustawy Pzp oraz nie podlega wykluczenia na podstawie art. 24 tejże ustawy. Jeśli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający zażąda umowy regulującej ich współpracę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.09.2016r. do 28.02.2017r.- Kępińska Grupa Zakupowa
Dodano: 2016-07-21 - Gmina Miasto Złotów. Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów w okresie od 01.09.2016 r. do 31.12.2016 r.
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu
Dodano: 2016-06-21 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA SZPITALA POWIATOWEGO WE WRZEŚNI SP. Z O.O
Dodano: 2016-06-15 - dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do obiektu Instytutu Fizyki Molekularnej Polskiej Akademii Nauk
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu
Dodano: 2016-05-24 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji.
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa energii elektrycznej dla Przedsiębiorstwa Komunalnego sp. z o.o. we Wronkach
Dodano: 2016-03-22 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Powiatu Ostrzeszowskiego i jego jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-03-17