Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej w Osowie:

Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia ogłasza przetarg

  • Adres: 63-800 Gostyń, ul. Rynek 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5752110-13 , fax. 065 5752142
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia
    ul. Rynek 2 2
    63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5752110-13, fax. 065 5752142
    REGON: 00052573100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gostyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej w Osowie:
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa świetlicy wiejskiej w Osowie: Zakres robót obejmuje m. in.: roboty budowlane - budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony o powierzchni zabudowy - 243,68 m2;instalację wodociągową; instalację kanalizacji sanitarnej; instalację elektryczną; roboty drogowe; Prace należy wykonać zgodnie z przedmiarem, stanowiącym załącznik do SIWZ, projektem budowlanym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych z zastosowaniem materiałów o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wniesienie wadium w wysokości: 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1.posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zamawiający wymaga: wykazanie się doświadczeniem zawodowym, polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej dwóch robót o porównywalnym zakresie i stopniu trudności do przedmiotu zamówienia i dysponowanie osobą/osobami z uprawnieniami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (niżej określonym); 3.znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zamawiający żąda: posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) oraz posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4.nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełnianie warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy wymaganych/przedstawionych dokumentów (niżej wymienionych).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wraz z ofertą (wg formularza zał. do SIWZ), należy przedłożyć: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (druk zał. do SIWZ); 2. pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli dotyczy, a nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 5.stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane: - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (wraz z potwierdzeniem przynależności do izby inżynierów bud.), - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych bez ograniczeń (wraz z potwierdzeniem przynależności do izby inżynierów bud.); 6.informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; Ponadto należy dołączyć: dowód wniesienia wadium, kosztorys ofertowy, harmonogram rzeczowo-finansowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gostyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach