Przetargi.pl
wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego Schronisko dla bezdomnych zwierząt - modernizacja

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2013-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego Schronisko dla bezdomnych zwierząt - modernizacja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego Schronisko dla bezdomnych zwierząt - modernizacja. I. Zamówienie obejmuje: 1. wykonanie zewnętrznej kanalizacji sanitarnej zgodnie z dokumentacją techniczną (oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków, włączenie do rowu w celu zrzutu oczyszczonych ścieków oraz płukanie istniejącej sieci), 2. wykonanie na terenie wybiegu ogrodzeń systemowych z paneli (ok. 90,00 m, wys. 2.0 m z prętów gr. fi 6 mm i fi 8 mm ocynkowanych z deską betonową 20,0 cm, 3 furtki o szerokości w świetle 1,2 m i wysokości 2,0 m), 3. wykonanie pomieszczenia gospodarczego o powierzchni 5,0 m na 5,0 m z bramą (brama jest własnością inwestora, należy wykonać: dach nieocieplany z blachy trapezowej o pow. ok. 30,0 m2, jeden bok pomieszczenia z elementów betonowych oraz uzupełnienie tymi elementami boku z bramą), 4. oddzielenie części klatek siatką o wys. 2,0 m i dł. całkowitej ok. 100 m w odcinkach ok. 3,0 m oraz ok. 1,6 m ( drut ocynkowany fi 2 mm, oczko 2,5 cm na max. 10,0 cm), 5. wykonanie izolacji budynku ok. 20 m2, 6. wyrównanie i zagęszczenie terenu na powierzchni ok. 40 m2. II. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. projekt budowlany - załącznik nr 9, 2. rysunek 1 - załącznik nr 10, 3. rysunek KS1 - załącznik nr 11, 4. rysunek KD1 - załącznik nr 12, 5. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 12, 6. mapa sytuacyjna - załącznik nr 13, 7. przedmiar robót (pomocniczy) - załącznik nr 14, III. Inne wymagania: 1. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie prowadzić dokumentację budowy oraz po jej ukończeniu sporządzić dokumentację powykonawczą. Dokumentacja ta zostanie protokolarnie przekazana inwestorowi najpóźniej w dniu zgłoszenia gotowości obiektu do odbioru końcowego. W ramach dokumentacji powykonawczej wykonawca dostarczy zamawiającemu oświadczenie o złożeniu dokumentacji inwentaryzacyjnej potwierdzone przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Ostrowie Wielkopolskim. Koszty związane z wykonaniem ww. dokumentacji ponosi wykonawca i uwzględnia je w cenie oferty. 2. Wykonawca na własny koszt zorganizuje i będzie utrzymywał zaplecze budowy. Wykonawca wykona we własnym zakresie tymczasowe instalacje zasilania w energię elektryczną i wodę dla celów prowadzenia robót budowlanych, zabuduje na nich liczniki i będzie pokrywał zamawiającemu (inwestorowi) koszt wynikający ze zużycia tych mediów. 3. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 4. Należy przewidzieć zajęcie pasa drogowego. 5. Materiały rozbiórkowe należy utylizować w sposób przewidziany w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), a koszty będą kosztami wykonawcy (należy przedstawić dokumenty z utylizacji). 6. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 7. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. UWAGA! Przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie projektu budowlanego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 2.900,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach