Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów użyteczności publicznej będących w administracji Powiatu Nowodworskiego z siedzibą w Nowym Dworze Mazowieckim

Powiat Nowodworski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego 1B
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 765 32 90 , fax. 22 765 32 91
  • Data zamieszczenia: 2014-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowodworski
    ul. Ignacego Paderewskiego 1B 1B
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 765 32 90, fax. 22 765 32 91
    REGON: 01327003400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowodworski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów użyteczności publicznej będących w administracji Powiatu Nowodworskiego z siedzibą w Nowym Dworze Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów użyteczności publicznej będących w administracji Powiatu Nowodworskiego z siedzibą w Nowym Dworze Mazowieckim - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997r. - Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz.U. z 2012r. poz. 1059 z późn.zm.) w roku 2015. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części, co skutkuje możliwością składania przez Wykonawców tzw. ofert częściowych. Wykonawcy przystępujący do niniejszego postępowania mogą przedłożyć ofertę na obie części lub jedną, wybraną przez siebie część zamówienia. Część I - dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów znajdujących się w Nowym Dworze Mazowieckim oraz Pomiechówku. Część II - dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów znajdujących się w Nasielsku. Dostawa energii elektrycznej w ramach części I zamówienia odbywać się będzie dla następujących lokalizacji: 1) Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki: a) szacunkowe, prognozowane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji umowy (w skali 12 miesięcy): 123 730 kWh, b) grupa taryfowa: C21, c) moc umowna: 40 kW, d) strefa I; 2) Liceum Ogólnokształcące im. Wojska Polskiego, ul. Chemików 1, 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki: a) szacunkowe, prognozowane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji umowy (w skali 12 miesięcy): 23 763 kWh, b) grupa taryfowa: C11, c) moc umowna: 35 kW, d) strefa I; 3) Zespół Szkół Zawodowych, ul. Chemików 2, 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki (internat): a) szacunkowe, prognozowane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji umowy (w skali 12 miesięcy): 37 200 kWh, w tym: - energia szczytowa (strefa I): 9 600 kWh, - energia pozaszczytowa (II strefa): 27 600 kWh; b) grupa taryfowa: C12a, c) moc umowna: 30 kW; 4) Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna, ul. Bohaterów Modlina 40, 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki: a) szacunkowe, prognozowane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji umowy (w skali 12 miesięcy): 5 609 kWh, b) grupa taryfowa: C11, c) moc umowna: 16 kW, d) strefa I; 5) Zespół Placówek Edukacyjnych, ul. Mazowiecka 10, 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki: a) szacunkowe, prognozowane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji umowy (w skali 12 miesięcy): 12 595 kWh, b) grupa taryfowa: C11, c) moc umowna: 10 kW, d) strefa I; 6) Powiatowy Urząd Pracy, ul. Słowackiego 7, 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki: a) szacunkowe, prognozowane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji umowy (w skali 12 miesięcy): 18 141 kWh, b) grupa taryfowa: C11, c) moc umowna: 25 kW, d) strefa I; 7) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych, ul. Ogrodnicza 6, 05 - 180 Pomiechówek: a) szacunkowe, prognozowane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji umowy (w skali 12 miesięcy): 61 755 kWh, b) grupa taryfowa: C21, c) moc umowna: 41 kW, d) strefa I; Łączny szacowany, prognozowany wolumen energii elektrycznej czynnej w okresie realizacji umowy w ramach części I zamówienia: 282 793 kWh, z tego: - strefa I: 255 193 kWh, - strefa II: 27 600 kWh, - strefa III: 0,00 kWh. Całkowita moc umowna dla punktów poboru energii elektrycznej w ramach części I zamówienia wynosi 197 kWh. Dostawa energii elektrycznej w ramach części II zamówienia odbywać się będzie dla następujących lokalizacji: 1) Zespół Szkół Ogólnokształcących, ul. Starzyńskiego 10, 05 - 190 Nasielsk: a) szacunkowe, prognozowane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji umowy (w skali 12 miesięcy): 15 436 kWh, b) grupa taryfowa: C11, c) moc umowna: 32,5 kW, d) strefa I; 2) Zespół Szkół Zawodowych, ul. Lipowa 10, 05 - 190 Nasielsk: a) szacunkowe, prognozowane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji umowy (w skali 12 miesięcy): 34 220 kWh, b) grupa taryfowa: C11, c) moc umowna: 26,4 kW, d) strefa I; 3) Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II, ul. T. Kościuszki 25, 05 - 190 Nasielsk: a) szacunkowe, prognozowane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji umowy (w skali 12 miesięcy): 156 000 kWh, w tym: - energia szczytowa (strefa I): 96 720 kWh, - energia pozaszczytowa (II strefa): 59 280 kWh; b) grupa taryfowa: G12r, c) moc umowna: 105,3 kW. Łączny szacowany, prognozowany wolumen energii elektrycznej czynnej w okresie realizacji umowy w ramach części II zamówienia: 205 656 kWh, z tego: - strefa I: 146 376 kWh, - strefa II: 59 280 kWh, - strefa III: 0,00 kWh. Całkowita moc umowna dla punktów poboru energii elektrycznej w ramach części II zamówienia wynosi 164,2 kWh. Informacje odnośnie część I i II zamówienia: Zamawiający zastrzega, że zapotrzebowanie na dostawę określonej w SIWZ energii elektrycznej jest zapotrzebowaniem ustalonym szacunkowo. Rzeczywiste zużycie uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego w tym zakresie i w oparciu o nie prowadzone będzie rozliczenie przyszłej umowy. Rzeczywisty, ostateczny zakres przedmiotu zamówienia w odniesieniu do dostaw energii elektrycznej ustalony zostanie zatem w oparciu o faktyczne zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający przewiduje, iż wskazane wyżej łączne szacunkowe, prognozowane tak dla części I, jak i części II, zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie na poziomie +/- 15%. Zamawiający zastrzega jednocześnie, iż w przypadku, gdy zapotrzebowanie na dostawę określonej w SIWZ ilości energii elektrycznej ulegnie zmniejszeniu i w związku z tym Zamawiający nie wykorzysta go w pełnym zakresie przed dniem 31.12.2015r., Wykonawcy nie będzie przysługiwało wynagrodzenie za niewykorzystaną ilość energii elektrycznej, Zamawiający nie będzie zobowiązany również do ponoszenia jakichkolwiek innych kosztów związanych ze zużyciem mniejszej ilości energii elektrycznej niż wskazane wyżej szacunkowe ilości. Dostarczana energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy - Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. Zamawiający wskazał wyżej dla poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej grupę taryfową i moc umowną obecną, jak i wnioskowaną na etapie zawierania umów dystrybucyjnych, przy czym grupy te wskazane zostały dla celów informacyjnych, gdyż zastosowanie mają wyłącznie do usług dystrybucyjnych. Zamawiający przewiduje możliwość zawarcia odrębnych umów sprzedaży dla każdego z punktów poboru. Ustalenie wielkości zużycia energii elektrycznej dokonywane będzie na podstawie odczytów wskazań układów pomiarowo - rozliczeniowych odrębnie dla każdego z miejsc dostarczania energii. Zamawiający nie dopuszcza zainstalowania dodatkowego układu pomiarowo - rozliczeniowego w sytuacji, gdy sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej będą dokonywały różne podmioty ani ponoszenia dodatkowych kosztów z tytułu konieczności dostosowania takiego układu w przypadku wystąpienia sytuacji, w której sprzedaż i dystrybucja energii elektrycznej będzie dokonywana przez różne podmioty. Podstawowe zasady dokonywania płatności przez Zamawiającego: 1) faktury będą przesyłane na adresy korespondencyjne poszczególnych jednostek organizacyjnych, 2) za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy; płatności będą dokonywane przez Zamawiającego z dołu po zakończeniu danego okresu rozliczeniowego, 3) Zamawiający zastrzega stałość cen jednostkowych netto wskazanych przez Wykonawcę w ofercie w całym okresie obowiązywania umowy, 4) termin płatności wskazany na fakturze musi odpowiadać terminowi płatności wskazanemu przez Wykonawcę w ofercie z tym, że za dzień spełnienia świadczenia uznaje się dzień wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Wykonawcy; termin płatności będzie wyznaczany od dnia wystawienia faktury. W okresie realizacji umowy Wykonawca musi posiadać podpisaną stosowną umowę z właściwym dla wskazanych wyżej punktów poboru operatorem systemu dystrybucyjnego, umożliwiającą dostawę energii elektrycznej na potrzeby w/w obiektów. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) właściwym miejscowo dla lokalizacji objętych częścią I zamówienia jest PGE Dystrybucja S.A. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) właściwym miejscowo dla lokalizacji objętych częścią II zamówienia jest ENERGA OPERATOR S.A. Wykonawca na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego będzie zobowiązany do: 1) złożenia właściwemu miejscowo dla lokalizacji objętych zamówieniem (odpowiednio dla części I i II zamówienia) operatorowi systemu dystrybucyjnego, w imieniu Zamawiającego, zgłoszenia o zawarciu umowy na dostawę energii elektrycznej, 2) wypowiedzenia, w imieniu Zamawiającego, dotychczas obowiązujących umów, w przypadku konieczności dokonania takiego wypowiedzenia, 3) udzielenia pomocy w doprowadzeniu do zawarcia przez Zamawiającego umów dystrybucyjnych z operatorem systemu dystrybucyjnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowodworski.pl - zakładka: Zamówienia Publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach