Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia dróg w Markach

Urząd Miasta Marki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-270 Marki, al. J. Piłsudskiego 95
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7811003 w. 118 , fax. 7811378
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Marki
    al. J. Piłsudskiego 95 95
    05-270 Marki, woj. mazowieckie
    tel. 7811003 w. 118, fax. 7811378
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia dróg w Markach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmującej sprzedaż energii oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji na potrzeby oświetlenia ulicznego miasta Marki. Miejscem dostarczenia energii są zaciski prądowe zlokalizowane na terenie całego miasta w 91 szafkach SOK i SON
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:spełniają warunki określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, posiadają aktualną koncesję na obrót energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, posiadają aktualną koncesję na dystrybucję energii elektrycznej, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, umowy generalnej z Operatorem Systemy Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej przez OSD (dotyczy Wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie wykonawca musi załączyć do oferty: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do siwz, 2) Podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 2 do siwz, 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualną koncesję na obrót energią elektryczną, wydaną przez Prezesa URE, 5) Aktualną koncesję na dystrybucję energii elektrycznej, wydanej przez Prezesa URE, 6) Aktualna taryfa Sprzedawcy energii elektrycznej oraz Operatora Systemu Dystrybucyjnego, 7) Formularz cenowy - załącznik do Formularza ofertowego. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, umowy generalnej z Operatorem Systemy Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej przez OSD (dotyczy Wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach