Przetargi.pl
Dostawa dla Urzędu Miasta Tarnowa pakietów oprogramowania biurowego wraz z licencją dla 54 użytkowników

Urząd Miasta Tarnowa - Wydział Informatyzacji ogłasza przetarg

  • Adres: 33100 Tarnów, ul. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6882400, 6882816 , fax. 146 882 551
  • Data zamieszczenia: 2016-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Tarnowa - Wydział Informatyzacji
    ul. Mickiewicza 2
    33100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 6882400, 6882816, fax. 146 882 551
    REGON: 64811000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dla Urzędu Miasta Tarnowa pakietów oprogramowania biurowego wraz z licencją dla 54 użytkowników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa dla Urzędu Miasta Tarnowa pakietów oprogramowania biurowego wraz z licencją niewyłączną na czas nieoznaczony dla 54 użytkowników. Oferowane pakiety biurowe musza spełniać minimalnie poniższe wymagania: a) Oprogramowanie będzie wykorzystywane dla potrzeb Urzędu Miasta Tarnowa, b) Wersja językowa: Pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika, c) Oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji oraz udostępniać narzędzia umożliwiające dystrybucję odpowiednich szablonów do właściwych odbiorców, d) W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy), e) Do aplikacji musi być dostępna pełna dokumentacja w języku polskim, f) Wymaga się dostarczenia oprogramowania na nośniku danych lub poprzez udostępnienie możliwości pobrania oprogramowania ze strony producenta na podstawie dostarczonej licencji g) Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać: i. edytor tekstu, ii. arkusz kalkulacyjny, iii. narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji, iv. narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych, v. narzędzie zarządzania informacją prywatą (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami), vi. narzędzie do tworzenia notatek przy pomocy klawiatury lub notatek odręcznych na ekranie urządzenia typu tablet PC z mechanizmem OCR. h) Minimalna wymagana funkcjonalność dotycząca edytora tekstu: i. edycja i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty, ii. wstawianie oraz formatowanie tabel, iii. wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych, iv. wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne), v. automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków, vi. automatyczne tworzenie spisów treści, vii. formatowanie nagłówków i stopek stron, viii. sprawdzanie pisowni w języku polskim, ix. śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników, x. nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności, xi. określenie układu strony (pionowa/pozioma), xii. wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną, xiii. zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. i) Minimalna wymagana funkcjonalność dotycząca arkusza kalkulacyjnego: i. tworzenie raportów tabelarycznych, ii. tworzenie wykresów liniowych (wraz z linią trendu), słupkowych, kołowych, iii. tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu, iv. tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice), v. obsługę kostek OLAP oraz tworzenie i edycję kwerend bazodanowych i webowych. Narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych, vi. tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych, vii. wyszukiwanie i zmianę danych, viii. wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego, ix. nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie, x. nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności, xi. formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskich formatem, xii. zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku, xiii. zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem, oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. j) Minimalna wymagana funkcjonalność dotycząca narzędzia do przygotowania i prowadzenia prezentacji: i. przygotowanie prezentacji multimedialnych, które będą prezentowane przy użyciu projektora multimedialnego, ii. drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek, iii. zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu, iv. nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji, v. opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera, vi. umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo, vii. umieszczanie tabeli i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego, viii. odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym, ix. możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów, x. prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera. Przy odbiorze przedmiotu zamówienia Zamawiający dokona sprawdzenia ilościowego oraz będzie dokładnie sprawdzał prawidłowości działania i zgodności dostarczanych przez Wykonawcę pakietów oprogramowania biurowego z parametrami i funkcjonalnościami opisami w pkt II. 4) ogłoszenia o zamówieniu. Jakiekolwiek stwierdzona przez Zamawiającego niezgodności w tym zakresie pomiędzy zamawianymi, a dostarczonymi przez Wykonawcę oprogramowaniem biurowym jest podstawą odmowy przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48700000-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawcy zaproszeni do udziału w licytacji zobowiązani będą zobowiązani do wniesienia wadium w wysokości 800 zł w terminie wskazanym w zaproszeniu do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy pzp, z zastrzeżeniem art. 45 ust. 7 ustawy pzp. 2) Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: 76 1030 1250 0000 0000 88 0000 99, z zaznaczeniem na dowodzie wpłaty: „Wadium – Dostawa dla Urzędu Miasta Tarnowa pakietów oprogramowania biurowego wraz z licencją dla 54 użytkowników”. Wadium musi wpłynąć na konto Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie wskazanej w zaproszeniu do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej. 3) W razie wyboru formy wniesienia wadium innej niż pieniądz oryginał dokumentu należy złożyć w Urzędzie Miasta Tarnowa, ul. Nowa 4, pokój 113, do dnia i godziny wskazanej w zaproszeniu do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej. 4) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 pkt 1 i pkt 3 ustawy pzp. 6) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie, nie zostanie dopuszczony do licytacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach