Szpital Specjalistyczny w Brzozowie. Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. Bronisława Markiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 36-200 Brzozów, ul. Ks. J. Bielawskiego 18
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4309587 , fax. 013 4309587
- Data zamieszczenia: 2009-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Brzozowie. Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. Bronisława Markiewicza
ul. Ks. J. Bielawskiego 18 18
36-200 Brzozów, woj. podkarpackie
tel. 013 4309587, fax. 013 4309587
REGON: 00030447300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-brzozow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I PAPIERNICZYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I PAPIERNICZYCH - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIE WYMAGA SIĘ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O ZAMÓWIENIE MOGĄ SIĘ UBIEGAĆ WYKONAWCY, KTÓRZY SPEŁNIAJĄ WARUNKI ZAWARTE W ART. 22 UST. 1 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, CZYLI POSIADAJĄ UPRAWNIENIA DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI, POSIADAJĄ NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ DYSPONUJĄ POTENCJAŁEM TECHNICZNYM I OSOBAMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA LUB PRZEDSTAWIĄ PISEMNE ZOBOWIĄZANIE INNYCH PODMIOTÓW DO UDOSTĘPNIENIA POTENCJAŁU TECHNICZNEGO I OSÓB ZDOLNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, ZNAJDUJĄ SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA ORAZ NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. ZAMAWIAJĄCY OCENY DOKONA NA PODSTAWIE WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJACEGO DOKUMENTÓW.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW BIORĄCYCH UDZIAŁ W NINIEJSZYM POSTĘPOWANIU NA PODSTAWIE ART. 44 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH. 2. AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU ALBO AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, JEZELI ODRĘBNE PRZEPISY WYMAGAJĄ WPISU DO REJESTRU LUB ZGŁOSZENIA DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, WYSTAWIONE NIE WCZEŚNIEJ NIŻ NA 6 MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT. 3. WSKAZANIE PRZEZ WYKONAWCĘ TYCH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, KTÓRYCH REALIZACJĘ ZAMIERZA POWIERZYĆ PODWYKONAWCOM. 4. JEŻELI WYKONAWCA MA SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RP, A W KRAJU JEGO MIEJSCA ZAMIESZKANIA LUB SIEDZIBY NIE SĄ WYDAWANE DOKUMENTY PODMIOTOWE OKREŚLONE W PUNKCIE 2 WYKONAWCA SKŁADA DOKUMENT LUB DOKUMENTY WYSTAWIONE W KRAJU W KTÓRYM MA SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA, ZGODNIE Z TREŚCIĄ PARAGRAFU 2 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW Z DNIA 19 MAJA 2006 R. W SPRAWIE RODZAJÓW DOKUMENTÓW JAKICH MOŻE ŻĄDAĆ ZAMAWIAJĄCY OD WYKONAWCÓW, ORAZ FORM W JAKICH TE DOKUMENTY MAJĄ BYĆ SKŁADANE. JEŻELI W KRAJU POCHODZENIA OSOBY LUB W KRAJU W KTÓRYM WYKONAWCA MA SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA, NIE WYDAJE SIĘ DOKUMENTÓW O KTÓRYCH MOWA W PUNKCIE 2 ZASTĘPUJE SIĘ JE DOKUMENTEM ZAWIERAJĄCYM OŚWIADCZENIE ZŁOŻONE PRZED NOTARIUSZEM, WŁAŚCIWYM ORGANEM SĄDOWYM, ADMINISTRACYJNYM ALBO ORGANEM SAMORZĄDU ZAWODOWEGO LUB GOSPODARCZEGO, ODPOWIEDNIO KRAJU POCHODZENIA OSOBY LUB KRAJU, W KTÓRYM WYKONAWCA MA SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-brzozow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa materiałów biurowych, akcesoriów komputerowych, tonerów do drukarek i innych dla SPZOZ Sanok.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa artykułów biurowych i piśmiennych dla 34 WOG (zamówienie z podziałem na 4 części).
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Rzeszowa
Dodano: 2016-04-27 - Dostawa niszczarek oraz artykułów biurowych i piśmiennych dla 34 WOG (zamówienie z podziałem na 2 części).
Dodano: 2016-04-19 - Dostawa materiałów administracyjno biurowych oraz sprzętu biurowego do 33 WOG Nowa Dęba. Sprawa Zp_10/2016
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa materiałów biurowych, etykiet i taśm barwiących na potrzeby Wydziału Gospodarki Odpadami
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa sukcesywna materiałów biurowych przez okres 12 miesięcy dla PRz.
Dodano: 2016-03-31 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2016-03-01