Jednostka Wojskowa Nr 4101 ogłasza przetarg
- Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Sobieskiego 35
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 3520450 , fax. 34 3520380
- Data zamieszczenia: 2011-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4101
ul. Sobieskiego 35 35
42-700 Lubliniec, woj. śląskie
tel. 34 3520450, fax. 34 3520380
REGON: 15056051800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.psk.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona, Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa akcesoriów komputerowych i akcesoriów do czyszczenia komputerów dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu - nr sprawy 44/2011 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy akcesoriów komputerowych i akcesoriów do czyszczenia komputerów dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu - nr sprawy 44/2011, wyszczególnionych według asortymentu i ilości, opisanych szczegółowo w ofertowym formularzu cenowym - Załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302372001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Postępowanie jest prowadzone bez obowiązku wniesienia wadium art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.psk.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa akcesoriów komputerowych dla Wydziału Geodezji i Kartografii Urzędu Miasta Częstochowy
Dodano: 2016-05-17 - Dostawa akcesoriów komputerowych do urządzeń informatycznych
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa akcesoriów komputerowych do urządzeń informatycznych
Dodano: 2016-03-15 - Sukcesywna dostawa części i akcesoriów komputerowych dla Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki. Oznaczenie sprawy: OZ/D/16/20/EO
Dodano: 2016-03-11 - Dostawa pamięci RAM oraz dysków twardych (DZP.381.137.2015.DW)
Dodano: 2015-10-05 - Zakup i dostawa akcesoriów komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Wydziału Geodezji i Kartografii Urzędu Miasta Częstochowy
Dodano: 2015-07-13 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Wydziału Geodezji i Kartografii Urzędu Miasta Częstochowy
Dodano: 2015-07-01 - Akcesoria komputerowe do urządzeń informatycznych
Dodano: 2015-03-30 - Dostawa i zakup akcesoriów komputerowych na potrzeby Wydziału Geodezji i Kartografii Urzędu Miasta Częstochowy.
Dodano: 2014-08-29 - Akcesoria komputerowe oraz materiały eksploatacyjne do drukarek i urządzeń informatycznych.
Dodano: 2014-04-02