Przetargi.pl
Dostawa 6 sztuk zestawów mobilnych do rejestracji przebiegu rozpraw sądowych oraz 12 komputerów przenośnych.

Sąd Apelacyjny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-330 Wrocław, ul. Energetyczna 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7987777 , fax. 071 7987714
  • Data zamieszczenia: 2011-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
    ul. Energetyczna 4 4
    53-330 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7987777, fax. 071 7987714
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 6 sztuk zestawów mobilnych do rejestracji przebiegu rozpraw sądowych oraz 12 komputerów przenośnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Na przedmiot zamówienia składają się dwie części: 1) Część 1 - dostawa 6 sztuk zestawów mobilnych do rejestracji przebiegu rozpraw sądowych 2) Część 2 - dostawa 12 komputerów przenośnych. 2. W zakresie części 1, Wykonawca zobowiązuje się do: 1) dostawy, instalacji i konfiguracji 6 zestawów urządzeń technicznych wraz z oprogramowaniem, pozwalającym na mobilną rejestrację rozpraw sądowych w formie obrazu i wielokanałowego dźwięku wraz z możliwością przeprowadzania i rejestracji wideokonferencji, 2) udzielenia gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego przedmiotu zamówienia na okres co najmniej 3 lat od dnia podpisania protokołu odbioru z przekazaniem praw autorskich na wszystkich polach eksploatacji wraz z prawami zależnymi do wytworzonego oprogramowania, 3) miejsce dostawy i instalacji: siedziba Zamawiającego. 3. W zakresie Części 2 należy zapewnić następujące podstawowe parametry techniczne sprzętu: 1) ekran o przekątnej 15,6 i rozdzielczości Full HD, 2) pamięć RAM min. 4 GB, 3) pojemność dysku twardego co najmniej 250 GB, 4) udzielenie gwarancji na okres co najmniej 3 lat od podpisania protokołu odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.sa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach