Przetargi.pl
Dostawa 6 samochodów osobowych dla Biura i Oddziałów PFRON

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-828 Warszawa, al. Jana Pawła II 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5055494 , fax. 022 5055275
  • Data zamieszczenia: 2011-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie
    al. Jana Pawła II 13 13
    00-828 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5055494, fax. 022 5055275
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pfron.org.pl/portal/pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundusz celowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 6 samochodów osobowych dla Biura i Oddziałów PFRON
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla PFRON sześciu fabrycznie nowych samochodów, wyprodukowanych w 2011 roku tj.: samochody osobowe klasa średnia, w rozumieniu zgodnym z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 3 do SIWZ: w ilości sztuk 6 Wszystkie samochody zaoferowane muszą być tej samej marki, modelu i typu. 2. Samochody stanowiące przedmiot zamówienia muszą być zgodne z normą EURO 5 oraz spełniać warunki określone w obowiązujących w Polsce przepisach dotyczących ochrony środowiska. IV. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do Specyfikacji. Określone parametry dotyczące Wymagań pozostałych są wymaganiami minimalnymi jakie muszą spełniać oferowane samochody. 2. Samochody stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach prawnych dla samochodów poruszających się po drogach publicznych oraz warunki określone w przepisach prawa wspólnotowego Unii Europejskiej. Dostarczone samochody muszą posiadać świadectwa homologacji i wymagane dokumenty (kartę pojazdu, instrukcję obsługi w języku polskim, książeczką gwarancyjną i wyciąg ze świadectwa homologacji). 3. Samochody nie mogą pochodzić z ekspozycji w punktach sprzedaży samochody i muszą mieć kierownicę usytuowaną po lewej stronie pojazdu. 4. Odbiór-ory samochodów-u przez Zamawiającego nastąpi u Wykonawcy, przez wyznaczonych pracowników Zamawiającego na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego samochodów-u (Załącznik nr 2 do Istotnych dla Stron postanowień Umowy). 5. Faktury (wymagana jest osobna faktura na każdy samochód), wystawione zostaną po podpisaniu przez obie strony protokołu zdawczo-odbiorczego. Zapłata zostanie dokonana na podstawie faktury w terminie do 21 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 6. Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące gwarancji jakości Wykonawcy oferowanych samochodów: 24 miesiące gwarancji jakości na części mechaniczne, 36 miesięcy gwarancji jakości na powłoki lakiernicze, 72 miesięcy gwarancji jakości na perforację elementów nadwozia, - przy zapewnieniu możliwości dokonywania przeglądów i napraw samochodów w Stacjach Obsługi realizujących gwarancję Wykonawcy. Zamawiający wymaga zapewnienia minimum 2 lokalizacji Stacji Obsługi realizujących gwarancję Wykonawcy, na terenie miasta stołecznego Warszawa. Gwarancja jakości udzielona przez Wykonawcę nie może wyłączyć uprawnień gwarancyjnych przyznawanych przez producenta samochodów. 7. Wykonawca poda w ofercie warunki gwarancji, w miejscu do tego wyznaczonym w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ, uwzględniając wymagania minimalne dotyczące gwarancji określone w pkt. 6. 8. Wykonawca poda w ofercie wielkości zużycia energii, emitowanych zanieczyszczeń oraz informację czy silnik przystosowany jest do spalania biopaliw ciekłych, w miejscu do tego wyznaczonym w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ, uwzględniając wymagania minimalne określone w rozdziale III pkt 2 Specyfikacji. Wykonawca musi dołączyć do oferty Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 3 do SIWZ, VI. Termin wykonania zamówienia Wykonawca musi zgłosić gotowość do odbioru przedmiotu zamówienia w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pfron.bip.org.pl/?tree=554
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach