Przetargi.pl
Docieplenie ścian zewnętrznych, wymiana stolarki okiennej, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w ramach termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Nr 2 w Sanoku realizowane w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Termomodernizacja szkół i placówek Powiatu Sanockiego. Docieplenie ścian, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymiana wewnętrznej instalacji grzewczej w ramach termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Nr 5 w Sanoku realizowane w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Termomodernizacja szkół i placówek Powiatu Sanockiego. Docieplenie ścian, wymiana stolarki okie

Powiat Sanocki ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4652900 , fax. 13 4652988
  • Data zamieszczenia: 2012-08-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Sanocki
    ul. Rynek 1 1
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 13 4652900, fax. 13 4652988
    REGON: 37044070300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sanok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Docieplenie ścian zewnętrznych, wymiana stolarki okiennej, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w ramach termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Nr 2 w Sanoku realizowane w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Termomodernizacja szkół i placówek Powiatu Sanockiego. Docieplenie ścian, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymiana wewnętrznej instalacji grzewczej w ramach termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Nr 5 w Sanoku realizowane w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Termomodernizacja szkół i placówek Powiatu Sanockiego. Docieplenie ścian, wymiana stolarki okie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z trzech zadań: - Zadanie 1. Docieplenie ścian zewnętrznych, wymiana stolarki okiennej, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w ramach termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Nr 2 w Sanoku realizowane w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Termomodernizacja szkół i placówek Powiatu Sanockiego, - Zadanie 2. Docieplenie ścian, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymiana wewnętrznej instalacji grzewczej w ramach termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Nr 5 w Sanoku realizowane w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Termomodernizacja szkół i placówek Powiatu Sanockiego, - Zadanie 3. Docieplenie ścian, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymiana wewnętrznej instalacji grzewczej w ramach termomodernizacji budynków B,C,D - Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Sanoku realizowane w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Termomodernizacja szkół i placówek Powiatu Sanockiego. Ogólny zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia w odniesieniu do poszczególnych zadań zawiera między innymi: Zadanie 1. Docieplenie ścian zewnętrznych, wymiana stolarki okiennej, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w ramach termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Nr 2 w Sanoku realizowane w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Termomodernizacja szkół i placówek Powiatu Sanockiego: - docieplenie ścian, - renowację gzymsu okapowego, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - wymianę instalacji centralnego ogrzewania, - roboty towarzyszące, w zakresie zgodnym z przedmiarem robót i opisem technicznym, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ (odpowiednio załącznik Nr 6, Nr 5). Zadanie 2. Docieplenie ścian, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymiana wewnętrznej instalacji grzewczej w ramach termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Nr 5 w Sanoku realizowane w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Termomodernizacja szkół i placówek Powiatu Sanockiego: - docieplenie ścian i stropodachu wentylowanego, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - wymianę instalacji centralnego ogrzewania, - roboty towarzyszące, w zakresie zgodnym z przedmiarem robót i opisem technicznym, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ (odpowiednio załącznik Nr 6, Nr 5). Zadanie 3. Docieplenie ścian, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymiana wewnętrznej instalacji grzewczej w ramach termomodernizacji budynków B,C,D - Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Sanoku realizowane w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Termomodernizacja szkół i placówek Powiatu Sanockiego: - docieplenie ścian i stropodachów, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - wymianę instalacji centralnego ogrzewania, - roboty towarzyszące, w zakresie zgodnym z przedmiarem robót i opisem technicznym, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ (odpowiednio załącznik Nr 6, Nr 5). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja projektowa obejmuje projekt budowlany, projekty wykonawcze, informację dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, przedmiary robót. Dokumenty te stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z uwagi na konieczność wydatkowania i rozliczenia do końca IV kwartału 2012 roku określonej puli środków finansowych pochodzących z dofinansowania Zamawiający wymaga, aby w odniesieniu do zadania 1. oraz zadania 2. zaawansowanie robót na dzień 16.11.2012 r. wynosiło 30%. Ze względu na zbliżający się sezon grzewczy Zamawiający wymaga, aby roboty w zakresie wymiany instalacji centralnego ogrzewania zostały wykonane w pierwszej kolejności. Jeśli istnieją roboty, które Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności może przewidzieć na etapie zapoznania się z dokumentacją przetargową w tym w szczególności z dokumentacją projektową, ale nie objęte przedmiarami robót - Zamawiający nie będzie ich traktował jako roboty dodatkowe. Roboty dodatkowe to takie, które spełniają łącznie przesłanki: nie są objęte niniejszym zamówieniem, nie przekraczają 50% wartości niniejszego zamówienia (realizowanego), niezbędne do prawidłowego wykonania niniejszego zamówienia, ich wykonanie stanie się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia - jeżeli z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od niniejszego zamówienia wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub wykonanie niniejszego zamówienia będzie uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego (przesłanki z art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy). Zamawiający wymaga, aby realizować zadanie zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, przepisami wykonawczymi. Wszelkie niejasności dotyczące rozwiązań projektowych Wykonawca samodzielnie wyjaśniać będzie z właściwym projektantem oraz inspektorem nadzoru. Podane w opisach - w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy własne, wskazanie na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza w tym przypadku rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i wydajnościowego (lub lepszego) od wskazanego w w/w dokumentach przetargowych. Oznacza to, że oferowane materiały muszą posiadać podstawowe parametry nie gorsze niż wskazania przykładowe w dokumentacji projektowej. Materiały pochodzące z rozbiórki instalacji C.O. (w szczególności ruraż, grzejniki) stanowią własność Zamawiającego. Pozostałe materiały rozbiórkowe (odpady budowlane) Wykonawca zobowiązany jest zutylizować we własnym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Zadanie 1. - 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) Zadanie 2. - 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) Zadanie 3. - 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 69 8642 1184 2018 0065 8201 0095 w Podkarpackim Banku Spółdzielczym o/Sanok. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Sanoku, ul. Rynek 1, w pok. 57a lub dołączyć do oferty. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-sanok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach