Przetargi.pl
Demontaż starej stolarki i ślusarki oraz dostawa i montaż stolarki PCV, witryn aluminiowych , drzwi aluminiowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku (część II)

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
  • Data zamieszczenia: 2015-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
    REGON: 20024107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Demontaż starej stolarki i ślusarki oraz dostawa i montaż stolarki PCV, witryn aluminiowych , drzwi aluminiowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku (część II)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Demontaż starej stolarki i ślusarki oraz dostawa i montaż stolarki PCV, witryn aluminiowych , drzwi aluminiowych zgodnie z zakresem zamówienia i rysunkami w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku (część II), tj.: wymiana drewnianej , zespolonej stolarki okiennej na okna z profili PCV w lokalach mieszkalnych przy ul. Żytniej 11 m.4, ul. Wasilkowskiej 65 m.3, ul. Włókienniczej 17 m.68, Ogrodowej 2 m.1,13, ul. Barszczańskiej 14 m.22, ul. Bema 99 m.109 oraz w lokalach użytkowych przy ul. Węglowej 8 bud. Nr 23, przy ul. Żabiej 18 m.30, wymiana drewnianych witryn na witryny aluminiowe, drzwi od frontu KAMA, wymiana starej stolarki okiennej na okna z profili PCV od strony zaplecza przy ul. Sienkiewicza 7 i 9 w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. 3. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 4. Wymaga się udzielenia co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę oraz 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium skrócenia terminu realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zmk.bip.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach