Przetargi.pl
Dbudowa sali gimnastycznej wraz z dobudową łącznika do istniejącego Zespołu Szkół w Mętkowie wraz z przebudową infrastruktury kolidującej na działce 680/2 w Mętkowie przy ul. Karola Wojtyły

Urząd Gminy w Babicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-551 Babice, ul. Krakowska 56
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6134002 , fax. 032 6134013
  • Data zamieszczenia: 2015-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Babicach
    ul. Krakowska 56 56
    32-551 Babice, woj. małopolskie
    tel. 032 6134002, fax. 032 6134013
    REGON: 00053496000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dbudowa sali gimnastycznej wraz z dobudową łącznika do istniejącego Zespołu Szkół w Mętkowie wraz z przebudową infrastruktury kolidującej na działce 680/2 w Mętkowie przy ul. Karola Wojtyły
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. dobudowa sali gimnastycznej wraz z dobudową łącznika do istniejącego Zespołu Szkół w Mętkowie wraz z przebudową infrastruktury kolidującej na działce 680/2 w Mętkowie przy ul. Karola Wojtyły. Dobudowa do istniejącego budynku jednokondygnacyjnej sali gimnastycznej od strony północno-wschodniej. Sala połączona z budynkiem szkoły dwukondygnacyjnym łącznikiem mieszczącym zaplecze socjalno-sanitarne sali na parterze oraz trzy sale lekcyjne na piętrze. Wejścia do budynku sali połączone z istniejącymi dojściami za pomocą projektowanych utwardzeń z kostki brukowej. Należy włączyć projektowany budynek do istniejącej kanalizacji deszczowej oraz budowę oddzielnego zbiornika bezodpływowego i odcinka kanalizacji sanitarnej. Projektowany budynek składa się z jednokondygnacyjnej sali gimnastycznej oraz dwukondygnacyjnego łącznika. Budynek połączony jest z istniejącym budynkiem szkoły klatką schodową łączącą podpiwniczenie i parter istniejącej szkoły z parterem i piętrem projektowanego budynku. Całość budynku zaprojektowano w konstrukcji żelbetowo-murowanej z żelbetowymi stropami oraz dachami o niewielkim spadku z poszyciem z membrany TPO. Konstrukcja dachu nad halą w postaci dźwigarów i płatwi z drewna klejonego, w części dwukondygnacyjnej w stropodachów niewentylowanych w konstrukcji żelbetowej. Wskaźniki techniczne projektowanego obiektu: Powierzchnia zabudowy 799.5m2 Powierzchnia użytkowa 904.9m2 Pow. całkowita 1 754.2m2 Kubatura 8 653.9m3 Maksymalna wysokość 10.45m Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w: - dokumentacji technicznej - załącznik Nr 1 do siwz - przedmiarach robót - załącznik Nr 2 do siwz /przedmiar robót służy do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie stanowi jedynej podstawy do sporządzenia wyceny/ - szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - załącznik Nr 3 do siwz. Wykonawca wykona wszystkie roboty zgodnie z przedmiarem robót, dokumentacją i specyfikacją technicznego wykonania i odbioru robót (jeżeli w przedmiarze brak jest pozycji prac, ale dokumentacja zawiera te prace, nie zwalnia to Wykonawcy z obowiązku ich wykonania). Wykonawca winien dokonać oględzin przedmiotu zamówienia, na którym będą wykonywane roboty, sprawdzić zakres robót i rodzaj robót objętych dokumentacją projektową i uwzględnić powyższe w oferowanej cenie. Wykonawca urządzi zaplecze budowy we własnym zakresie i poniesie koszty z tym związane, zabezpieczy plac budowy i wykona oznakowanie miejsca robót. Wszelkie prace należy wykonywać zgodnie z przepisami BHP i przepisami z zakresu ochrony przeciwpożarowej. Od dnia protokolarnego przekazania placu budowy Wykonawca odpowiada za organizację swojego zaplecza oraz ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone zamawiającemu i osobom trzecim. Oferta musi uwzględniać wszelkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia, w tym również usługi towarzyszące inwestycji jak badania, ekspertyzy, sprawdzenia itp. W przypadku zamiaru wprowadzenia zmian nieistotnych do projektu, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt we własnym zakresie uzyskać zgodę Projektanta i aprobatę Zamawiającego. Wszelkie materiały, urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne gwarancje, świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej (jeżeli w dokumentacji, STT i przedmiarze robót nastąpiło wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia) lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych w STT i przedmiarze robót, za zgodą projektanta i pod warunkiem złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia w celu aprobaty Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje, aprobaty techniczne dot. zastosowanych materiałów i urządzeń, przed ich zastosowaniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000,00zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45. ust. 6 ustawy Pzp, tj.: pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Chrzanowie o. Babice Nr 53 8444 0008 0010 0100 2017 0022 oraz w formularzu oferty wskazać numer rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium. Skuteczne wniesienie wadium w takiej formie uznaje się za wniesione z chwilą uznania rachunku Zamawiającego. 4.W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego ul. Krakowska 56, 32-551 Babice, Dziennik Podawczy pokój nr 1 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium i dołączonej do oferty. 5.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: babice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach