Przetargi.pl
D-1/10. Dostawa węgla kamiennego, miału.

Dom Pomocy Społecznej w Uhowie ogłasza przetarg

  • Adres: 18-100 Łapy, Uhowo, ul. Surażska 67
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7152891 , fax. 085 7152891
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Uhowie
    Uhowo, ul. Surażska 67 67
    18-100 Łapy, woj. podlaskie
    tel. 085 7152891, fax. 085 7152891
    REGON: 00126535000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dpsuhowo.prv.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Powiatowa Samorządowa Jednostka Organizacyjna Dom Pomocy Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    D-1/10. Dostawa węgla kamiennego, miału.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywne dostawy przez okres roku, węgla kamiennego sortyment miał klasy nie niższej niż 22/15 około 250 ton w skali roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych a mianowicie: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pkt.1 i 2 ustawy PZP 5) - ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia 6) - nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z FORMULARZEM OFERTY dostarczą następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty (stwierdzającego stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności firmy wykonawcy odpowiadającej przedmiotowi zamówienia) - brak dokumentu lub przedstawienie dokumentu określającego działalność nie odpowiadającą przedmiotowi zamówienia powoduje wykluczenie wykonawcy. 2) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - wzór załącznik Nr 3 do SIWZ. 3) Wypełniony i podpisany projekt, wzór umowy wraz z załącznikami (zał. nr 2)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dpsuhowo.prv.pl/

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach