Przetargi.pl
Czyszczenie urządzeń sozotechnicznych na terenie kompleksów administrowanych przez JW 3293 wraz z odbiorem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów powstałych w wyniku realizacji tej usługi

Jednostka Wojskowa 3293 ogłasza przetarg

  • Adres: 62-430 Powidz, ul. Witkowska 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 277 44 71 , fax. 63 277 41 00, 2774111
  • Data zamieszczenia: 2015-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 3293
    ul. Witkowska 8 8
    62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
    tel. 63 277 44 71, fax. 63 277 41 00, 2774111
    REGON: 31018885400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.33bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Czyszczenie urządzeń sozotechnicznych na terenie kompleksów administrowanych przez JW 3293 wraz z odbiorem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów powstałych w wyniku realizacji tej usługi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest czyszczenie urządzeń sozotechnicznych na terenie kompleksów JW 3293 w Powidzu oraz JW 3918 w Jarocinie wraz z odbiorem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów powstałych w wyniku realizacji tej usługi. 2. Wykaz kompleksów wojskowych, urządzeń sozotechnicznych wraz z ich całkowitymi pojemnościami, krotność czyszczenia w danym miesiącu kalendarzowym oraz szacunkowe ilości wytworzonych odpadów znajdują się w załączniku nr 3 do SIWZ. II. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1. Zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy z dnia 14.12.2014 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.) Wykonawca świadczący usługę czyszczenia urządzeń sozotechnicznych jest wytwórcą powstałego odpadu i to na nim spoczywa obowiązek ewidencji odpadu oraz złożenie stosownej informacji do właściwego marszałka województwa o ilości wytworzonych odpadów w danym roku kalendarzowym. Ponosi także odpowiedzialność za wytworzony odpad, jego odzysk lub unieszkodliwianie. 2. Podczas czyszczenia urządzeń sozotechnicznych Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 01.10.1993 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy eksploatacji, remontach i konserwacji sieci kanalizacyjnych (Dz. U. z 1993 r. nr 96, poz. 437 ze zm.). 3. Zakres usługi czyszczenia urządzeń sozotechnicznych wraz z odbiorem wytworzonego przez Wykonawcę odpadu obejmuje: - wybranie zalęgających, zaolejonych i zanieczyszczonych piasków (kod odpadu:13 05 08*) oraz tłuszczów (kod odpadu: 19 08 09), - opróżnienie komór separatorów, osadników i tłuszczowników, - oczyszczenie ścian (mycie i płukanie), - kontrole ścian betonowych stalowych pod względem uszkodzeń i szczelności, - sprawdzenie drożności przepływu wraz z jego ewentualnym udrożnieniem, - transport i unieszkodliwienie odpadów powstałych w wyniku czyszczenia urządzeń sozotechnicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, - uporządkowanie terenu wokół czyszczonego urządzenia, - przegląd techniczny obejmujący kontrolę stanu technicznego urządzenia (zgodnie z Dokumentacją techniczno-rozruchową urządzenia) oraz wpis do książki eksploatacji urządzenia. 4. Określenie ilości odebranego odpadu z urządzenia odbywać się będzie w oparciu o przepływomierz lub pręt pomiarowy zamontowany na samochodzie - cysternie. 5. Dla potrzeb określenia ilości odpadu przyjęto szacunkowe ciężary właściwe (Mg/m3) odpadów: - dla odpadów: 13 05 08* ciężar właściwy w przedziale 1,2 -1,4 Mg/m3 - dla odpadów: 19 08 09 ciężar właściwy w przedziale 0,9 -1,0 Mg/m3 Zastosowanie danego ciężaru właściwego będzie zależało od stanu skupienia odpadu (stały, płynny). 6. Wykonanie usługi odbywać się będzie na podstawie protokołu wykonania usługi czyszczenia oraz protokołu wytworzenia odpadu - załączniki nr 2 i 3 do projektu umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać ww. dokumenty w 3 jednobrzmiących egzemplarzach - dwa dla Zamawiającego, jeden dla Wykonawcy. 8. Wykonawca będzie realizował usługę w dogodnych dla siebie dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 w oznaczonych miesiącach zgodnie z wykazem zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ. Minimalna ilość dni niezbędna do prawidłowego wykonania usługi to 3 dni robocze w danym miesiącu kalendarzowym przewidzianym dla kompleksów znajdujących się na terenie JW 3293 Powidz i JW 3918 Jarocin na czyszczenie urządzeń sozotechnicznych wraz z wywozem odpadów powstałych na skutek czyszczenia. Natomiast Zamawiający nie przewiduje dłuższego terminu na wykonanie przedmiotu zamówienia niż 7 dni roboczych. Za wykonanie usługi w terminie od 3 do 5 dni roboczych włącznie Zamawiający będzie przyznawał punkty. Sposób punktacji został szczegółowo opisany w części XV SIZW. Dla Zamawiającego nie jest istotne czy zadeklarowana ilość dni przeznaczona na realizację usługi przez Wykonawcę będzie następowała po sobie czy też zostanie rozłożona na poszczególne tygodnie w ramach danego miesiąca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wadium wynosi: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (do upływu terminu składania ofert) lub nie zabezpieczenie oferty ustawową formą wadium spowoduje, iż oferta nie będzie rozpatrywana, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust.2 pkt 2 ustawy Pzp i jego oferta zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp zostanie uznana za odrzuconą. 4. Wadium można wnieść w formie: a) pieniężnej; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego NBP o/Poznań nr 95 1010 1469 0016 9013 9120 1000 z dopiskiem: Wadium Nr sprawy 1/2015 6. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w formie pieniężnej wpłacono w wymaganym terminie, decyduje (data, godzina, minuta) wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego (przed upływem terminu składania ofert) wniesienia wadium przez Wykonawcę. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Wykonawca dołącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji konieczne jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.33bltr.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach