Przetargi.pl
Centrum Kultury w Krzywaczce

Gmina Sułkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-440 Sułkowice, ul. Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2732075 , fax. 012 2721422
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sułkowice
    ul. Rynek 1 1
    32-440 Sułkowice, woj. małopolskie
    tel. 012 2732075, fax. 012 2721422
    REGON: 00053024100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Centrum Kultury w Krzywaczce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Centrum Kultury w Krzywaczce Zadanie nr 1: Modernizacja (remont) budynku użyteczności publicznej położonego w Krzywaczce na działce nr 317/1. Zadanie nr 2: Utwardzenie powierzchni działki nr 317/1 w Krzywaczce. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określony został w dokumentacji i przedmiarach stanowiących załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie 3)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5)udzielą gwarancji: na stolarkę - 60 miesięcy; na urządzenia - według gwarancji udzielonej przez producentów urządzeń ; na roboty - 36 miesięcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1; oraz dokument o którym mowa w pkt. 6.1. wiersz 2. 2)Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, w tym - jedną polegającą na remoncie, modernizacji lub budowie budynku o wartości minimum 300 tys. zł, oraz drugą - polegającą na utwardzeniu powierzchni działki kostką brukową o wartości minimum 200 tys. zł. 3)Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie kierownikiem budowy, posiadającym, - uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno - budowlanej; - aktualny wpis we właściwej izbie samorządu zawodowego . 4)W celu udokumentowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty dokumenty i oświadczenia , o których mowa w pkt. 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych należy złożyć oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy ( zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ); 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy 4. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia , wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca musi udokumentować, że we wskazanym wyżej okresie wykonał co najmniej dwie roboty: a) jedną robotę polegającą na remoncie, modernizacji lub budowie budynku o wartości minimum 300 tys. zł; oraz b) jedną robotę polegającą na utwardzeniu powierzchni działki kostką brukową o wartości minimum 200 tys zł. Do każdego z wymienionych zadań należy dołączyć dokumenty np. referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wskazanych robót. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: Wykonawca, musi wykazać, że osoba będąca pełnić funkcję kierownika robót posiada uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno - budowlanej (należy załączyć kserokopie uprawnień odpowiednich do zakresu oraz aktualne zaświadczenia tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) 6.Wypełniony i podpisany harmonogram rzeczowo - finansowy; 7.Oświadczenie dotyczące podwykonawców; 8. Kosztorys ofertowy ( uproszczony z podaniem cen jednostkowych oraz wartości każdej pozycji wykonany na podstawie załączonego przedmiaru oraz szczegółowej specyfikacji technicznej odbioru i wykonania robót budowlanych; 9. Zaparafowany wzór umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sulkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach