Przetargi.pl
BZP.271.96.2011 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych i urządzenia zieleni wraz z wykonaniem, dostawą i montażem wyposażenia dla zadania nr 31/08 Rewitalizacja centrum Miasta Zakopane obejmująca Rewitalizację Parku Miejskiego i Przebudowę Placu Niepodległości w Zakopanem w celu dostosowania do potrzeb mieszkańców i wymogów ruchu turystycznego, dla działania 6.1: Rozwój miast schemat A MRPO

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2011-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.96.2011 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych i urządzenia zieleni wraz z wykonaniem, dostawą i montażem wyposażenia dla zadania nr 31/08 Rewitalizacja centrum Miasta Zakopane obejmująca Rewitalizację Parku Miejskiego i Przebudowę Placu Niepodległości w Zakopanem w celu dostosowania do potrzeb mieszkańców i wymogów ruchu turystycznego, dla działania 6.1: Rozwój miast schemat A MRPO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia : zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych i urządzenia zieleni wraz z wykonaniem, dostawą i montażem wyposażenia dla zadania nr 31/08 Rewitalizacja centrum Miasta Zakopane obejmująca Rewitalizację Parku Miejskiego i Przebudowę Placu Niepodległości w Zakopanem w celu dostosowania do potrzeb mieszkańców i wymogów ruchu turystycznego, dla działania 6.1: Rozwój miast schemat A MRPO, 3.1. Zakres zamówienia obejmuje : 3.1.1. Przebudowę drogi K 420163 o nazwie ul. Gen. Andrzeja Galicy na łącznej długości ok. 80 mb. 3.1.2. Przebudowę drogi K 420230 o nazwie ul. Staszica od wjazdu do hotelu Litwor do ul. Grunwaldzkiej na łącznej długości drogi ok. 200 mb. 3.1.3. Przebudowę elementów drogi K 420168 o nazwie ul. Grunwaldzka, 3.1.4. Przebudowę drogi K 420202 o nazwie: Plac Niepodległości o pow. ok. 5900 m2 wraz z przyległym terenem zielonym. 3.1.5. Przebudowę Parku Miejskiego o pow. ok. 22 000 m2. 3.1.6. Regulację potoku Czarny na długości ok. 240 mb. 3.1.7. Remont konserwatorski budynku TCKS Jutrzenka wraz z otoczeniem przy ul. Grunwaldzkiej 3. 3.1.8. Przebudowę i rozbudowa budynku dawnych sanitariatów miejskich przy ul. Staszica 13. 3.1.9. Budowę muszli koncertowej na terenie Parku Miejskiego. 3.1.10. Budowę szaletów podziemnych na Placu Niepodległości. Uwaga!! Do Wykonawcy należeć będzie sporządzenie harmonogramu wykonywania robót i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającego przed przystąpieniem do ich realizacji, uwzględniającego podział na zadania wymienione powyżej w pkt od 3.1.1. do 3.1.10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dochodzenia kar umownych za zawinione przez Wykonawcę przekroczenia terminów wykazanych w harmonogramie. 3.2. Etapowanie zamówienia: 3.2.1. Etap A 3.2.1.1. Wykonanie projektów wykonawczych robót w oparciu o PFU wraz z załącznikami, pod nadzorem autorskim. 3.2.1.2. Wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. 3.2.1.3.Uzyskanie w imieniu inwestora wszelkich zgód, zezwoleń od zarządców sieci, dróg, konserwatora zabytków w zakresie niezbędnym do rozpoczęcia robót, w tym koniecznych zezwoleń na wycinkę drzew i krzewów nieujętych na etapie sporządzania projektu budowlanego koniecznych do realizacji robót i organizacji ruchu. 3.2.1.4. .Sporządzenie wszelkich niezbędnych dokumentacji oraz projektów organizacji ruchu i materiałów wynikających z p. 3.2.1.3. 3.2.2. Etap B 3.2.2.1. .Sporządzenie projektu budowlanego zmian w stosunku do zatwierdzonego projektu budowlanego oraz uzyskanie w imieniu Inwestora zmiany pozwolenia na budowę, jeżeli zaistnieje taka konieczność. 3.2.3. Etap C 3.2.3.1. Wykonanie robót budowlanych na podstawie projektu budowlanego i sporządzonego projektu wykonawczego. 3.2.3.2. Dostawa i montaż wyposażenia objętego projektem budowlanym i projektem wykonawczym. 3.2.3.3. Urządzenie zieleni na podstawie projektu budowlanego i sporządzonego projektu wykonawczego. 3.2.3.4. Sporządzenie dokumentacji powykonawczych uwzględniających możliwość uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów przed zakończeniem wszystkich robót budowlanych. 3.2.4. Zakres prac projektowych ujętych w etapie A obejmuje w szczególności: 3.2.4.1. Wykonanie projektów wykonawczych stanowiących uzupełnienie projektów budowlanych. 3.2.4.2. Wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) dla wszystkich robót objętych projektem budowlanym i wykonawczym, 3.2.4.3. Wykonanie STWIOR z podaniem standardu, rodzaju, producenta materiału lub urządzenia, które Wykonawca ma zamiar zastosować przy realizacji zamówienia, 3.2.4.4. Przedłożenie inspektorowi nadzoru dokumentów materiałów, które Wykonawca zamierza zastosować przy realizacji zamówienia i uzyskanie akceptacji Inspektora Nadzoru dla ich zastosowania. 3.2.5. Zakres prac projektowych ujętych w etapie B obejmuje w szczególności: 3.2.5.1. Fakultatywne wykonanie projektu budowlanego zmian w stosunku do zatwierdzonego projektu budowlanego 3.2.5.2. Przygotowanie i złożenie w imieniu Inwestora kompletnego wniosku o zmianę pozwolenia na budowę, 3.2.5.3. Uzyskanie w imieniu Inwestora zmiany decyzji pozwolenia na budowę, 3.2.6. Zakres prac projektowych i robót ujętych w etapie C obejmuje w szczególności wykonanie: 3.2.6.1. Budynku zaplecza sanitarnego i technicznego na Placu Niepodległości wraz z instalacjami wewnętrznymi: wod.-kan., elektryczną, wentylacji mechanicznej, c.o. wraz z przyłączami: wody, kanalizacji sanitarnej, (budynek A). 3.2.6.2. Remontu budynku TCKiS Jutrzenka objętego ochroną konserwatorską na działce przy ulicy Grunwaldzkiej 3 - wymiana pokrycia dachu, ocieplenia dachu i instalacji odgromowej, oczyszczenie i konserwacja elewacji, odtworzenie uszkodzonych detali, wymiana części okien oraz przebudowa odwodnienia budynku - w tym drenażu wraz z przepompownią i zasilaniem (budynek B). 3.2.6.3. Muszli koncertowej z widownią 5 z instalacjami wewnętrznymi: elektryczną, wod.- kan., c.o., wentylacji mechanicznej oraz przyłączami wody, kanalizacji sanitarnej, (budynek C), 3.2.6.4. Budynku zaplecza sanitarnego i technicznego kortów tenisowych z instalacjami wewnętrznymi: elektryczną, wod.-kan., c.o., wentylacji mechanicznej wraz z przyłączami: wody, kanalizacji sanitarnej, (budynek D). 3.2.6.5. Przebudowy i rozbudowy budynku sanitariatów publicznych wraz z instalacjami wewnętrznymi: elektryczną, wentylacji mechanicznej wod.-kan., c.o. przy ulicy Staszica 13 wraz z budową i przebudową przyłączy: wody, kanalizacji sanitarnej, (budynek E). 3.2.6.6. Przebudowy, budowy i remontu: jezdni, chodników, włączeń, zjazdów, miejsc postojowych ciągów pieszych, pieszo-jezdnych i pieszo-rowerowych, schodów terenowych, pochylni, murów oporowych i elementów małej architektury - w ciągach ulic Gen. Galicy, Staszica, Grunwaldzkiej i Placu Niepodległości oraz na terenie Parku Miejskiego. 3.2.6.7. Kortów tenisowych i boiska wielofunkcyjnego wraz z oświetleniem, ogrodzeniami na terenie Parku Miejskiego. 3.2.6.8. Zmianie lokalizacji istniejącego Pomnika Grunwaldzkiego - przeniesienie z działki nr 461/2 obr.5 na działki nr 653, 906 obr. 5. 3.2.6.9. Budowie linii kablowych niskiego napięcia (przyłącza). 3.2.6.10. Przebudowie linii kablowych średniego i niskiego napięcia. 3.2.6.11. Przebudowie i budowie oświetlenia Placu Niepodległości, ulic Gen. Galicy i Staszica, Parku Miejskiego, kortów tenisowych i boiska wielofunkcyjnego oraz instalacji monitoringu terenu, - przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej oraz budowa i przebudowa sieci kanalizacji deszczowej - w tym drenażu. 3.2.6.12.Budowę zabezpieczeń brzegów potoku Czarny w Zakopanem. 3.2.6.13. Rozbiórka istniejącej i budowę nowej kładki pieszej na potoku Czarny. 3.2.6.14. Urządzenie zieleni łącznie z zakupem i dostawą roślin łącznie z ich pielęgnacją i utrzymaniem przez okres co najmniej 36 miesięcy. 3.2.6.15. Demontaż elementów małej architektury w tym urządzeń zabawowych i zdeponowanie w miejscu wskazanym prze Zamawiającego. 3.2.6.16. Wykonanie, dostawę i montaż elementów małej architektury w tym urządzeń zabawowych, posiadających wszelkie obowiązujące atesty i spełniających Polskie Normy. 3.2.6.17. Ustanowienie kierownika budowy odpowiadającego za całość budowy objętej projektami budowlanymi i pozwoleniami: Starosty Tatrzańskiego oraz Wojewody Małopolskiego. 3.2.6.18. Ustanowienie kierowników robót budowlanych, do których kierowania niezbędne jest posiadanie uprawnień innych niż posiada kierownik budowy. 3.2.6.19. Zapewnienie geodezyjnej obsługi inwestycji w tym wytyczenia obiektów. 3.2.6.20. Dokumentacji powykonawczej, o której mowa w art. 57 Prawa Budowlanego wraz z inwentaryzacją geodezyjna powykonawczą opatrzoną klauzulą przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego oraz adnotacja sporządzającego geodety oceniająca zgodność z zatwierdzonym Projektem Zagospodarowania w tym rzędnymi poziomu parteru obiektów kubaturowych. 3.2.6.21. Świadectw charakterystyki energetycznej dla obiektów kubaturowych obarczonych koniecznością ich sporządzania przez Prawo Budowlane z wyłączeniem wymienionym w art.5 ust.7. 3.2.6.22. projektu organizacji ruchu docelowego oraz na czas budowy - z wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami i zatwierdzeniami, 3.2.6.23. wykonania i montażu tablic informacyjnych o dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej, stanowiących element promocji projektu przez cały okres wykonywania robót, a po ich zakończeniu wykonanie postumentów i montaż tablic pamiątkowych, wykonanych i dostarczonych przez Wykonawcę działań informacyjno-promocyjnych. 3.2.6.24. Pielęgnację zieleni, o której mowa w § 7 ust. 1 pkt 14 wzoru umowy będzie polegać w szczególności: 3.2.6.24.1. dla trawników: 3.2.6.24.1.1. koszenie siedem razy w roku (w okresie od czerwca do października) wraz z odsłanianiem krawężników oraz zbieraniem pokosu w tym samym dniu; 3.2.6.24.1.2..renowacja (usuwanie ubytków poziomych i przedeptów) 3.2.6.24.2. .dla drzew i krzewów: 3.2.6.24.2.1. cięcia kształtujące korony drzew i pokrój krzewów; 3.2.6.24.2.2. przycinanie żywopłotów trzy razy w roku (w miesiącach: maj, lipiec, wrzesień), w trzech płaszczyznach; 3.2.6.24.2.3. zabezpieczenie na zimę (dotyczy krzewów wrażliwych na mróz); 3.2.6.24.2.4. dosadzenia uzupełniające drzew i krzewów w miejsce uschniętych i zniszczonych. 3.2.6.24.3. dla rabat bylinowych, kwietników sezonowych: systematyczne odchwaszczanie nasadzenia uzupełniające, 3.2.6.24.4. w trakcie prowadzone pielęgnacji dla wszystkich form zieleni należy wykonywać: 3.2.6.24.4.1. podlewanie w zależności od warunków atmosferycznych; 3.2.6.24.4.2. bieżące odchwaszczanie; 3.2.6.24.4.3. nawożenie (w zależności od przyjętego okresu pielęgnacji); 3.2.6.24.4.4. utrzymanie terenu zieleni w czystości (grabienie liści, gałęzi, suchej trawy). 3.3. Wykonawca udzieli, co najmniej 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem, oraz co najmniej 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane prace objęte przedmiotowym zamówieniem dotyczące urządzania zieleni łącznie z jej utrzymaniem przez okres co najmniej 36 miesięcy licząc od daty ostatecznego protokołu ich odbioru. 3.4. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej siwz na który składa się: 3.4.1. - Program Funkcjonalno Użytkowy ( PFU). 3.4.2. - Projekt budowlany (PB). 3.5. Wskazane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia(Program Funkcjonalno - Użytkowy ) znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem lub równoważne albo nie gorsze niż
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1 Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 300 000,00 PLN ( słownie: trzysta tysięcy 00/100PLN) 11.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 11.2.1. pieniądzu; 11.2.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 11.2.3. poręczeniach bankowych; 11.2.4. gwarancjach bankowych; 11.2.5. gwarancjach ubezpieczeniowych; 11.2.6. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ((Dz.U z 2007r. Nr 42 poz.275 z późn. zm.) Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85 1240 4748 1111 0000 4871 8666 . 11.3.Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 06 września 2011 r. do godz. 12°°. 11.4.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj.06 wrzesnia 2011 r. do godz. 12°w Biurze ds. Zamówień Publicznych pok. nr 8 (parter). 11.5.UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. 11.6.ZWROT WADIUM : 11.6.1.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11.6.2.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.6.3.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę którym zwrócono wadium na podstawie ust.1 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.6.4.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11.6.5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach