Przetargi.pl
BZP.271.73.2015 wykonywanie czynności z zakresu technicznego utrzymania nieruchomości znajdujących się w zasobie Gminy Miasto Zakopane.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2015-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.73.2015 wykonywanie czynności z zakresu technicznego utrzymania nieruchomości znajdujących się w zasobie Gminy Miasto Zakopane.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności z zakresu technicznego utrzymania nieruchomości znajdujących się w zasobie Gminy Miasto Zakopane. polegających na wykonywaniu bieżących napraw, bieżących remontów i usuwaniu awarii w okresie od dnia 01 styczeń 2016 r. do dnia 31 grudzień 2016 r. 3.1.Zakres zamówienia obejmuje : 1)ustalanie właścicieli sieci w przypadku zaistnienia awarii oraz niezwłoczne wezwanie odpowiednich służb w celu usunięcia awarii oraz jej skutków (lub usunięcie awarii w sytuacji, gdy jej likwidacja nie leży po stronie właściciela sieci), 2)zorganizowanie i zapewnienie usuwania awarii w dni wolne od pracy, w szczególności w zakresie napraw instalacji elektrycznych, wodno - kanalizacyjnych oraz centralnego ogrzewania. 3.2.Wykonawca wykona wszelkie naprawy bieżące w lokalach, budynkach zamawiającego , do których należy: 1)w zakresie instalacji elektrycznych, odgromowych i domofonowych: a)opracowywanie schematów instalacji elektrycznej w sytuacji, gdy od sporządzenia wymaganej dokumentacji uzależniony jest montaż licznika energii elektrycznej w danym lokalu, b)konserwacja i drobne naprawy instalacji elektrycznej, odgromowej, domofonowej, anten zbiorczych, c)wymiana lub uzupełnienie żarówek, żarówek grzewczych (kozach) w lampach na klatkach schodowych, piwnicach, strychach, współużywalnych w.c. oraz przed wejściem do budynków, d)wymiana i naprawa lamp, wyłączników, przycisków oświetleniowych, czujek dymu w pomieszczeniach wspólnego użytkowania i na klatkach schodowych, e)uzupełnianie brakujących kloszy, f)naprawa i regulacja lub wymiana automatów schodowych, g)wymiana bezpieczników, główek bezpieczników i gniazd bezpiecznikowych o obwodzie administracyjnym danego budynku, h)wymiana i uzupełnienie brakujących pokryw w puszkach elektrycznych, i)utrzymywanie skrzynek elektrycznych piętrowych i głównych w czystości, sprawdzanie umocowania przewodów elektrycznych, j)usuwanie usterek w instalacjach elektrycznych oraz ich przyczyn wraz z wymianą nadpalonych końcówek w obwodzie elektrycznym danego budynku, k)likwidowanie nielegalnych podłączeń elektrycznych, l)naprawa uszkodzonych fragmentów instalacji elektrycznej w całym budynku, m)wyszukiwanie przerw i zwarć w instalacji elektrycznej oraz usuwanie ich przyczyn, n)zabezpieczanie głównego wyłącznika prądu i złącza dostępem osób trzecich oraz szkodliwym działaniem czynników atmosferycznych, o)zapewnienie właściwego oznakowania głównego wyłącznika prądu i głównego złącza oraz wszystkich urządzeń elektrycznych, skrzynek elektrycznych, znajdujących się w budynku, p)montaż w miejscach wskazanych przez ZLECENIODAWCĘ nowych lamp (do 5 szt. w okresie trwania umowy) w częściach wspólnych nieruchomości lub lokalach mieszkalnych, q)usuwanie uszkodzeń w instalacji odgromowej danego budynku wraz z wymianą uszkodzonych elementów, r)naprawa akumulacyjnych pieców elektrycznych wraz z ich ponownym zaprogramowaniem, s)naprawa domofonów oraz zużytych elementów instalacji, t)naprawa anten zbiorczych wraz z wymianą zużytych elementów instalacji, 2)w zakresie instalacji c.o., c.w.u: a)konserwacja instalacji i urządzeń c.o. i c.w.u. łącznie z wymianą uszkodzonych zaworów, głowic termostatycznych, uzupełnianiem izolacji, odpowietrzanie grzejników i instalacji, usuwanie przecieków na instalacji łącznie z wymianą niesprawnych jej fragmentów w całym budynku, b)zapewnienie serwisu dla wszelkiego rodzaju kotłowni znajdujących się w budynkach wraz ze sprawowaniem właściwego comiesięcznego nadzoru nad sprawnością urządzeń i kotłów wraz z usuwaniem wszelkich awarii występujących na instalacji, kotłach i wymiennikach ciepła ( w tym zapewnienie każdorazowo obsługi do rozładowania i uzupełnienia w piecu zamówionego przez Zamawiającego opału) c)stałe kontrolowanie stanu technicznego zaworów c.o. i c.w.u. oraz zaworów odcinających przed urządzeniami wraz z oceną stanu zabezpieczenia antykorozyjnego złącza z instalacją, d)przeprowadzanie prób szczelności instalacji c.o. i c.w.u. w budynkach i lokalach wraz z likwidacją nieszczelności. e)wymiana lub demontaż w miejscach wskazanych przez ZLECENIODAWCĘ niesprawnych grzejników (do 5 szt. w okresie trwania umowy) wraz z wymianą lub przeprogramowaniem podzielników ciepła, f)wymiana niesprawnych podzielników ciepła w sytuacji, gdy uszkodzenie powstało z przyczyn technicznych bez ingerencji osób trzecich, g)montaż w miejscach wskazanych przez ZLECENIODAWCĘ nowych ciepłomierzy w lokalach (do 3 szt. w okresie trwania umowy) wraz z ich zaplombowaniem, h)plombowanie ciepłomierzy znajdujących się w lokalach mieszkalnych, 3)w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnej: a)występowanie do przedsiębiorstwa wodociągów celem sprawdzenia prawidłowości działania wodomierza głównego i jego wskazań, b)sprawdzanie stanu instalacji wodnej i kanalizacyjnej oraz usuwanie wszelkich nieszczelności w całym budynku, c)odmrażanie instalacji w okresie zimowym, włącznie z wymianą lub przerobieniem jej fragmentów (w zależności od potrzeb), d)likwidowanie przecieków w instalacji wodnej i kanalizacyjnej na terenie całej nieruchomości, wraz z likwidacją powstałych w wyniku ich wystąpienia zacieków, e)uszczelnianie wszystkich zaworów wodnych oraz ich wymiana lub likwidacja, f)okresowe odczytywanie wodomierzy z odnotowaniem wskazań zużycia, g)czyszczenie i udrażnianie pionów kanalizacyjnych, h)naprawianie rur wywietrznikowych zamontowanych w pionie kanalizacyjnym, i)czyszczenie i udrażnianie studzienek kanalizacyjnych w budynkach oraz na przyległym do nieruchomości terenie, j)wymiana niesprawnych wodomierzy w sytuacji, gdy uszkodzenie powstało z przyczyn technicznych bez ingerencji osób trzecich, k)montaż w miejscach wskazanych przez ZLECENIODAWCĘ nowych wodomierzy (do 5 szt. w okresie trwania umowy) wraz z ich zaplombowaniem, l)plombowanie wodomierzy zamontowanych w całym budynku, 4)w zakresie elementów budowlanych: a)konserwacja i drobne naprawy przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w zakresie nie stanowiącym charakteru remontowego, b)wykonywanie czynności związanych z czyszczeniem przewodów spalinowych, wentylacyjnych i dymowych w sytuacjach awaryjnych, c)osadzanie lub wymiana drobnych elementów w ścianach np. kratki wentylacyjne lub drzwiczki wyciorowe, d)drobna reperacja kominów i czap kominowych, naprawa lub wymiana stopni i ław kominiarskich, e)wykonywanie drobnych konserwacji ogólnobudowlanych i napraw pokryć dachowych, elewacji, elementów budowlanych pomieszczeń i części wspólnej budynku, f)likwidacja przecieków wody z dachów, a także usuwanie szkód powstałych w wyniku ich wystąpienia, g)miejscowe uszczelnianie pokrycia dachu - do 10 % połaci dachu, bez względu na rodzaj pokrycia, h)naprawa i wymiana uszkodzonych rynien i rur spustowych - do 10 % ogółu elementów występujących na każdym budynku, i)naprawa uszkodzeń obróbek daszków, gzymsów, parapetów zewnętrznych i innych elementów występujących na elewacji i dachu łącznie z zabezpieczeniem antykorozyjnym do 10 % ogółu elementów występujących w każdym budynku; j)wymiana i uzupełnienie obróbek blacharskich do 10 % ogółu powierzchni obróbek blacharskich na każdym budynku, k)uzupełnianie śniegołapów oraz ubytków w płotkach przeciwśnieżnych, l)reperacja włazów dachowych elementów drabin, klamer włazowych prowadzących na dach, m)naprawa drobnych uszkodzeń posadzek i schodów w pomieszczeniach wspólnego użytkowania, n)drobne naprawy stolarki okiennej i drzwiowej, drzwi wejściowych wraz z wiatrołapami, a także wiat śmietnikowych, o)reperacja odparzonego na elewacji budynku tynku bez względu na rodzaj podłoża do 10 m2 powierzchni elewacji na budynku, p)usuwanie graffiti - do 10 m2 powierzchni elewacji na każdym budynku, q)naprawa okuć stolarskich, zamków i samozamykaczy, szklenie okien i drzwi, naprawa lub wymiana zamków w pomieszczeniach wspólnego użytku lub opróżnianych lokalach, r)czyszczenie rynien i rur spustowych, s)dbanie o wygląd estetyczny dziennego i nocnego oznakowania numerowego oraz jego wymiana (w zależności od potrzeb), t)usuwanie pęknięć, rys i uszkodzeń, uzupełnianie ubytków tynku, szpachlowanie, malowanie emulsyjne ścian, sufitów, olejne malowanie lamperii, stolarki okiennej, drzwiowej i innych elementów takich jak: grzejniki c.o., rury, skrzynki elektryczne i gazowe itp. do 10 % powierzchni ścian lub ogółu elementów występujących na każdym budynku, u)naprawa i montaż ogrodzeń, bram, bramek i barierek (powierzchnia 20 m2 w okresie trwania umowy), 3.3.Do obowiązków wykonawcy należy także : 1)natychmiastowa likwidacja awarii i skutków zdarzeń zagrażających zdrowiu, życiu, mieniu najemców i osób trzecich, na terenie całej nieruchomości, 2)usuwanie nadmiaru śniegu z dachów, nawisów śnieżnych, strącanie sopli z dachów, gzymsów i innych elementów budynku (w zależności od potrzeb) wraz z właściwym oznakowaniem, wydzieleniem i zabezpieczeniem terenu na którym występuje zagrożenie dla zdrowia i życia ludzi oraz ich mienia, 3)podejmowanie czynności zabezpieczających w lokalach po dokonanych włamaniach, eksmisjach i w innych przypadkach, w razie stwierdzenia nieobecności najemcy, 4)zapewnienie transportu (usługa obejmuje wyniesienie rzeczy z lokalu oraz ich transport do nowego miejsca na terenie miasta Zakopane) dla osób przekwaterowywanych i ich mienia np. w wyniku egzekucji komorniczej (5 lokali w okresie trwania umowy), 5)w przypadku śmierci najemcy, eksmisji z lokalu lub też wystąpienia innych zdarzeń losowych powodujących powstanie pustostanu podejmowanie czynności zmierzających do przygotowania lokalu do ponownego zasiedlenia (w zależności od potrzeb, na wezwanie Zamawiającego : opróżnienie lokalu i wywiezienie wszystkich pozostawionych rzeczy i ich utylizacja, przegląd instalacji i usunięcie drobnych usterek w instalacji elektrycznej, c.o., wod.-kan., wymiana, naprawa gniazdek elektrycznych, deratyzacja, dezynfekcja itp.) w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty wystąpienia zdarzenia (12 lokali w okresie trwania umowy), 6)zabezpieczanie pustostanów przed dostępem osób trzecich, 7)zabezpieczenie wnętrz budynków przed ptakami, insektami (pszczołami, osami, itp.) oraz dostępem bezdomnych lub dzikich zwierząt wraz z likwidacją powstałych gniazd i siedlisk. 3.4.Wykaz nieruchomości objętych utrzymaniem technicznym stanowią załączniki nr 2 ( powierzchnia użytkowa 11510,35 m?) i nr 3 ( powierzchnia użytkowa 4095,15 m?) do wzoru umowy stanowiącej załącznik do siwz. 3.5.Wykonawca ma wyrazić zgodę na co najmniej 14 dniowy termin płatności faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 3 000,00 zł( słownie: trzy tysiące złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz.1804). Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium ma znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj.18 grudnia 2015 r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 18 grudnia 2015r. do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 7 (parter). UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatnosci faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach