Przetargi.pl
BZP.271.45.2013 budowa odwodnienia nieruchomości Szkoły Podstawowej nr 5 w Zakopanem

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2013-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.45.2013 budowa odwodnienia nieruchomości Szkoły Podstawowej nr 5 w Zakopanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Budowa odwodnienia nieruchomości Szkoły Podstawowej nr 5 w Zakopanem, ul. Chramcówki 27 na działkach ewidencyjnych nr 272, 480/3 obr. 6 w ramach realizacji zadania inwestycyjnego nr 167/2011 Budowa odwodnienia nieruchomości Szkoły Podstawowej nr 5 w Zakopanem. Przedmiot zamówienia podany w p. 3 szczegółowo opisują: -Projekt budowlany -Projekt wykonawczy -STWIOR Zakres prac i robót objętych zamówieniem obejmuje w szczególności: -Zagospodarowanie i urządzenie placu budowy -Wykonanie wszelkich niezbędnych rozbiórek wraz z demontażem i zabezpieczeniem urządzeń -Wykonanie wszelkich prac przygotowawczych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia -Roboty ziemne -Montaż studni -Układanie rurociągów -Zabezpieczenie skrzyżowań z kablami energetycznymi i teletechnicznymi przez nałożenie rur osłonowych przed i za skrzyżowaniem -Rozebranie i odtworzenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej -Rozebranie i odtworzenie nawierzchni asfaltowej -Rozebranie i odtworzenie nawierzchni i chodników z płyt betonowych -Rozebranie i odtworzenie nawierzchni sztucznej boiska (Radosna szkoła)wraz z warstwami podbudowy -Zabezpieczenie kolizji nowo projektowanej sieci kanalizacji deszczowejz podziemną infrastrukturą techniczną -Roboty porządkowe -Ustanowienie kierownika budowy odpowiadającego za całość budowyobjętej projektami budowlanym i pozwoleniem na budowę. -Ustanowienie kierowników robót budowlanych, do których kierowania niezbędne jest posiadanie uprawnień innych niż posiada kierownik budowy. -Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, o której mowa w art. 57Prawa Budowlanego. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość przejścia rurociągiem pod boiskiem metodą, w wyniku której nie zostanie zniszczona nawierzchnia boiska. W takim przypadku roboty opisane w 3.2.11. są nieaktualne do wykonania Przedmiotem zamówienia jest również taki element składowy nieujęty w dokumentacji projektowej (PB, PW), bez wykonania którego odbiór i eksploatacja przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn prawnych i technicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej (PB, PW) w sytuacji gdy wykonanie tych robot będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty zamienne nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej (PB+PW), gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty te nazwane są zaniechanymi a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określa wzór umowy. Zamawiający wymaga aby wykonawcy udzielili co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem, Zamawiający wymaga aby wykonawcy udzielili co najmniej 36 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem, Oferty równoważne Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne i nie będą powodować konieczności przeprojektowania dokumentacji projektowej. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę w ofercie produktów równoważnych, ciężar udowodnienia równoważności zaproponowanego produktu spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku jest on zobowiązany w swojej ofercie wyraźnie zaznaczyć, że proponuje rozwiązanie równoważne oraz załączyć do oferty dokumenty potwierdzające tą równoważność. Zamawiający podejmie decyzje akceptacji równoważników lub odrzucenia oferty po zasięgnięciu opinii autora dokumentacji projektowej oceniającej dokumenty uwiarygodniające stosowanie równoważników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 2.500,00 zł ( słownie: dwa tysiące pięćset złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: -pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy -oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -poręczeniach bankowych; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2007r. Nr 42 poz.275 z późn. zm.) Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85 1240 4748 1111 0000 4871 8666 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 10 czerwca 2013 r. do godz. 12:00 Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 10 czerwca 2013 r. do godz.12:00 w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter). UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach