Przetargi.pl
BZP.271.43.2011 Budowa budynku wielorodzinnego mieszkalnego na ul. Małaszyńskiego w Zakopanem

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2011-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.43.2011 Budowa budynku wielorodzinnego mieszkalnego na ul. Małaszyńskiego w Zakopanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z urządzeniami budowlanymi towarzyszącymi ze zmianą projektowanej technologii wykonania budynku tj, zadania inwestycyjnego: 107/2011 Budowa budynku wielorodzinnego mieszkalnego na ul. Małaszyńskiego w Zakopanem 3.2.Etapowanie zamówienia: 3.2.1. Etap A 3.2.1.1.Wykonanie opisu, rysunków i obliczeń kontrolnych, zamiennych do projektu wykonawczego wg wytycznych Zamawiającego. 3.2.1.2.Wykonanie zamiennych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót wynikających z wprowadzonej przez Zamawiającego zmiany technologii wykonywania robót. 3.2.1.3.Obliczenie zamiennych wskaźników zapotrzebowania energii: Ep (kWh/(m2rok)) i Ek (kWh/(m2rok)) wynikających ze zmiany technologii wykonania obiektu. 3.2.1.4.Uzyskanie w imieniu inwestora wszelkich zgód, zezwoleń od zarządców sieci, dróg, w zakresie niezbędnym do rozpoczęcia robót, w tym koniecznych zezwoleń na wycinkę drzew i krzewów nieujętych na etapie sporządzania projektu budowlanego koniecznych do realizacji robót lub organizacji ruchu. 3.2.1.5.Sporządzenie wszelkich niezbędnych dokumentacji i materiałów wynikających z p. 2.1.4. oraz projektów organizacji ruchu. 3.2.2. Etap B 3.2.2.21.Sporządzenie zmian w stosunku do zatwierdzonego projektu budowlanego i uzyskanie w imieniu inwestora zmiany pozwolenia na budowę, jeżeli zaistnieje taka konieczność. 3.2.3.Etap C 3.2.3.1.Wykonanie obiektu warz z urządzeniami budowlanymi towarzyszącymi 3.2.3.2.Dostawa i montaż wyposażenia obiektu w zakresie objętym dokumentacją techniczna. 3.2.3.3.Urządzenie zieleni. 3.2.3.4.Sporządzenie dokumentacji powykonawczych. 3.3. Przedmiot zamówienia podany w p. 1 szczegółowo opisuje dokumentacja techniczna (DT) stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej siwz 3.4.Zakres prac projektowych ujętych w etapie A obejmuje w szczególności: 3.4.1.Wykonanie zmian do projektów wykonawczych przy założeniu następujących zamiennych rozwiązań konstrukcyjno - materiałowych: 3.4.1.1.Ściany zewnętrzne dwuwarstwowe, pożądane z drobnowymiarowych bloczków z betonu komórkowego ocieplone metodą lekką mokrą. 3.4.1.2.Ściany wewnętrzne z drobnowymiarowych elementów z betonu komórkowego spełniających warunki akustyczne. 3.4.1.3.Ściany skośne poddasza technologia szkieletowa z wykorzystaniem elementów więźby dachowej, spełniające wymagane warunki odporności ogniowej 3.4.1.4.Strop poddasza w technologii szkieletowej z dopuszczeniem do wykorzystania elementów więźby dachowej spełniający wymagane warunki odporności ogniowej , dopuszcza się strop żelbetowy. 3.4.1.5.Stropy żelbetowe w tym dopuszcza się stosowanie elementów prefabrykowanych, ( tzw. deskowanie tracone). 3.4.1.6. Tynki wewnętrzne mineralne, 3.4.1.7.Konstrukcja więźby bezrozporowa drewniana. 3.4.2. Wykonanie specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) dla wszystkich robót objętych zmianami w projekcie wykonawczym, 3.4.3. Przedłożenie inspektorowi nadzoru dokumentów materiałów, które Wykonawca zamierza zastosować przy realizacji zamówienia i uzyskanie akceptacji Inspektora Nadzoru dla ich zastosowania, 3.4.4. Wykonanie STWIOR z podaniem standardu, rodzaju, producenta materiału lub urządzenia, które Wykonawca ma zamiar zastosować przy realizacji zamówienia, 3.4.5. Pożądany przez Zamawiającego zakres zmian w stosunku do zatwierdzonego projektu budowlanego nie powinien wykraczać poza odstępstwa nieistotne wymienione w art. 36 a ust.5 Prawa Budowlanego. 3.5.Zakres prac projektowych ujętych w etapie B obejmuje w szczególności: 3.5.1.Wykonanie zmian w stosunku do zatwierdzonego projektu budowlanego, jeśli zaistnieje taka potrzeba. 3.5.2.Przygotowanie i złożenie w imieniu Inwestora kompletnego wniosku o zmianę pozwolenia na budowę, 3.5.3.Uzyskanie w imieniu Inwestora zmiany decyzji pozwolenia na budowę, 3.6.Zakres prac projektowych i robót ujętych w etapie C obejmuje w szczególności: 3.6.1. Wykonanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z urządzeniami budowlanymi towarzyszącymi w tym: zjazdem z drogi gminnej komunikacją wewnętrzną i przyłączami bez energetycznego i stacji TRAFO. 3.6.2. Wykonanie przekładek uzbrojenia terenu kolidującego z inwestycją, 3.6.3. Urządzenie zieleni łącznie z zakupem i dostawą roślin łącznie z ich pielęgnacją i utrzymaniem przez okres, co najmniej 1 roku. 3.6.4. Wykonanie, dostawę i montaż elementów małej architektury w tym urządzeń zabawowych, 3.6.5. Ustanowienie kierownika budowy odpowiadającego za całość budowy objętej projektem budowlanym łącznie z budową przyłączy lub likwidacją kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną wykonywaną przez Wykonawców innych niż Oferent ( Sewik, Tauron i.t.p). 3.6.6. Ustanowienie kierowników robót budowlanych, do których kierowania niezbędne jest posiadanie uprawnień budowlanych innych niż posiada kierownik budowy. 3.6.7. Zapewnienie geodezyjnej obsługi obiektu, w tym wytyczenia obiektów. 3.6.8. Dokumentacji powykonawczej, o której mowa w art. 57 Prawa Budowlanego wraz z inwentaryzacją geodezyjna powykonawczą opatrzoną klauzulą przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego oraz adnotacją sporządzającego geodety oceniająca zgodność z zatwierdzonym Projektem Zagospodarowania w tym rzędnymi poziomu parteru obiektów kubaturowych. 3.6.9. Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku. 3.7. Wykonawca udzieli co najmniej 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem. 3.8. Do Wykonawcy w terminie 7 dni od daty podpisania umowy ,należeć będzie sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonywania robót i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającego przed przystąpieniem do ich realizacji, 3.9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dochodzenia kar umownych za zawinione przez Wykonawcę przekroczenia terminów wykazanych w harmonogramie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1 Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 25.000,00 zł ( słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) 11.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 11.2.1. pieniądzu; 11.2.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 11.2.3. poręczeniach bankowych; 11.2.4. gwarancjach bankowych; 11.2.5. gwarancjach ubezpieczeniowych; 11.2.6. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ((Dz.U z 2007r. Nr 42 poz.275 z późn. zm.) 11.3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr:85 1240 4748 1111 0000 4871 8666 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 11 lipca 2011 r. do godz. 12°° 11.4.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 11 lipca 2011 r. do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter). 11.4.1. UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. 11.5. Zwrot wadium 11.5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem ,że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11.5.2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 11.5.3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę którym zwrócono wadium na podstawie ust.1 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.5.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11.5.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 11.5.5.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 11.5.5.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.5.5.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach