Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg
- Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 076 7265437
- Data zamieszczenia: 2010-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
ul. Rynek 10 10
67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437
REGON: 39064729700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.sbip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ulicy Rynek na Starym Mieście w Głogowie w ramach realizacji zadania pn.: Infrastruktura na Starym Mieście, w tym m.in. ul. Rynek, zagospodarowanie terenu za Ratuszem, ul. Długa droga tymczasowa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia Branża drogowa 1. Dane ogólne: ? Długość proj. ulicy - 147,88 m ? Szerokość proj. jezdni - 12,00 m ? Chodnik jednostronny - szer. min. - 3,25 m ? Odwodnienie ? Oświetlenie Jezdnia: a. konstrukcja proj. - 1.887,20 m2 - kostka kamienna wys. 20cm (materiał Zamawiającego), wypełnienie spoin w 1/3 miałem bazaltowym oraz w 2/3 gotową zaprawą fugową do kostki kamiennej typu Sopro - podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr. 5 cm - podbudowa tłuczniowa gr. 20 cm b. nawierzchnia z kostki kamiennej gr. 20 cm do przełożenia - 110,50 m2 (odzysk) c. nawierzchnia z kostki kamiennej gr. 10 cm do przełożenia - 22,70 m2 (odzysk) 2. Chodnik: a. nawierzchnia z płyt granitowych 50x50x7 na podsypce cement. - piaskowej gr. 8 cm z wypełnieniem spoin w 1/3 miałem bazaltowym oraz w 2/3 gotową zaprawą fugowa do kostki brukowej typu Sopro - 283,80 m2 b. nawierzchnia chodnika z płyt granitowych gr. 7 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 8 cm z uzupełnieniem spoin miałem bazaltowym (materiał z rozbiórki )- 23,30 m2 - przełożenie, c. nawierzchnia chodnika z kostki granitowej z płyt, klasa I, gatunek I gr. 10 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm z wypełnieniem spoin w 1/3 miałem bazaltowym oraz w 2/3 gotową workowaną zaprawą fugową do kostki brukowej typu Sopro - 271,70 m2 - kolor czarny 3. Krawężniki i obrzeża: a. krawężniki kamienne 20x35, rodzaj A na podsypce cementowo - piaskowej i ławie betonowej z oporem- 314,70 m b. krawężniki kamienne 20x35 , rodzaj A na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm i ławie betonowej z oporem (materiał z rozbiórki)- 19,70m c. obrzeża betonowe 30x8 na podsypce piaskowej gr. 3 cm - 13,40m 4. Ścieki przykrawężnikowe: a. ściek przykrawężnikowy z kostki kamiennej regularnej, klasa I, gatunek I gr. 20 cm na podsypce cementowo -piaskowej gr. 5 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 133,40 m2 b. ściek przykrawężnikowy z kostki kamiennej regularnej gr. 20 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową (materiał z rozbiórki) - 9,80 m2 7. Tymczasowa nawierzchnia z płyt żelbetowych 3,00x1,60x0,18 (materiał z rozbiórki) - 124,80 m2 8. Oznakowanie pionowe: - słupki do znaków - 7 szt. - tarcze znaków - 19 szt. - przestawienie znaków 2 szt. - demontaż znaków - 7 szt. 8. Oznakowanie poziome -33,20 m2 - wydzielenie miejsc postojowych kostką granitową koloru czarnego 9. Kosze na śmieci K-S8 - 8 szt. Branża sanitarna: 1. Odwodnienie dróg: a) przykanaliki (od wpustów ulicznych do kanalizacji ogólnospławnej): - z rur PVC ? 160 mm L = 5,5 mb - z rur PVC ? 200 mm L = 86,5 mb b) wpusty uliczne betonowe ? 500 z osadnikiem, syfonem i koszem, z kratami uchylnymi na zawiasach kl. D400 - 8szt. 2. Regulacja wysokościowa istniejących studni na kanalizacji ogólnospławnej - 3 szt. 3. Regulacja wysokościowa istniejących studni na kanalizacji ogólnospławnej z wymianą włazów na włazy żeliwne typu ciężkiego - 14 szt. 4. Regulacja wysokościowa istniejących skrzynek gazowych i wodociągowych - 22 szt. Branża elektryczna : 1. Budowa linii kablowej n/n 0,4 kV YAKXs 4 x 35 mm - 188 mb 2. Montaż fundamentów prefabrykowanych B ( F 100 ) - 6 szt. 3. Montaż latarni D6a 2/5 i 3/5 - 6 szt. 4. Montaż opraw ( 05 ) Dawid - 6 szt. 5. Montaż instalacji uziemiającej - bednarka FeZn 30 x 4 mm - 30 mb 6. Montaż lamp sodowych NAV T 100W SUPER - 6 szt. 7. Montaż rur osłonowych DVK, SRS i A 110 PS - 66 mb. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 20000,- zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp 3) Wykonali w okresie pięciu lat roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający za robotę podobną uzna robotę polegającą na budowie/przebudowie drogi o nawierzchni z kostki kamiennej o powierzchni nie mniejszej jak 1.000 m2 wraz z odwodnieniem i oświetleniem. 4) dysponują lub będą dysponować, osobami posiadającymi uprawnienia do: - kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, - kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, - kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, urządzeń elektrycznych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB, 5) Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 400.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400.000,00 zł . 6) Posiadają ubezpieczenie działalności od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularza ofertowego - zał. Nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorysu ofertowego opracowanego metodą szczegółową 3. Harmonogramu rzeczowo - finansowych w układzie miesięcznym Na etapie zawierania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania aktualizacji harmonogramu rzeczowo - finansowego. Uwaga ! Podane przy poszczególnych pozycjach przedmiaru numery katalogów mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca ma prawo stosować przy wycenie poszczególnych pozycji przedmiaru kalkulację własną. 4. Dowodu wniesienia wadium. 5. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ,w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, 6. Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów, przez pozostałych wykonawców, do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie. 7. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 pzp - zał. Nr 2 do SIWZ, 10. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1- zał Nr 3 do SIWZ 11. Oświadczenia na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert , a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zał. Nr 4 do SIWZ. 12. Wykazu osób ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ,w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi ,wraz z informacjami nt ich kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia ,a także zakresu wykonywanych przez nie czynności ,oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał Nr 4 do SIWZ. 13. Oświadczenie, że osoby ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 14. Informacja nt. części zamówienia jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom- zał. Nr 5 do SIWZ. 15. Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia ,wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie .z podaniem ich rodzaju i wartości ,daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zał. Nr 6 do SIWZ, 16 .Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 400.000,00 zł. lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 400.000,00 zł. wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 17.Zapłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy ,a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia należy przedłożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w p.9.1 pp.5,7 ,8 i 10 SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy ,a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia należy przedłożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w p.9.1 pp.16 SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ulicy MAKOWEJ, STOKROTKOWEJ, JANA PAWŁA II wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej oraz siecią oświetlenia drogowego w m. Polkowice - ETAP 1 i 2: ULICA MAKOWA + SKRZYŻOWANIE (ul. Jana Pawła II/Śliwkowa/Rumiankowa)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa jezdni i chodnika w ciągu ul. Norwida i Szkolnej w Kudowie-Zdroju
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie zadania pn.: Infrastruktura na os. Piastów B - połączenie ul. Bolesława Śmiałego z ul. Jagiellońską w Głogowie wraz z budową miejsc postojowych, utwardzeniem drogi, budową chodników i oświetleniem
Dodano: 2016-07-26 - POPRAWA JAKOŚCI POŁĄCZEŃ DROGOWYCH WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO POPRZEZ PRZEBUDOWĘ DRÓG POWIATOWYCH NR 3149D I 3143D WRAZ Z OBIEKTEM MOSTOWYM W OŻARACH (DROGA KRAJOWA NR 8 - DROGA WOJEWÓDZKA NR 390), POD ETAP II B-1 - PRZEBUDOWA DROGI NR 3149D OD KM 11+500,00 DO 13+300,00
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi transportu rolnego w Siekierowicach
Dodano: 2016-07-20 - PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ WRAZ Z ODWODNIENIEM W OSIEKU NA DZIAŁCE NR 150, 183 - ETAP 1.
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa dróg w miejscowościach Brennik i Podolany
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie poprawy stanu technicznego nawierzchni gruntowej ul. Brochowskiej we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-15 - Poprawa stanu technicznego nawierzchni łącznika drogowego ulic Smętna - Monte Cassino we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa ulicy Marii Skłodowskiej - Curie w Zawidowie
Dodano: 2016-07-15