Przetargi.pl
Budowa ulicy Błogosławionej Doroty w Kwidzynie

Miasto Kwidzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Warszawska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6464700, 6464777 , fax. 556 464 703
  • Data zamieszczenia: 2019-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kwidzyn
    ul. Warszawska 19
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 6464700, 6464777, fax. 556 464 703
    REGON: 52354800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kwidzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Błogosławionej Doroty w Kwidzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn.: Budowa ulicy Błogosławionej Doroty w Kwidzynie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ do pobrania ze strony Zamawiającego: www.bip.kwidzyn.pl zakładka: Zamówienia Publiczne >> O wartości przekraczającej 30 000 euro >> Nazwa zamówienia. 3. Dokumentacja techniczna została sporządzona z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i projektowana z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników 4. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 5. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem ich nazw o ile są mu znane. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia na umowę o pracę pracowników Wykonawcy i Podwykonawcy wykonujących prace ogólnobudowlane związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej i osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. Prace ogólnobudowlane, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – to wszystkie czynności określone w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji projektowej wykonywane bezpośrednio na terenie budowy. 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) na etapie składania ofert - Wykonawca złoży oświadczenie na Formularzu Oferty, b) na etapie realizacji umowy – zgodnie z treścią projektu umowy stanowiącego załącznik do SIWZ, tj. Zamawiający może żądać listy osób zatrudnionych na umowę o pracę wraz ze stosowną informacją z ZUS potwierdzającą odpowiednią ilość osób zatrudnionych na umowę o pracę, za które odprowadzane są składki ubezpieczeniowe. 2) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) Zamawiający w każdym czasie, w szczególności w przypadku podejrzenia lub stwierdzenia w trakcie realizacji zamówienia zatrudnienia osób w innej formie niż określonej w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (dalej Kp), zastrzega sobie prawo do zawnioskowania o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy (PIP). W przypadku potwierdzenia przez PIP nie przestrzegania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* Kp, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, niezależnie od kar nałożonych przez PIP, w wysokości 10 000,00 zł. za każdą osobę nie zatrudnioną na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1* Kp. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1* Kp. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.Przedmiotem zamówienia jest: Budowa ulicy Błogosławionej Doroty w Kwidzynie Inwestycja obejmuje wykonanie zagospodarowania terenu poprzez budowę układu drogowego – jezdnie, chodniki, ciąg pieszo jezdny, w obrębie płn. – zach. kwartału: ulic Braterstwa Narodów i Błogosławionej Doroty wraz z niezbędnym uzbrojeniem, małą architekturą, budową oświetlenia i podwyższeniem (nadbudową) murów miejskich. Układ drogowy będzie obsługiwał zabudowę mieszkaniowo - usługową realizowaną obecnie przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o w Kwidzynie. Między jezdnią biegnącą wzdłuż zachodniej pierzei Kwartału TBS a murem miejskim, w obrębie działki nr 25/83, przewiduje się wyodrębnienie utwardzonego placu. Nawierzchnia placu wykonana z kostki granitowej będzie również zawierała fragmenty wykonane z cegły klinkierowej, które uczytelnią przebieg zabytkowych murów Szkoły Łacińskiej. Istniejące w tym miejscu ogrodzenie stalowe zostanie zdemontowane. Mur miejski zostanie w tym miejscu podwyższony aby zabezpieczyć przed możliwością upadku z wysokości. Projektuje się następujące urządzenia budowlane: - Mur ceglany – podwyższenie (nadbudowa) murów miejskich, - Studzienki kanalizacji deszczowej i wpusty drogowe, - Studzienki teletechniczne, - Słupy oświetleniowe, - Miejsca parkingowe wzdłuż projektowanej jezdni, - Obiekty małej architektury (ławki, śmietniki, pachołki – wg rysunków szczegółowych) Przebudowa sieci gazowej w obrębie skrzyżowania ulic Batalionów Chłopskich i Ks. W. Kruka została zrealizowana wg odrębnego opracowania firmy Archigraph przy realizacji kwartału pod zabudowę mieszkalno-usługową . Ze względu na planowaną jednorodność stylistyczną z wyposażeniem Placu Jana Pawła II, przyjęto oprawy o podobnej stylistyce, jednak z przeźroczystymi kloszami i źródłami światła wyposażonymi w rastry przeciwolśnieniowe. Ze względu na bliskość okien pomieszczeń mieszkalnych, aby zminimalizować ich uciążliwość dla mieszkańców, a także podążając za tendencjami panującymi w prawodawstwie UE związanym z prawidłowym oświetleniem, brakiem szkodliwych olśnień, itp. Rozstaw lamp przyjęto w oparciu o oprawę OW na 4,5m słupie źródle światła 70W z rastrem zapobiegającym olśnieniu. Wszystkie słupy należy zamówić jako wzmocnione. Projektuje się likwidację kolizji powstałych w związku ze zmianami w ukształtowaniu i zagospodarowaniu terenu wymuszonymi przez projektowany układ drogowy. Na terenie objętym zakresem opracowania istnieje sieć wodociągowa z hydrantami p. poż., które pozostają bez zmian. Nie projektuje się makroniwelacji terenu. Projektuje się wymianę bądź wykonanie od podstaw nawierzchni jezdni, ciągu pieszo jezdnego i chodników, bez obniżania nawierzchni względem stanu istniejącego. Główne założenie wizualne polega na ujednoliceniu wszystkich nawierzchni, niezależnie od funkcji (jezdnia, chodnik, ciąg pieszo jezdny) oraz na takim oddzieleniu ich krawężnikami lub obrzeżami, by podziały te były niewidoczne. Zastosowano więc na wszystkich rodzajach nawierzchni szarą kostkę granitową o wymiarach: - 4x6cm dla chodników, - 19x21cm dla jezdni i ciągu pieszo jezdnego, - oddzielenie (w przeważającej większości) krawężnikami granitowymi, pogrążonymi. Uczytelnienie zabytkowych murów Szkoły Łacińskiej - pas o szerokości 0,5 m, wykończony nawierzchnią z cegły klinkierowej, bez obrzeży. Zestawienie poszczególnych części zagospodarowania terenu: - powierzchnie dróg i parkingów: 1447,14 m2, - powierzchnia ciągów pieszo jezdnych: 297,89 m2, - powierzchnie placów i chodników: 1214,5 m W projekcie oświetlenia gdzie wpisane są źródła światła sodowe, wprowadzamy zmianę na źródła światła LED. Dodatkowo należy wycenić roboty przygotowawcze do zmiany sposobu zasilania wieży katedralnej oraz z zmiany systemu monitorowania wieży: Ułożenie 2 x AROT 110 twardy (płaskościenny) oraz montaż dwóch skrzynek SK2/1. AROT należy ułożyć na głębokości min. 70 cm, a pod drogą min. 100 cm. Usytuowanie skrzynek oraz trasy AROT zgodnie z załączonym rysunkiem (Załącznik nr 1). Dokumentacja projektowa została wykonana na zlecenie TBS Kwidzyn i przekazana dla Miasta Kwidzyna. Burmistrz Miasta Kwidzyna jako zarządca drogi uzyskał zezwolenie na realizację inwestycji drogowej – Decyzja nr 247 /2015 z dnia 01.06.2015 r. Integralną część niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia stanowi: a) Dokumentacja projektowa b) STWiORB
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 40.000,00 PLN 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Powiślańskim Banku Spółdzielczym w Kwidzynie, nr: 11 8300 0009 0008 2107 2000 0040 – w tytule przelewu należy podać nazwę niniejszego zamówienia z dopiskiem „WADIUM”), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz.110.). 2. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 5. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Do Formularza Oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy (sporządzony na podstawie dołączonej do SIWZ dokumentacji projektowej i STWiORB). Sporządzony kosztorys winien zawierać, co najmniej wypełnione kolumny zawierające informacje o kolejnym numerze pozycji, podstawie wyceny, opisie pozycji, ilości, cenie jednostkowej i wartości pozycji. Należy również podsumować wszystkie pozycje kosztorysu z podaniem „wartości ogółem” poszczególnych elementów robót. Wykonawca może dopisać pozycje, które jego zdaniem są niezbędne do prawidłowego zrealizowania zamówienia. Kosztorys ofertowy powinien zawierać również informacje o wysokości czynników cenotwórczych na podstawie których sporządzony został kosztorys ofertowy tj. stawkę roboczogodziny - (w PLN), koszty pośrednie (ogólne) – (Ko w %), koszty zakupu – (Kz w %), zysk – (Z w %).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach